Boktrit Manege Bergemo???

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Boktrit Manege Bergemo???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 21:47

Vorig jaar heb ik ook een bokt-rit bij manege Bergemo in heijen geregeld. Het was toen hardstikke leuk en gezellig. Nu vroeg er iemand of we dat dit jaar misschien weet konden doen, en mijn zus vroeg of ik dit weer wou regelen. Ik zou dit best willen doen. Maar dan moet er natuurlijk wel weer belangstelling zijn. En ik stel voor deze rit weer rond het voorjaar te doen. Ik begin al zo vroeg met dit topic, omdat ik er de vorige keer ook zo'n 3 maanden mee bezig ben geweest voordat alles goed geregeld was.
Het zal dan waarschijnlijk weer een buitenrit van 2 uur worden, en dat kost voor pony's 21 euro. En voor een paard zou ik het na moeten vragen.
De site van de manege is: www.bergemo.nl
Het "programma" van vorig jaar was zo: [BM] Boktrit manege bergemo--> de tijden!!!!
en dit is een verslag van vorig jaar:
[VvdD] Verslag Bokt-rit bij manege Bergemo
en voor foto's van vorig jaar:
[HAW] Fotos Bokt-rit manege Bergemo versie Annètje

Dus laat maar weten als je belangstelling hebt, er kunnen waarschijnlijk max. 8 a 10 personen mee.
greetzz
Monique


eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:49

mo.. ik ben zeker van de partij... *LOL*

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:55

Ik wil best nog een keer mee hoor! Alleen moet ik een beetje uitkijken wat betreft het plannen in het voorjaar omdat ik nu ook eindexamen heb in die periode.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:01

jaha, ik ga ook weer natuurlijk Knipoog

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:02

als fleur ook wil dan zijn wij wel van de partij hoor Knipoog, maar we moeten idd wel oppassen met examens, ik wil natuurlijk niet dat fleurtje niet slaagt door een leuke boktrit?

zouden we dit jaar niet regelen dat deedee de begeleiding op zich zou nemen Schijnheilig Schijnheilig

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 22:06

jah als dat zou mogen en kunnen, dan zou het super zijn als zij begeleid!!!

deedee19

Berichten: 7918
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:29

hahaha keep on dreaming girls. Ik mag echt niet zo'n grote groep in mijn eentje meenemen. Ja als we nou met zijn twee of drieen zijn dan lukt dat nog wel, maar zodra het er mee worden mag het echt niet. En eerlijk gezegd wil ik dit ook niet, want als er iets gebeurd ben ik verantwoordelijk. Daar zit ik niet zo op te wachten (daar heeft Bergemo personeel voor Haha! *LOL* ) Maar ik wil misschien wel mee met RB.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 22:44

jah ik had wel gedacht dat dat niet echt zou mogen. En ja, ik zou die verantwoordelijkheid ook niet graag op me nemen Knipoog maar het zou wel leuk zijn als je mee gaat met RB!

deedee19

Berichten: 7918
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:10

Het ligt er even aan of RB dan al in de buurt staat en ik zit nog even over die twee uur in. Aangezien ik ook al dik een half uur naar de manege toe moet stappen (en dus ook weer terug) Ik zie nog wel oké?

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Shiloh

Berichten: 19767
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:12

't zou iig gezellig zijn als je komt Knipoog (ik hoop iig dat het fleury en mij gaat lukken om weer te komen!)

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:53

Fleury schreef:
Ik wil best nog een keer mee hoor! Alleen moet ik een beetje uitkijken wat betreft het plannen in het voorjaar omdat ik nu ook eindexamen heb in die periode.

Idd voor mij geld dit ook. Ik heb dan ook examens en moet dus goed blokken.
Ik hoop wel dat ik kan, lijkt me leuk! Karen (iwayalover) en Irma (irmaatje) willen dan vast ook wel mee
Volgens mij word het dan wel een te grote groep of niet?

Irmaatje

Berichten: 3671
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:58

ja irmaatje wil dan ook wel mee Knipoog

HO HO HO, and a bottle of rum!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:27

Ik wil ook mee!!!! Lijkt me heel gaaf!

en Annetje kan evt. ook mee als begeleiding. Want de eigenaar van bergemo kent Anne ook (Qua rijden, Ze heeft er wel vaker gereden met haar zus.)
Als het tenminste mag van de eigenaar. Hij weet iig hoe ze rijdt maar moet natuurlijk wel toestemming geven.

.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:31

Voor mij hetzelfde: Examens en of ik dan geld heb Knipoog Anders ga ik zeker weer mee. Ga je ook weer mee MACARONI Tong uitsteken?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 15:22

Ik wil zeker mee! Ik woon in Gennep dus kei dicht bij Haha!
En ik rijd nu ook 7,5 jaar op de manege dus... Count me in!

Fenna :+:

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 17:58

Yentl schreef:
Voor mij hetzelfde: Examens en of ik dan geld heb Knipoog Anders ga ik zeker weer mee. Ga je ook weer mee MACARONI Tong uitsteken?

Clown

NATUURLIJK GA IK MEE!! Haha!
alleen mag ik dan wel op een andere ipv bolle bruintje Schijnheilig ?

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:59

Macario schreef:
alleen mag ik dan wel op een andere ipv bolle bruintje

Zo erg was Bruintje toch niet?
Zij kan best wel snel zijn buiten, maar het tempo lag zoiezo al laag. Wat ik overregens wel fijn vond want ik vond die ponygangen vreselijk! Haha! Ik was na een klein stukje draven al bekaf!
Ik dnek dat ik nu dan op een paard ga En dan proberen of ik op hendrik mag, die rijd lekker.
Misschien kun jij dan ook beter op een paard gaan Macario.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 19:37

Ik wil ook wel mee, maar dat hangt van wat dingen af.
Of ik dat geld dan kan missen en hoe die buitenritten daar zijn.
Als er geen tempo wordt gemaakt(als we het grootste gedeelte stappen) heb ik geen zin. hoe zijn die ritten daar?
Kan je ook met je eigen pony mee? dan lijkt het me wel super, alleen weet ik niet of mijn pony er dan al aan toe is.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:25

Tempo kun je veelal zelf bepalen, als de hele groep achter de begeleider loopt te roepen dat het harder moet, dan gaat het tempo omhoog.
Zit de groep te gillen wanneer we iets harder gaan ( *LOL* ) dan gaat het rustiger Knipoog
En je kunt natuurlijk van te voren met de begeleider afspreken wat voor tempo je wilt.

deedee19

Berichten: 7918
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:38

Denk dat het twee groepen worden zo te horen.

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke


Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:43

Ik denk het ook, anders is het wel een hele grote groep en dat krijg je ook niet afgesproken met Bergemo.
Want het maximum is toch als je het afsrpeekt per groep iets van 10 ofzo?

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 13:04

Waarom kun je niet gewoon met 20 een buitenrit maken dan? Ik heb wel eens met 20 door de duinen gereden gaat goed hoor. Ik hoop alleen wel dat we dan niet zo sullig achter elkaar moeten rijden maar dat we in stap en draf gewoon naast elkaar kunnen rijden, vorige keer reed ik helemaal achteraan en kende na de rit nog niemand beter. Dat kwam pas bij het wandelen.
Ik vond dat er wel redelijk wat tempo in zat alleen waren die hele kleine stukjes heel iritant Tong uitsteken

AAAAAh een boom stappen!!! Oh een man aan de overkant van de weg: Stappen!
Galop voor 20 meter was er ook telkens.
Ik hoef ook niet meer op Bo want die heeft een westernzadel wat ik niet lekker vind zitten Tong uitsteken
Ik denk dat ik wel meega hoor het is gewoon heel gezellig daar en ze hebben leuke pony's.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 23:15

Ik vind het ook leuk om mee te gaan. Het liefste kom ik met Risco en dan sluit ik bij jullie aan. Als dat kan...
Ik hoop dan wel dat we ook stukken kunnen draven en wat galopperen.
Zou het qua tijd niet wat eerder kunnen of is dat expres 's middags omdat sommige mensen van verder komen?

eefke

Berichten: 864
Geregistreerd: 03-09-03
Woonplaats: Kessel-Eik (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 11:56

ik heb al aan t begin van dit topic aangegeven dat ik mee wou..

we zijn zo'n beetje op zoek naar een trailer, en als dat voor die tijd lukt. en mn moeder wilt me brengen. ga ik natuurlijk liever met mn eigen pony mee *LOL*

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 12:17

Fleur: het is neit echt verantwoord om naast elkaar te rijden, de paden zijn vaak smal en de pony gaan elkaar inhalen als ze naast elkaar rijden. Denk niet dat dat dus ene optie is.
En wat dat westernzadel betreft, er zijn ook gewone zadels Haha! Ook voor de paarden die normaal een westernzadel op hebben

Ik wil op Hendrik Haha! Mét westernzadel


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers