Een zeer groot probleem, en ik weet er niet mee om te gaan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:10

de oplossing heb ik niet. En ik denk ook niet dat anderen dé oplossing hebben. Die heb jij zelf alleen.
Je moet doen wat je zelf wilt, en als je dat niet wilt moet je erover nadenken. Je kunt natuurlijk wel met ons erover praten (duh, wij zijn BOKT!), maar voor zo'n groot probleem kunnen wij je allemaal denk ik niet dé oplossing geven (we zijn ook niet dé bank he..).
Ik denk dat je er toch echt goed over na moet denken wat je van de relatie verwacht, en natuurlijk over de afstand. Want als ik het zo lees zou ik denken dat je toch voor die jongen op de manege hebt gekozen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 22:16

Ik zou (let op!!) die jongen van de manege eerst wat beter willen leren kennen.
Want misschien is hij wel helemaal niet jou typ en errug arrogant... Scheve mond\
En dan kan je uiteindelijk toch nog voor die andere jongen kiezen...ik denk dat het een kwestie is van tijd, en dan je het gewoon over je heen moet laten lopen...
Schijnheilig

I love to love!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 23:31

ik ben t met laui! eens...
niemand heeft dé oplossing want die is er nie...
je moet het beste van de situatie maken.
mijn advies:
eerst nagaan of welke je t leukst vind en als je dan nie kan kiezen moet je misschien wel gewoon wachten dan is geen van bij het echt...
en als je echt verliefd ben dan is die afstand eht te overzien hoor!! je kan ook op andere manieren communiceren
en ik zou inderdaad die persoon op de manege gewoon aanspreken (als je gaat wachten dan gebeurd het misschien wel nooit) misschien vind je zn innerlijk Misselijk en dan maak je je nu druk op niets...

nahja..
veel succes ermee!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 23:46

Je kunt het toch altijd proberen op afstand?
Als het niet werkt of als je die andere jongen leuker vind dan kun je het altijd nog afkappen. Ondertussen kun je vriendschappelijk omgaan met de andere jongen en die beter leren kennen doordeweeks.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-01 23:55

moeilijk moelijk. maar je moet er vooral over praten. Of van je af schrijven.
Ik weet wie je bent en ik weet zeker dat je eruit gaat komen.

Gewoon even goed nadenken. Wat wil je, wat zegt je gevoel. Die ene jongen ken je al een jaar. Je weet hoe hij is en het voelt vertrouwd. Afstand hoeft geen probleem te zijn.

Aan de andere kant als het ook goed gaat met die andere jongen en daar heb je hetzelfde mee...

Nog niets beslissen in ieder geval. gewoon even alles laten bezinken.

sterkte meid

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 00:01

Van wie krijg je de meeste kriebels??? Dat is wel handig om eens te bedenken.

Bovendien, wil je wel een goede vriendschap op het spel zetten voor iets waar je niet zeker van bent??

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 00:16

Ik wilde dat ik je kon helpen om jouw 'probleem' wat minder moeilijk te maken. Eigenlijk is het geen probleem, gewoon een lastige kwestie die met gevoelens te maken heeft.

Waarom ik je niet kan helpen? Omdat ik momenteel met iets soortgelijks zit. Meer wil ik er even niet over kwijt, maar het is wel verdomd moeilijk om zoiets uit je gedachten te bannen. Bewust en onbewust ben ik er toch veel mee bezig, en omdat er gevoelens bij komen kijken (van jezelf en van anderen) is het helemaal een lastige zaak.

Het enige wat helpt is het op z'n beloop laten, en hier en daar de natuur een handje helpen om uit te vinden wat je nou precies voor wie voelt en wat je van wie verwacht. De ervaring zal het leren... Lachen

Succes!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-01 08:13

Poeh sterkte ik weet precies hoe je je voelt.
Een aantal jaren geleden had ik namelijk ook een vriend.
Het liep niet helemaal super maar ik was wel gek op 'm Ik dacht dat het goed zat maar als het echt goed zit wordt je niet verliefd op een ander toen zag ik het als het kan gebeuren.
Ik was 16 en had al 2 jaar verkering.
Uiteindelijk heb ik met die ene gast gezoend.
Ik heb dat eerlijk verteld maar hij had er begrip voor er zijn dingen uitgepraat en ik die ene jongen en ik zijn goede vrienden gebleven.
Tja zo nog een half jaar aangemodderd totdat ik een beetje rare vrienden kreeg (achteraf)
Renate zal zich dat ook nog wel herinneren.
1 van die gasten werd verliefd op mij en ik vond 'm wel grappig het hoe of wat weet ik niet eens meer (zo intresant was het ) maar uiteindelijk is dat wat geworden.
Na 3 weken ofzo maakte hij het uit en het boeide me niet zo.
Ik wist echt totaal niet meer wat ik wilde.
Nog geen week later was er een chatmeeting waar mijn BF en ik heen gingen en daar heb ik Mike leren kennen.
Dat was dus wel van Lovers Ondanks dat Mike 1.5 uur rijden hier vandaan woont was de keuze niet moeilijkmaar ik heb er toch bijna 2 jaar over gedaan om eindelijk een punt ergens achter te zetten wat alleen het eerste jaar leuk was...
Gewoon omdat het te vertrouwd was en wat zou hij verdrietig zijn... dat wou ik 'm niet aandoen want ik kende 'm zolang...
Mike en ik zijn nu alweer 3 en een half jaar samen en gaat super.
Ik heb een boel domme fouten gemaakt en het helemaal niet netjes gedaan.
doe het niet zoals mij want ik heb een complete oorlog ontketend.
Mike en ik zien elkaar alleen in het weekend maar dan heb ik doordeweek genoeg tijd voor de paarden.
De oplossing heb ik ook niet hoe je je voelt bij wie dan ook kan ik niet voor je beslissen.
Het enige grappige wat ik eraan heb overgehouden is dat mijn ex ook vreemdging.
voelde ik me iets minder schuldig

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Hennepje
Berichten: 6
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: bredevoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 01:10

Oke,je bent dus verliefd op een ander!
1 Advies van me,spreek noooooit over liefde als je die persoon niet kent!
Zoek eerst voor jezelf eens uit wat voor jou liefde betekend.

Vind het wel vaag dat ik dit moet horen op bokt inplaats van uit jou mond,ik heb het je tig x gevraagd toch?
Verhaaltje komt teveel overeen dussssssssss,tja was ik nou maar achterlijk Frusty

Je EX Verward

engela
Berichten: 165
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 01:17

ach ja
wat moetten we hier mee

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 10:34

wie zegt dat kalverliefde niet moeilijk is.......

Die jongen van de manege vind je leuk, omdat je merkt dat er een bepaalde spanning omgaat tussen jullie tweeen, die hij creeert. Dat wekt dus aan jou kant ook een spanning op. Hij is stukken ouder? Dan is het niet lasting. Ga met die andere jongen praten (staat hierboven denk ik? Verward ). Aan alles komt een einde, dus ook aan dit probleem

gr,
Prima

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Nadia_, Azhari, Besje, Damon26, goesju, Hjartje, Kaplaars, kimberly1995, Lithya, M_Vainqueur, nnicolex, pjer, Tessiej, Traiectum, VosjeN, Wispeltuur, x_Elise en 164 bezoekers