Paard Ahoy veel kleiner dan Utrecht?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Paard Ahoy veel kleiner dan Utrecht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 13:28

Ik zat net op de site van Paard Ahoy te kijken en als je naar de plattegrond kijkt dan denk ik: " Verward Is dit alles?". http://www.alsjevanpaardenhoudt.nl/site ... g2002.html
Naar mijn idee was Paard in Utrecht veel en veel groter. Ik heb zo'n vaag vermoeden, dat het me tegen gaat vallen.



prompter

Berichten: 11048
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:30

Het is ook maar klein, maar dat vond ik van Utrecht ook (maar ja, Equitana gewend met 18 hallen...)

Extremely rare and Beyond Compare

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:54

volgens mij is het ook kleiner. want plattegrond van jaarbeurs utrecht vond altijd veel groter. maar zie wel als er naartoe ga naar paard ahoy. als het maar gezellig is dan maakt de groote niet uit hihii

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 19:21

Het is kleiner ja, dat heb ik al gehoord, maar het schijnt er netjes uit te zien Lachen

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 20:45

het is kleiner... klopt wel...
maar laatste keer utrecht was er heel veel ruimte over... stond een beetje leeg.... denk dat het met alle hallen vol... toch wel wat gezelliger staat:P *LOL*:)):))

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:03

Ik ben dinsdagavond al naar Paard Ahoy geweest voor een rondleiding, omdat ik in de oraganisatie ga werken. Het viel me echt tegen met de groote. Had verwacht dat het net zo groot zou zijn als in Utrecht, maar dat is dus niet zo. Hebben het er met de organisator over gehad en die zei dat ze het wel weer steeds groter willen laten worden, maar dat ze eerst weer mensen willen trekken. Het wordt volgens mij wel heel netjes en gezellig, maar ze waren nog druk bezig en nog lang niet klaar.

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:07

zolang het maar gezellig is vind ik!

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:19

happyhorse schreef:
zolang het maar gezellig is vind ik!


Juist

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 20:11

Wij zouden ook gaan maar ik had op het internet gekeken en wij hebben besloten nu maar niet te gaan!

..........................................................

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 22:12

Wilma1983 schreef:
Wij zouden ook gaan maar ik had op het internet gekeken en wij hebben besloten nu maar niet te gaan!


heozo gaan jullie dan niet meer? omdat het niet zo groot is? maar het kan toch ook heel gezellig zijn? en de shows zijn altijd leuk vind ik.

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 10:42

Wij gaan iet meer omdat wij vanuit Zeist eerst daar heen moeten rijden! Ik vind het best wel zonde van mijn tijd en energie! kan ik beter thuis lekker mijn eigen paarden doen! Inderdaad omdat het niet zo groot is de shows die komen die ik al behoorlijk vaak gezien heb! Ik spaar weer rustig door voor de Equitana in Duitsland veel leuker!! Ik weet het is bij ons altijd heeel gezellig maar tja dan moet je een keuze maken!!

..........................................................

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 10:56

Ik ben wezen opbouwen woensdag en het is heel erg inimini klein.
het is maar 1 hal en in de hal zijn ook de 2 showringen en de stallen voor de paarden waar het publiek niet mag komen

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 11:01

Ja de bak schijnt ook niet groot te zijn. helaas....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 20:16

Ik denk dat ik niet ga, ookal was het wel de bedoeling eerst. Ik ben zeker 20 euro armer voor ik binnen ben. En dat vind ik zonde als het klein is. Daarnaast zal ik met mijn vriendin gaan, maar weet niet of ze meewil. Vooral vanwege de kosten. Mocht iemand anders uit de buurt gaan, dan ga ik wel mee. Dus misschien kom ik wel. Maar denk het niet. Ik ga dan vooral voor de standjes die er staan, maar dat is ook niet zoveel helaas. Dan kan ik beter gewoon naar een paardenwinkel gaan.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 22:49

t kost 10 euro, en er zijn kortigsbonnen.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 21:48

Ik ben net geweest en t was idd heel klein! In utrecht was t 2 of 3 x zo groot. Er waren heel weinig stands en een hele kleine bak, de kleine ring stelde helemaal niks voor.. Als je niet voor de shows gaat is er niks aan, maar er zaten wel wat leuke shows tussen!

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:00

kom ook net terug van ahoy en om eerlijk te zijn:
het viel mij erg tegen..
er was nogal veel reclame voor gemaakt dat ahoy het over had genomen en ik had wel verwacht dat het kleiner zou zijn maar zo klein ?? neej dit was gewoonweg dikke prut.
de kleine ring was niet meer dan een mini paddock de grote ring kon dr nog mee door misschien net 20x 40 maar voor shows en demo's mag hij beter zijn.
de 'showstallen' van de diverse stamboeken waar paarden stonden waren gemaakt van afzettingshekken en dus gevaarlijk (hoeven kunnen erdoor geraken) en veelste klein. ik heb wel 1 showstal gezien die normaal te noemen was bij de appaloosa's

maar positief: de sfeer was goed en we hebben leuke demo's en of shows gezien hoewel ik me ergerde aan de vrijheidsdressuur clinic omdat ze wel leuk het paard aan de longe had en het over het goed gebruiken van materiaal had terwijl haar longeerlijn te lang was en over de grond sleepte omdat ze hem niet kon inhalen door haar manier van vasthoeden. Daardoor raakte het paard tot 2 keer toe met een been over de lijn.
afijn dat kan gebeuren en er waren gelukig wat afwisselende stands : van engels naar western naar de leren bitten en bitloze optomingen en leren kleding.
vond het trouwens opmerkelijk dat parelli en voest naast elkaar stonden ..beetje banketstaaf vind ik want na een demo was het bij parelli stervensdruk en bij voest doodstil...

afijn toch een leuke dag gehad maar het allerleukste vonden leon (snowdon) en ik toch de zeeleeuwen (iemand ook geizen ) en de tijgers. het circus was namelijk gesetteld op de parkeerplaats en je kon zo bij dee tijgerskooi kijken (leuk om ze eens in het echt te zien zonder een glasplaat, en ze te horen brullen) en de zeeleeuwen in het mega zwembad brullen ook raar (regenkleding is gewenst ze spetteren nogal) 1 dr van heet paulien . dat ving ik op toen ze eruit werden gehaald en dr eentje niet mee wou...


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 22:20

Ik heb een tijd bij de ingang gestaan om de kaartjes te controleren. Komen er op een gegeven moment echt 2 hele brede gasten en lopen en die vroegen toen op een niet zo gezellige manier ofdat dit alles was. Had toen echt zoiets van sjoe ga weg Bloos

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:15

Heej, een zeeleeuw met de naam Paulien, geinig Haha!

Ik vond het vrij klein ja, maar wel grappig opzich. Ik vond juist de shows wat tegenvallen, veel carroussel, de lippizaners waren wel mooi, barrelraces met shetjes gaaf!
En erg gelachen met de pony van Liberty die bij de eerste show vooral bedacht had net iets anders te willen dan het vrouwtje Haha! Ach ja, als je maar lol hebt.....
Anders is het ook heel veel meer van hetzalefde, bij Equitana komt het op een bepaald moment echt je neus uit!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-03 23:17

Het is inderdaad een stuk kleiner dan paard (utrecht) maar ik heb het er erg naar mijn zin gehad en heb er toch wel bijna de hele dag rondgebanjerd. Vrienden van mij stonden daar bij een stand en we zijn tussendoor even gaan kletsen en hebben een lekker broodje gegeten. De tijd vloog voorbij. Haha!

Hebben ook nog een mooi leren halster voor Jolynn gekocht en een mooi shabrakje voor Lex

XANTHA


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 53 bezoekers

cron