nieuw paard op stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-01 14:49

staat ook al bij fokkerij enzo, sinds deze week is er een nieuw paard op stal bij gerald, de goedgekeurde trakehnerhengst Oersprong. gaaf beest!!!!
maar goed. vanmorgen al om 9 uur op stal, michel was al aan t uitmesten en sas kwam dr ook al aan. samen de stallen ff gedaan, daarna spinnenwebben weggehaald, alle paarden gepoetst en hoefjes gedaan en toen was t wachten op gerald (inmiddels was t al half 12 ofzo). en denk maar niet dat ie kwam he. sas en ik hebben t er nog over gehad met michel, dit kan gewoon echt niet. wij komen daar nog altijd uit eigen vrije wil en dan doet gerald zoiets. beetje vreemd vind ik. en sas en michel vonden dat ook. om kwart voor 1 was gerald er nog niet, dus saskia en ik hebben een briefje voor m geschreven dat we weggingen en toen zijn we gegaan. michel was t wel met ons eens gelukkig. Michel bleef nog wel op stal, hij moest Harvard en Pien nog rijden. naja ik ben dus lekker vroeg thuis maar vind t wel heel raar wat gerald nu weer doet. moest ik echt even kwijt

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:



Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 15:37

Leuk Maaik, een nieuw mooi paard erbij!!
En idd raar dat gerald dat doet, jullie maar vroeg je bed uit en hard je best doen voor hem.... Grr!
Haha! Haha! Haha! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alenthe05, Dnies90, GrapeshotBot, idion, meggiemeg, tienus63, WendyKtH en 115 bezoekers