hebben jullie ook en paard wat maffe dingen doet?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

hebben jullie ook en paard wat maffe dingen doet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 11:08

hahah..
mijn paard doet als ik hem bandages om heb gedaan ..gaat hij bijvoorbeeld met zn linkervoorbeen..helemaal gekruist staan en gaat hij zo schuin schuren..als je dat ziet lig je helemaal dubbel...(dat was dan een van de eerste keren dat hij bandages omhad)...dat ziet dus echt lachwekkend uit!!!
en als hij weet na het rijden dat hij een snoepje krijgt en ik heb het hemnog niet gegeven..gaat hij slijmen en gaat hij met met zn lip op mn schouder en nek krabbelen Schijnheilig ....
hij is gewoon de komiek van de stal...als je met hem al een half uur omgaat lig je al dubbel van het lachen...
oja hij heeft nog een gekke actie...
als ik met zn zeer lange manen bezig ben..dat duurt een eewigheid...maargoed..dan tilt hij zn been op en dan gaat hij mikken op mijn voet...hij mikt dan echt naar links met zn been..en dan zet hij heel braaf zn hoef op mijn teen.... Haha!
wat een gekkie he....
terwijl hij verder toch een schat is..hahah
en laat nu julie verhalen eens horen
ben benieuwd

gr esther

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:12

frieske schreef:
als ik met zn zeer lange manen bezig ben..dat duurt een eewigheid...maargoed..dan tilt hij zn been op en dan gaat hij mikken op mijn voet...hij mikt dan echt naar links met zn been..en dan zet hij heel braaf zn hoef op mijn teen.... Haha!
wat een gekkie he....


Da's geen gekkie, da's een onopgevoede etterbak!
Ik hoop dat je het nog steeds grappig vind als je met je voet in het gips zit, en dat je 'm dan niet ineens een rotschop verkoopt terwijl hij het blijkbaar altijd heeft gemogen....

Ik hou persoonlijk niet van dergelijke "grappen" ....

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 11:16

ik vind het wel grappig...
maar dat heeft hij 3 x gedaan..maar nu niet meer....
waarom niet??...omdat ik hem een flinke tik heb verkocht..maar hij haalt elke keer wel wat anders in zn kop..maar dat zijn gewoon kuren van hem voor aandacht..ik leer het hem WEL af...
maarja ik denk dat elk paard wel eens zn kuren heeft
gr esther

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:18

Mijn paard staat soms op stal wel een half uur lang te klapperen met haar lippen of ze gaat met haar waterbak spelen. Het leukste vind ze nog om in de waterbak met haar lippen te klapperen. Dat spettert zo leuk.

Toscana (Uniform) 21-6-2000 * 22-3-2005,Vienna (Casco) 09-5-2002 31-10-2018
Esmeralda 15-04-2009 * 14-12-2015
Nijn 15-06-2018

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 11:20

hahaha dat zal eruit zien..grappig zeg
gr esther

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!

SuperMelliej
Berichten: 38
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: Bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:23

'Soraya' (mijn pony) klappert ook met der lippen ook als ze een bit in heeft

SuperMelliej
Berichten: 38
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: Bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:23

'Soraya' (mijn pony) klappert ook met der lippen ook als ze een bit in heeft

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:23

Zodra ik met het hoofdstel aankom,begint mijn paard uitgebreid te geeuwen...Ook wel erg komisch om te zien.
Waarom ze het doet zou ik niet weten...

bora

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:51

Mijn paard wil na het rollen nog weleens op haar kont gaan zitten, zoals een hond ook zit. ziet er super komisch uit, want dan kijkt ze je aan zo van zie je het.

Het is niet erg iets moois te verliezen beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad. (Heilige anthonius van Rowwen Hèze)

orsini

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:05

als ik mijn paard los zet in het bakje met een ander paard dan steekt hij aan de zijkant van z'n mond z'n tong eruit zodat de ander eraan kan knabbelen. Snap er niks van. het leuke is wel dat de andere paarden het dan ook gaan doen en dan staan ze samen met de tongen tegen elkaar uit hun mond. weird om te zien, zouden paarden toch ook kunnen zoenen???


http://www.equi-unity.nl als paarden je passie zijn.......

3e graads instructrice Rechtrichten (academische rijkunst)

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 12:07

mischien heeft hij jeuk aan zn tong...hahaha
gr esther

NIET DOOR GEWELD EN KRACHT MAAR MET GEDULD EN ZACHT WORD RESULTAAT VERKREGEN......!!!!

scallie

Berichten: 168
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:09

de mijne "spreekt" tegen als het haar niet zint, bv bij grondwerk en longeren, dan gilt ze van die kleine gilletjes..

net of ze roept van "seuuuug ik wil niet"

dit doet ze wil niet tijdens het rijden

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:10

uhmm ja tong uitsteken in stal
lipje laten hangen Tong uitsteken
als ze aan het eten is (krijgt van die nattebrokken anders krijgt ze slokdarmverstopping) en je komt in dr stal komt ze met dr hoofd naar je toe om je helemaal onder te kliederen

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:01

Grappige topic.

Wij hebben er eentje gehad, die als ie een halstertouw te pakken kreeg dat in z'n mond nam en dat rond ging zwiepen.
Verder nog eentje die na het rijden nooit z'n bit uitwilde. Gewoon kaken stijf op elkaar en niet loslaten.
Dan nog eentje die altijd met rollen zonder op te staan naar z'n andere zij kan. Hij tilt alleen zijn achterbenen op en 'loopt' zo onder zijn lijf door naar de andere kant om te rollen (dit klinkt zeker vaag Haha! ).

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:05

Jep, ik heb ook een paard die maffe acties heeft.
Toen Oscar Laiser voor het eerst ontmoette, wist ze meteen hoe ik toch altijd aan de verhalen over hem kwam. Hij is af en toe zo'n komiek zonder dat hij het zelf weet Knipoog

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:12

oja hij houd ook de hoevenkrabber voor me vast en vorige keer nam hij een ander paard mee aan een halstertouw echt lief Lachen

Somebitch @ [TEN-ITP] Zembla Du Vi 80km 2e plaats en best condition.
Valesco 2017 CEI** Denemarken 3e plaats en Best Condition!
[TEN-ITP] Endurance Feldborg cei** met Valesco
Zembla du vi: Klasse I + 19 - wp klasse II + 7 - klasse III + 2 wp (zelf 4 wp). Sinds 2015 rij ik Valesco: CEI**

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:24

In zijn vorige stal had die van mij een drinkbak die geluid maakte zodra je die 'klepel' indrukte en dat vond hij reuze grappig. Kwam je aanlopen en hoorde je klonk klonk klonk en dan 10 x achter elkaar. Verder heeft ie van die slimme k*t geintjes waar ik heel hard om kan lachen. Zo was ik laatst aan het buitenrijden en hij deed net of ie iets engs zag. Als iets eng is moet hij van mij altijd stilstaan en kijken net zolang tot hij het niet meer eng vindt, dus ik zet m stil en hij duikt gelijk met zn neus naar beneden om gras te eten... LOL Lachen

orsini

Berichten: 1233
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:26

klinkt bekend!!! lachuh!


http://www.equi-unity.nl als paarden je passie zijn.......

3e graads instructrice Rechtrichten (academische rijkunst)


llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:36

bij de manege waar mijn pony staat en daarvan haar buurman doet ook zo raar echt niet normaal opnormale paarden bestaan

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:47

Een hoef op een voet zetten is idd behoorlijk respectloos. Da's geen humor. Maar verders klinkt hij wel grappig.
Lois heeft ook altijd gekke geintjes. Tijdens poetsen altijd een emmer of een poetsdoos binnen poot of neusbereik willen hebben om hem vervolgens leeg te gooien, erop te gaan staan of er een flinke schop tegen te geven. Met afspuiten in de slag bijten waardoor het water alle kanten op spuit. Altijd een opstapje op willen. We hebben zo'n poetsdoos met opstapje op stal staan voor een klein meisje dat anders niet bij de manen kan. Lois wil altijd dat trapje op stappen. Bezems omgooien en er dan op gaan staan wippen met zijn hoef. Bakstenen uitgraven en meer van die kul. Hij blijft altijd creatief in ongein verzinnen Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 14:14

Spix doet als hij het gedacht heeft zelfs z'n halster uit en zwiert 'm vervolgens buiten Haha! Als hij z'n stal te vies vind worden mest ie over de deur *LOL*

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 15:35

Oh ja, als Tos en haar vriendje Tommy los lopen gaan ze nog wel eens met de poepschep in de mond door de bak lopen.

Toscana (Uniform) 21-6-2000 * 22-3-2005,Vienna (Casco) 09-5-2002 31-10-2018
Esmeralda 15-04-2009 * 14-12-2015
Nijn 15-06-2018

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 15:43

Ik had van de week ontdekt dat Alfie sinaasappel lekker vindt (partje gebietst van een stalgenoot). Dus van het weekend sinaasappels gekocht en er gisteren eentje meegenomen. Ongeschild. Neemt ie dus ineens een flinke hap uit die ongeschilde sinaasappel. Hij heeft 't nog opgegeten ook Haha!! Afijn, na het longeren de rest toch maar geschild en aangeboden. Lust ie 't niet meer ! Zat er dan toch een vreemd smaakje aan die schil?

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 15:47

Donja is een dwangmatige schudder! Haha! Ze schudt altijd even met haar hoofd als ik het halster of haar hoofdstel af doe. Dus als ik aan het opzadelen ben en ik doe het halster af dan wacht ik altijd even tot ze heeft geschudt voordat ik het hoofdstel om doe. Lachen

Haar stalmaatje Napoleon moet altijd alles in zn mond hebben wat hij tegenkomt. Zwepen, touwen, mij... Gisteren zat hij ineens op mn schoenen te kauwen...

MPH

Berichten: 2772
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 15:52

Elsjuhh schreef:
Als iets eng is moet hij van mij altijd stilstaan en kijken net zolang tot hij het niet meer eng vindt, dus ik zet m stil en hij duikt gelijk met zn neus naar beneden om gras te eten... LOL Lachen


gnagna fjord zeker? Schijnheilig

Maareh Tim had ook altijd leuke acties, als die vaststond, zn voorbeen over zn halstertouw wurmen, en dan stond ie zo mooi te kijken.. MIEKE moet je zien wat ik kan Haha!
En ze hadden altijd een waterton int weiland, zon zwarte bak zeg maar, kwamen we een keer aanwandelen stond ie met zn voorbenen op de ton 'op de uitkijk' Nagelbijten / Gniffelen
We hebben ook kalfjes op stal, en dan vond die het zo lekker om zn neus in de melk te steken.. 'ff ruiken' haha en dan heel stiekem opdrinken Schijnheilig totdat de emmer melk omviel, sindsdien mocht die niet meer ruiken haha

Pioen is dr nog nie, maar ben benieuwd wat voor geintjes die uitgaat halen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 95 bezoekers