Er is niemand op kantoor...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Er is niemand op kantoor...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 08:21

Zijn er nog meer bokkers die vandaag gewoon moeten werken?? Ik wel, maar ik ben op kantoor 1 van de weinigen....

Voordeel is dat er totaal geen file was.... Lachen


Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 08:28

Bij ons is na veel pruttelen de afdeling gesloten en ik maak me op om zo boodschappen te doen (ik zit dus nu vanaf huis te bokken)
Ik denk niet dat je het erg druk gaat krijgen vandaag Haha!

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 08:36

*Zwaait*

Ik zit ook bij alleen op kantoor, echt uitgestorven hier. Wij moeten ook gewoon werken en we gaan niet eens eerder dicht! Schijnheilig
Gewoon tot 17.00 uur en het is de hele week al rustig, dus ik verwacht vandaag helemaal niemand.
In ieder geval genoeg tijd om te bokken. Haha!

Het valt allemaal wel mee met de zwaartekracht.

Morris

Berichten: 3443
Geregistreerd: 04-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 08:38

Ik zit nog gewoon op kantoor, ik denk tot 4 uur. Dus nog even afzien, en dan vanavond de koeg. Natuurlijk nog eerst even langs m'n paardje.
Het is hier ook heeel rustig, ook nog een zieke. Waardoor ik gisteren van half acht tot half zes heb gewerkt, daarna snel naar huis eten en direct weer door naar m'n paard. Tien uur 's avonds thuis, slapen, en vanochtend weer om kwart over zes eruit. Weer naar het werk, wat een arbeidskasten zijn we toch ook!

Nou werk ze !!
Groetjes

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 08:49

Tja, ik werk voor de overheid, en de meeste ambtenaren zitten lekker thuis...ik denk dat ik ook maar om 12.00 aftaai. Mijn zoontje moet al voor 16.00 van zijn creche worden gehaald..kan ik eerst nog even naar mijn paard..!

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 09:01

Ja ik ben ook de klos. Nou ja tot ± 13.00 uur dan kerst lunch (goh had liever vrij gehad, maar ja dat ter zijde) En daarna zijn we volgens mij vrij.
Dus ik hoop maar dat iedereen door eet, zijn we tenminste snel klaar. Haha!
Daar na nog ff gauw boodschappen doen en dan lekker paardrijden.

Maar volgende week ben ik wel lekker vrij tussen kerst en oud en nieuw. OK dan!


Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 09:09

ik werk ook vandaag maar we gaan om 3 uur dicht.
kan ik nog snel even naar mijn paard want de manege sluit om 6 uur.
wordt dus een daagje trainingsmolen voor hem.

ORUN instructrice
KNHS jury B/L
FNRS jury F1 t/m F20, vaardigheid - zitcompetitie en A (aangepaste) proeven

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 09:14

Ik moet vandaag ook gewoon stage lopen Ach gut ! We zijn maar met z'n 2en op de afdeling, maar m'n collega heeft vanochtend een afspraak buiten de deur, dus ben nu helemaal alleen . Maar we mogen wel om 16.00 uur naar huis. OK dan!

Ach je weet wat ze zeggen hè; je hebt werkpaarden en je hebt luxepaarden Knipoog . Ben bang dat ik wel weet tot welke categorie wij behoren...

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 09:17

Volgende week moet ik ook nog werken en mijn man ook!! Ik was even vergeten dat de creche dan dicht is, maar gelukkig kan opa oppassen....!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 09:48

Ik ben ook aan het werk op een lege afdeling.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Plop
Berichten: 53
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:14

Voor diegene die eenzaam zijn op hun werk -> sterkte

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:20

De afdeling hier zit bomvol, dat is weer jammer, kan niet eens ongestoord bokken... Moet zelfs tot 17.30 werken, maar ben mooi om 16.00 weg! Dan maar 1,5 uur opschrijven! Allemaal succes vandaag met werken!

Samantha_

Berichten: 10779
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:22

Ik ben ook 'aan t werk'. Oftewel aanwezig. Haha! We zijn met z'n 4en, dus t valt nog mee. Er is ook bijna niks te doen. En om 4 uur mogen we gelukkig naar huis.

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:25

Bij ons is de hele afdeling er.. maar goed, geen werk..

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:25

Ik ben aanwezig meer niet mijn vriend is ook mee we zitten een beetje te rommelen en wat zooi op te ruimen maar meer ook niet en ik mag zo lekker er van tussen moet nog een paar boodschappen halen

...Dreaming with my eye's wide open...

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:26

Hier is het uitgestorven. We zijn met z'n drieën op de afdeling (normaal een man of 25) en in de rest van het gebouw is ook geen kip te bekennen. Helaas is er nog wel erg veel te doen. Scheve mond Maar ik denk dat ik toch maar wat eerder naar huis ga vandaag, kan ik eindelijk eens lekker op tijd op stal zijn...
Laatst bijgewerkt door MootjeK op 24-12-03 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

mandymonica

Berichten: 801
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:27

Hier nog een werkpaardje... en van luieren komt weinig (maar effe een bokje tussendoor kan ik toch echt niet laten), want dit is zo ongeveer de drukste periode van het jaar voor mij.

Ach, wat heb je er ook aan met dit weer? Saaie boel hoor! Ik neem m'n vrije tijd dubbel terug in de zomer, dan geniet ik er meer van!

Maar voor iedereen met "aanwezigheidsplicht": sterkte vandaag en bokze!

**TROTS** Mijn eigen toko! Hulp nodig bij ziekteverzuim? Vitendo Casemanagement!
Lieve lieve Moon, rust zacht **15-06-1993 - 12-09-2019** Voor altijd in mijn hart...
Dag gouden mensenvriendje, veel te vroeg heb ik je moeten laten gaan. Nooit meer pijn.
Ceskiyo D'leh **20/06/2018-19/09/2023**

Belker

Berichten: 15254
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:27

Ik zit er ook, mijn hond ligt onder mijn bureau. Werk? Welnee, puinruimen op het bureau. Alle opgestapelde klussen de komende 2 weken wegwerken. wordt nog druk zat voor me.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:33

Ik ben ook op kantoor.. maar er is niets maar dan ook niets te doen Scheve mond telefoon gaat sinds gisteren ook niet meer. Er zijn bijna geen mensen op kantoor en gelukkig mag ik om 15.30 uur naar huis Haha! Gelukkig is bokt er nog Schijnheilig

Heb gelukkig wat leuks in het vooruitzicht want ik ben vrij tot 23 januari. Ik ga 3 weken met vakantie naar Thailand Tong uitsteken

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:34



hier nog een... Gelukkig zijn we met z'n 3en op deze verdieping (3 afdelingen) vandaag, dus ben ik niet de enigste op kantoor. We mogen wel eerder weg- half 4.
Heb ook vw geen vrij- alleen 1 januari.
Hoeveel werk we verzetten is maar de vraag.... Muziek staat harder als normaal en we zitten gewoon te kleppen. hehe

Ach ja....

Merry Chrstmas everyone!

merelberfe

Berichten: 674
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:34



hier nog een... Gelukkig zijn we met z'n 3en op deze verdieping (3 afdelingen) vandaag, dus ben ik niet de enigste op kantoor. We mogen wel eerder weg- half 4.
Heb ook vw geen vrij- alleen 1 januari.
Hoeveel werk we verzetten is maar de vraag.... Muziek staat harder als normaal en we zitten gewoon te kleppen. hehe

Ach ja....

Merry Christmas everyone!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 11:43

Nou ik ben vandaag toevallig vrij maar dat kwam gewoon zo uit er wordt gewoon doorgewerkt.
Morgenvroeg om negen uur ben ik weer aan het werk.

Dan is er ook wel niets te doen maar ach voor 300% kom ik mijn bed wel uit!

Nou iedereen werk ze dan maar! Val niet stiekem in slaap!

Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:49

Ikke ook zit nu gewoon op kantoor en er zijn er gelukkig wel genoeg aanwezig.. en we zijn allemaal een beetje aan t aanklooien omdat het rustg is!
Strakkies kerstborrel om 15:00 uur en verloting van de klantencadeaus en dan naar huissie toe!!

Veel plezier allemaal met wat jullie de aankomende dagen gaan doen!

CELVIN

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:52

Ik zit op kantoor... over 10 minuutjes leggen we het werk lekker naast ons neer en gaan we met zijn allen eten en borrelen. Er is een bups Chinees besteld e.d. door de baas Vingers aflikken . Na het eten vlug naar de paardjes en dan naar huis.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:59

En hier is er ook een aan het werk. Er zijn in totaal 50 mensen aan het werk van de 147 dus echt druk is het niet, desalniettemin ben ik wel hartstikke druk. De mensen die namelijk wel aanwezig zijn, hebben er geen zin in en ik heb al de hele dag alle stoelen in het kantoor bezet met mensen die cappucino's meebrengen om te komen kletsen. Verder ben ik wat aan het bokken, afspraken aan het inplannen en heb ik al dermate veel cappucino's gedronken en sigaretjes gerookt dat ik er een barstende koppijn aan het overgehouden.....

Tot hoe laat zijn de winkels trouwens open vandaag? Ik bedacht vanochtend namelijk dat het morgen kerst is en ik niets in huis heb, wat geschikt is voor menselijke consumptie Scheve mond Aan kattenvoer geen gebrek Ach gut
Ik had hetzelfde aan de hand met sinterklaas - eerst paard rijden en dan naar de winkel (die gesloten blijkt te zijn). I luvvvvvvvvv Burger King Vork

Snuitmans (B+14, pr 205) (L1+2)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Colien, ComscoreBot, douschka, flooooo, Foreverkliek, GoogleAdsense, hagelslag, Inney, jadeken, janna, Jorex, luuntje, Melanie_D, Noor, Sjors050, tinker_sally en 72 bezoekers