Hoop weer te kunnen gaan paardrijden ~!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Hoop weer te kunnen gaan paardrijden ~!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 18:22

Hallo Bokkers,

Ik heb jullie 1,5 jaar terug, misschien wel lang, 2 jaar maby wel
Verteld dat ik toen van Lisa afgevallen ben
Ik werd gelanceerd en kwam vol op me rug terecht
Toen een hele tijd iet hebben kunnen paardrijden Verdrietig
Maargoed dat kun je allemaal nalezen op:
[VvdD] Ben hard gevallen!
was trouwens tegen de benen van een paard gevallen van een meisjes's paard
omdat ze plots stil ging staan voor me op de hoefslag en kon niet otnwijken

oke we gaan verder Haha!
Maja toen nog een paar keer de afgelopen 2 jaar dus last van gehad
omdat ik viel of een verkeerde beweging maakte ect.
de laatste weken hebbik dr helemaal niet zon last meer van gehad
oke ik was minder lenig geworden want als ik lenig ging doen deed t wel pijn..
Dus dacht hehe, eindelijk over
Val ik vorige week (eigenluk heel zacht) van Gismo af
ik kreeg bekankt geen adem ik schrok echt...toen wilde ik op staan
maar dat ging niet , kon me eg nie bewegen
pas na een paar minuten lukte het
gismo op stal en naar huis
nu een week later is het nog niet gezakt gister wilde ik gaa rijden
maar ik zat dr nog gene minuut op of ik kon het al niet meer uithouden
Verdrietig
het lijkt wel elke keer als ik iets verkeerds doe met mijn rug dat het ergers wordt
gaa in ieder geval weer naar de dokter
|\/|aar ik voel echt dat er iets niet in orde isz
Hoop toch dat het goed komt en nu niet echt erg beschadigd is
anders is paardrijden voor mij voorbij Verdrietig

Ik zit er wel mee , eerst zat het alleen onder in me rug
maar nu ook bovenin

En ik belde vandaag af want ik gaa echt niet weer daar voor niks heen
was mn vriendin ook nog is boos dat ik mn afspraken niet na kwam
ik helemaal uitleggen dat ik dat nu eventjes niet gaa doen enz..
maar ze begrijpt t nogniet... Verdrietig lekker zo'n vriendin

Ik zit dus erg in de put en hoop hoop hoop zoooooo dat alles goed komt
dat ik Swift en Lisa dan weer vindt en dat heel het paardenleven weer zoals vroeger isz... Bloos Schijnheilig ...dat lijkt me zo heerlijk

Heb eindelijk spring fotos van de wedstrijd van Swift en mij trouwens Haha!
zal ze eventjes inscannen , komt eraan dus

XxX Renée

[Edit Apple: titel hoofdletters verwijderd]


animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:44

Dat is niet zo prettig ik heb zelf 2 jaar geleden ook een rodeo gehad met mij paard nikita en kreeg ze mij na 10 min er nog niet af toen ik eenmaal haar rustig had begon ze weer en hielt ik het niet meer dus ik ben eraf gebokt en tegen een bult aan gevallen ik kon ff niet meer opstaan en mij paard liep los...dus ik maar proberen op te staan maar lukte niet..dus uiteindelijk lukte het wel ik snel mij tuiger gepakt en afgezadelt met veel moeite.
Toen ik thuis was toen heeft mij pa naar mij rug gekeken en hij zei ga je maar even douchen dus ik had gedoucht en keek dus weer werd het een vette grote bult...dus ik had mij ma wakker getrommelt want die lag te slapen en wij naar de dokter toe (wat dus niks voor mij is)...Dus de dokter zei ja meis het is zwaar gekneust en het zal nog veel zeerder doen en dat klopte ook ik kreeg alle kleuren van de regenboog en als ik wou slapen kon ik alleen op mij zij liggen...vreselijk was dat.

Ik heb er zeker wel een paar maand mee gelopen en met rijden voelde ik het nog wel.
Dus nu is het zeker dat ik nog een stukkie over heb gehouden en das geen pretje en dagt zal altijd een gevoelig plekje blijven...

Maar bij jou is het ook geen pretje vooral als je niet kan rijden ik moet het rijden dit jaar ook meer dan 4 mnd uitschakelen door een ernstige ongeluk met mijn nieuwe paard.

En ik weet hoe het voelt.

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:06

heel veel sterkte! laat er anders even een dokter naar kijken! en leg aan hem heel je verhaal uit! ( ik weet het! aan een dokter heb je meestal niets! mn moeder loopt nu ook al jaren rond met een verschrikkelijke rug pijn! de dokter zegt dat het onverklaar baar is Verward )
Ik had ook een keer last van mn rug en toen ben ik van een pony gevallen en toen kon ik even niet meer goed lopen en toen dat over was had ik er helemaal geen last meer van Lachen ! misschien is er bij jou wel iets verschroven en knelt het tegen je zenuwen aan en dat doet zeer!
Ik zou er gewoon een keer mee naar de dokter gaan!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 19:30

Veel sterkte en een dokter naar laten kijken hoor!!

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 21:00

ik ben nu bijna twee jaar geleden ook van mickey op straat afgevallen,op mijn rug keihard op de straat.
nu twee jaar later heb ik na het rijden ook nog eens vaak pijn in me rug en ben nog steeds iederen maand in behandeling.

dan heb ik ook nog eens reuma,dus dubbel veel last.
maar ik denk gewoon tanden op elkaar en doorrijden Lachen

en naar de huisarts gaan helpt idd niets,je moet naar zo'n euhm hoe heten die ook alweer?die zetten je rug recht?
hebben ze bij jullie geen rugklinieken,ik ben daar ook in behandeling,en ze zijn erg goed Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 22:31

beautyfull_mickey schreef:
ik ben nu bijna twee jaar geleden ook van mickey op straat afgevallen,op mijn rug keihard op de straat.
nu twee jaar later heb ik na het rijden ook nog eens vaak pijn in me rug en ben nog steeds iederen maand in behandeling.

dan heb ik ook nog eens reuma,dus dubbel veel last.
maar ik denk gewoon tanden op elkaar en doorrijden Lachen

en naar de huisarts gaan helpt idd niets,je moet naar zo'n euhm hoe heten die ook alweer?die zetten je rug recht?
hebben ze bij jullie geen rugklinieken,ik ben daar ook in behandeling,en ze zijn erg goed Lachen


thx voor de tip zalm onthouwe Haha!
mensen alvast bedankt voor jullie reacties Lachen

bassistje

Berichten: 361
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 00:54

Mocht de huisarts niets voor je kunnen doen, probeer dan eens een afspraak te maken bij een chiropractor.Das zo'n rugrechter Haha! Haha! zoals iemand hierboven beschreef.Ik heb ook 4 jaar geleden een flinke smak gemaakt en daarna lang last gehad van mijn rug.Sinds ik bij die man loop is het stukken minder geworden. Sterkte met de pijn trouwens!

edit, typfoutje verwijderd tis ook al laat

In loving memory of all the people and animals we've so sadly lost...................
Till we meet again somewhere..............

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:05

Zo, dan klinkt echt niet lekker!
Heel veel sterkte en ik hoop dat het weer overgaat!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:41

bassistje schreef:
Mocht de huisarts niets voor je kunnen doen, probeer dan eens een afspraak te maken bij een chiropractor.Das zo'n rugrechter Haha! Haha! zoals iemand hierboven beschreef.Ik heb ook 4 jaar geleden een flinke smak gemaakt en daarna lang last gehad van mijn rug.Sinds ik bij die man loop is het stukken minder geworden. Sterkte met de pijn trouwens!

edit, typfoutje verwijderd tis ook al laat


jaaa daar ben ik ook,kwist even de naam niet meer Lachen

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*


Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:45

Idd slim dat je even naar de dokter gaat, ben ook een keer gevallen, ook op mn rug (onderrug)en heb er aardig lang last van gehad. Gelukkig is het nu over en kan ik weer lekker paardrijden.. Hopen jij dadelijk ook weer!

Sterkte he!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:19

jeetje wat balen zeg allemaal heel veel beterschap ik hoop dat je inderdaad snel weer lekker kunt gaan peerdhobbelen hahah. suc6 ermee.

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Rietje_oud

Berichten: 76
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Meppel, in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:00

Is het niet een idee om een bodyprotector aan te schaffen. Ik heb deze een aantal keren omgehad bij jonge paarden, en toen viel ik niet, hahahaha, maarja het gaat om de bescherming van je rug inderdaad, het rijden moet natuurlijk wel plezierig blijven, en we hopen het tot 100 jaren vol te houden, daarom is enig bescherming van je eigen lichaam ook je eigen verantwoordelijkheid, net zoals gordels omdoen in de auto,HM die doe ik ook haast nooit om, slecht slecht *LOL* maar misschien begrijpen jullie wel wat ik bedoel hiermee.

Groetjes

**--Oproepje!! Stem op mijn kleine meid Viënna door 1 keer op deze url te klikken: --**

http://www.babybrabbel.org/fotopoll/stem.php3?pollnaam=baby_jan4&nr=131

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-03 22:22

hallo bokkers,

Thanks voor jullie reacties
Gaa morgen nog een keertje langs de dokter
nu 1,5 week nadat de pijn weer begon dusz... en t wordt met de dag erger:( meestal wordt het toch minder met rust..????? het word egt alleen maar pijnlijker, als ik loop zit, lig, altijd, niet alleen onderin en middenin maar nu ook bovenin, en de spieren wie erlangs lopen + schouder bladen doen nu ook mee :'( gaa morgen toch ECHT naar de dokter... vint t niet leuk, maja ik hoop dat t weer beterz wordt, jullie horen t nog en nogmaals thx voor jullie reacties


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers