Beetje Dikjes.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Beetje Dikjes.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 18:00

Hallo lieve bokt mensen.
Ik had een vraagje, ik rij op een Haflinger en die krijgt elk jaar weer een veulentje daardoor wordt ze iedere keer weer heel erg dik.
Hoe kan ik haar volgens jullie het beste trainen? Want ik krijg die buik er niet zo snel af.
Afbeelding
Afbeelding
Ik hoop gauw wat tips van jullie te horen en alvast bedankt

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:44

als ze ieder jaar een veulen krijgt zou ik haar niet al te streng op dieet gaan zetten,hoor.en je moet er ook rekening mee houden dat fokmerries een ''uitgezakte'' rug krijgen en uitgerekte buikspieren.

dus de buik een beetje accepteren en een niet alvast gaan voederen de eerste maanden van de dracht.

Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 18:46

casanova schreef:
als ze ieder jaar een veulen krijgt zou ik haar niet al te streng op dieet gaan zetten,hoor.en je moet er ook rekening mee houden dat fokmerries een ''uitgezakte'' rug krijgen en uitgerekte buikspieren.

dus de buik een beetje accepteren en een niet alvast gaan voederen de eerste maanden van de dracht.

JA dat doe ik ook wel en het is mijn paardjuh niet en ze krijgt dus gewoon net zoveel als de rest. In ieder geval bedankt.

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:48

Ja, het is waarschijnlijk geen vet, maar uithangend vel... maar het is een mooi beestje vind ik!

Wedny

Berichten: 1131
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Hijum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 18:49

supertygetje schreef:
Ja, het is waarschijnlijk geen vet, maar uithangend vel... maar het is een mooi beestje vind ik!

THNX ja ze is ook supper lief. Ze is jammer genoeg niet zo heel groot dus mijn benen hangen lekker onderuit. Maar er zit echt vet bij