Fotoverslag 4 dagen Parijs/Disney!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Fotoverslag 4 dagen Parijs/Disney!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 21:13

Vrijdag 19 december ben ik voor 4 dagen naar Parijs geweest met een vriendin.
Misschien wel leuk om daar een (foto)verslagje van te schrijven. Aangezien we best wat meegemaakt hebben Knipoog

Dag 1: Om 7.00 uur Bloos! vertrok de bus van het Centraal Station Amsterdam. Dat betekende dat ik om 5.00 uur uit mijn bedje moest Gaaaap
In het begin verliep de heenreis zonder klagen, mijn vriendin en ik hadden behoorlijk wat lol in de bus en de reis verliep precies op schema.
Totdat we bij Hazeldonk kwamen, we zouden hier 3 kwartier pauze houden en dan weer verder. Die 3 kwartieren werden zo'n 2 uur Scheve mond omdat de andere bus (waar we mee moesten overstappen) niet kwam.
We zaten in de andere bus, die meer dan luxe was. Het bleek de bus te zijn die ook ADO Den Haag, Excelsior en Feyenoord regelmatig vervoerd Bloos

Na aardig wat uurtjes in de bus gezeten te hebben kwamen we dan eindelijk aan in Parijs (rond 17:00 uur).
We stopte voor een heel mooi 3-sterrenhotel, iedereen in de bus blij. Helaas duurde die vreugde niet lang, de buschauffeur kwam terug met de melding dat het toch niet dit hotel was. En we gingen weer verder...naar een ander hotel. Dit bleek een iets (lees: een heel stuk) minder hotel te zijn, in een achterwijk tegenover een oude verlaten fabriek. In een creepy buurt, dat viel even tegen Haha!

In het hotel kregen we de sleutel naar onze kamer. Onze kamer was op de 4e etage en dat was de hoogste verdieping van het hotel. We besloten maar de trap te nemen aangezien we de lift in dit hotel niet vertrouwde. Het waren wat trappen, maar we kwamen wel veilig boven. Iedere keer zijn we met de trap gegaan en geen één keer in de lift Knipoog

De hotelkamer:

Afbeelding

Afbeelding

Nadat we ons omgekleed hadden zijn we maar de stad ingegaan om wat te eten. We zijn alleen niet al te ver gegaan aangezien we bang waren de weg niet terug te weten Blond
Na ons etentje hebben we nog even rondgelopen, maar zijn snel terug gegaan naar het hotel.

Dag 2:Vandaag was het tijd voor Disney, de bus vertrok al om 8:00 uur zodat we om 9:00 uur in Disney zouden zijn.
De eerste paar uren in Disney verliepen super, we gingen als eerste naar Space Mountain. Hierna hadden we de smaak te pakken en gingen opzoek naar de volgende achtbaan. En die vonden we...we stonden al een tijd in de rij toen we erachterkwamen dat de achtbaan ook een stukje achteruit ging... Verward Wat bleek: de hele achtbaan ging achteruit en ook over de kop achteruit. We zijn er natuurlijk wel ingegaan, maar kwamen met onze magen in onze keel er weer uit Ziek

Disney:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niet lang na onze achtbanentour kwamen we uit bij de attraktie Pirates of the Carribbean. Wat ik als Johnny Deppfan natuurlijk geweldig vond *LOL*
Afbeelding

Helaas ging ons dagje hierna al snel achteruit. We wilde wat gaan eten, maar overal stonden de grootste rijen. Uiteindelijk kwamen we uit in een Pizzatent/ kinderspeelpaleis waar we een pizza burger hebben gegeten(2 pizza's met daartussen een hamburger)...deze burger is geen aanrader! Ik ben er 2 dagen ziek van geweest Boos!

Al snel na de lunch werd het weer heel slecht en waren we buiten uitgekeken. We zijn maar binnen shows gaan kijken wat best nog leuk was

De Mickey Mouse Show:
Afbeelding

Na de shows moesten we even naar het toillet en scheurde mijn rits open die vervolgens niet meer dicht wilde Scheve mond Ik heb met één hand mijn broek dicht moeten houden en ben zo naar de winkeltjes gestruind. Daar konden ze me niet helpen en heb een broek moeten kopen.

Aan het einde van de middag hebben we in de storm de parade gezien, die wel weer een hoop goed maakte.

Parade:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De uitgang:
Afbeelding

Na Disney hebben we nog een lichttour gemaakt door Parijs met de bus. We zijn naar een heel hoog kantoor gebouw gegaan (weet de naam niet meer Bloos ) waar we vanaf de 56ste verdieping een overzicht van Parijs kregen.
De hele lichttour was erg mooi, ook de Eiffeltoren had wat extra's: ieder heel uur gingen er allemaal extra lichtjes branden. Heel leuk om te zien Party!!
Na de lichttour die pas om 10 uur afgelopen was zijn we weer terug naar het hotel gegaan.

Dag 3:'s Ochtends moesten we weer vroeg uit de veren want we gingen om half 9 naar Montmatre en de Sacre Coeur.

Sacre Coeur:
Afbeelding

Uitzicht over Parijs:
Afbeelding

We hebben hier zo'n 2 uurtjes rondgekeken, maar dat viel erg tegen aangezien het zondagochtend was. Ook was mijn reisgenootje ziekjes en we zijn weer op eigen gelegenheid terug naar het hotel gegaan. Wat best een avontuur was voor ons, we hadden geen verstand van me metro en we wisten ook niet precies waar het hotel zat Verward Maar we hebben ons er best aardig uit gered, na een kaart gekocht te hebben en een beetje heen en weer reizen.
De rest van de middag zijn we op in het hotel gebleven en we hebben veel geslapen Lachen

'S Avonds hebben we in een heel leuk Indiaans restaurant gegeten. Helaas dachten we nog iets teveel aan de Pizza burger uit Disney Lips are sealed

Dag 4:De laatste dag alweer. Om 8:00 uur vertrok de bus naar de grote warenhuizen in Parijs waar we nog even konden winkelen. En waar we wat souveniers gehaald hebben. Om 12.00 uur gingen we weer terug naar Nederland.
Om 21:00 uur waren we in Amsterdam en werd ik opgewacht door mijn ouders.


Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:15

ziet er gezellig uit..

Mooi he al die lampjes Lachen
wij gingen met school.. hadden we een 1 ster hotel.
Haha wat een bende.! Echt vies!
Maar wel leuk Lachen


Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:24

cool!!
ik ben zelf ook bij de Sacre-Coeur geweest en de Montmartre...
(ben een week met school in Parijs geweest... jammer genoeg niet naar Disneyland Parijs )

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-03 22:07

Jaa, die lichtjes waren allemaal erg mooi. Het was ook zo leuk om er in kerstsfeer te zijn.

Hmm, dan hadden wij het met ons hotel niet eens zo heel slecht. Het waren wel hele vriendelijke mensen en een heel goed ontbijt iedere ochtend OK dan!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:43

Antoinette schreef:
Jaa, die lichtjes waren allemaal erg mooi. Het was ook zo leuk om er in kerstsfeer te zijn.

Hmm, dan hadden wij het met ons hotel niet eens zo heel slecht. Het waren wel hele vriendelijke mensen en een heel goed ontbijt iedere ochtend OK dan!


bij ons was het eten echt om te Misselijk KOTSEN!

We kregen broodjes van zeker een paar dagen ervoor.
Helemaal hard en stink kaas en ham.
En savonds, nou laat ik het daar maar niet over hebben

Wij hebben dus 2x per dag bij zo`n soort mac donalds gegeten *LOL*

En die mensen waren ook niks.
HEEEL CHAGERIJNIG.

En de deur kon niet eens op slot Schijnheilig

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 22:58

Antoinette schreef:
Helaas ging ons dagje hierna al snel achteruit. We wilde wat gaan eten, maar overal stonden de grootste rijen. Uiteindelijk kwamen we uit in een Pizzatent/ kinderspeelpaleis waar we een pizza burger hebben gegeten(2 pizza's met daartussen een hamburger)...deze burger is geen aanrader! Ik ben er 2 dagen ziek van geweest Boos!




Je bedoelt zeker het Buzz Lightyear restaurant? Ik heb daar ook een keer gegeten, echt niet lekker .

Heb je je nog laten tekenen op Montmatre?

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 12:35

Chantal schreef:

En die mensen waren ook niks.
HEEEL CHAGERIJNIG.

En de deur kon niet eens op slot Schijnheilig


Nou ik vond de inwoners van Parijs meestal niet de vriendelijkste. Liepen dwars door je heen en dat soort dingen. Ik knalde steeds tegen ze op (idd ik ging ook niet aan de kant Haha! ).


Siempie:
Zou best kunnen dat het Buzz Lightyear restaurant was. Ik geloof dat ik de naam verdrongen heb Knipoog

Nee, ik heb me niet laten tekenen. Zonde van mijn geld, maar ik kan niet zeggen dat de tekenaars niet hun best deden. Wel grappig dat zij wel gewoon Nederlands spraken.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:52

aah wat mooi. Jah ik ben in World disney in amerika geweest. Mooie kerstballen hadden ze daar he?

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:14

Leuke foto`s! Haha! Ik ben al een paar in Disney geweest. Echt heel leuk daar. Ik zie dat je die parade ook hebt gezien. Die is mooi he

Ik had hem `s avonds gezien toen het al heel erg donker was, en toen waren al die dingen verlicht met allemaal kleine lampjes. Was echt super mooi

    Dance to express, not to impress.

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:22

ooo wat cool
kom helemaal in de stemming Haha!
ik ga samen met truf en dennis (martine en ciska) naar disney, op nieuwjaarsdag Haha!
dus ik heb er nu al helemaal zin in
en ik zal uitkijken voor de pizza burger Knipoog bedankt voor de waarschuwing Haha!

Eliana

Berichten: 5451
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 13:33

Gave foto's! ik wil ook Haha!

Shetland bokker #7

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 16:54

Ow leuke foto's en verhaal1 Ik kom ook al heelmaal in de stemming Haha! Ik ga van 29 dec tot 1 jan naar parijs en ook een dagje Disney Lachen

Zal de tip van de pizzaburger ook onthouden Knipoog

Tammietjeeh

Berichten: 1978
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 17:00

Wat leuk! (behalve dan dat je niet in de luxe hotel kwam)
Mooi zeg Disneyland, ben er ook een keer geweest maar dat was toen ik 5 of 6 was Boos!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-03 17:04

Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

En iedereen die nog gaat: heel veel plezier! *LOL*
Neem meer dan genoeg te eten mee, want het eten in Parijs is niet geweldig Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 bezoekers