waar is de Eventing Shop gebleven?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

waar is de Eventing Shop gebleven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 22:48

Is er iemand die weet wat er met de Eventing Shop is gebeurd? Afgelopen weekend reed ik door Schoonoord en het leek er verdacht veel op dat er een andere winkel in hun pand zat. Ook de website www.eventingshop.nl werkt niet meer. Bestaan ze niet meer? Verward

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:50

niks mis mee, bij mij doet hij het gewoon via jouw link

Goedgekeurd onderschrift :)

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:52

Ik heb er een tijdje geleden nog een poylypad gekocht, dus ze bestaan nog wel degelijk Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 22:53

Dat is vaag, ik kreeg een Error 500-melding:

Citaat:
De pagina kan niet worden weergegeven.
Er is een probleem met de pagina die u probeert te bereiken en deze kan daardoor niet worden weergegeven.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Open de introductiepagina www.eventingshop.nl en zoek naar koppelingen die verwijzen naar de informatie die u zoekt.
Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Klik op Zoeken als u naar informatie op het Internet wilt zoeken.
U kunt ook een lijst met verwante websites bekijken




HTTP-fout 500 - Interne serverfout
Internet Explorer


Maar goed, dat is alweer een opluchting dat die het doet Knipoog. Nu de winkel nog.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:58

ja hij doet t gewoon Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:58

Karin schreef:
Ook de website www.eventingshop.nl werkt niet meer. Bestaan ze niet meer? Verward

Stomtoevallig heb ik die site eergister nog bezocht (schoonfamilie staat erop dat ik een mooi kerstcadeau voor mezelf ga bedenken Knipoog ) en toen was die site ook nog gewoon in de lucht.
Er staat wel een nr op de site 0599-235261 misschien kan je er op die manier achterkomen of ze nog bestaan en zoja, in welke vorm.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:00

en bij mij doet-ie het ook nog

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:21

Bij mij doet ie het ook hoor!!!
Ik heb er in maart jl mijn hartslagmeter besteld. Was er in no time!!!!
Maandje later er een voor Jolanda besteld op vrijdagmiddag... maandag werd ie al gebracht!!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-12-03 23:23

Inmiddels werkt de site bij mij ook weer. Vreemd dat ik die melding kreeg. Ik denk dat ik ze idd maar eens ga bellen of ze nog een winkel hebben en zo ja, waar. Cody, typisch dat jij hetzelfde dacht. Zou toch wel heel toevallig zijn als we het allebei verkeerd hebben gezien. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:29

Je kunt toch ook gewoon on-line bestellen??

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 00:14

Dat kan ook ja..
Ik heb er 1x een rugnummerhouder besteld.. Was dacht ik binnen 2 dagen binnen OK dan!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 00:19

Klopt, dat kan ook. Alleen woont Maarten er vlakbij en als ik een bezoekje aan hem breng, dan ga ik ook altijd even bij de Eventing Shop langs. Ik vind live snuffelen altijd veel leuker dan online. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 22:32

Ik ook, maar het is voor mij wat uit de richting

Ik kan me herinneren dat ik over een bestelling gebeld werd en toen moest ik terugbellen naar .... Iig niet naar de eventing-shop, maar het hoorde wel bij elkaar. Weet alleen niet meer hoe het heette Verward Bloos

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 22:38

Misschien een tijdelijke stroring geweest of het adres perongeluk fout getypt?
In iedergeval prettig dat hij het nu weer doet Haha!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:26

gomir schreef:
Ik ook, maar het is voor mij wat uit de richting

Ik kan me herinneren dat ik over een bestelling gebeld werd en toen moest ik terugbellen naar .... Iig niet naar de eventing-shop, maar het hoorde wel bij elkaar. Weet alleen niet meer hoe het heette Verward Bloos

Een camping Haha!
Ik ben er ook ooit geweest en de routebeschrijving was naar de camping *LOL*

Fiesta, freiberger, what else?

nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:30

De eventing shop bestaat niet meer, ik was er van de zomer geweest toen ik in De Kiel op paarden van kennissen paste. Toen ben ik in september er heen geweest vanuit Den Haag omdat ik een hoesje voor over een helm wou hebben (want die van divoza enzo passen alleen op caps, en niet op zo'n dikke gevoerde helm), maar toen was de winkel er niet meer! Ik had van tevoren op de site gekeken en die deed het inderdaad niet meer, ik dacht dus ook dat het gewoon een storing was. Maar toen ik er dus kwam was de hele winkel helemaal leeg, alles weg. Arggg balen dus. Weet iemand trouwens misschien waar ik dan zo'n hoesje kan vinden?

Ervaren Bijrijder/Grondwerker gezocht voor Arabische Diva: https://horsify.com/nl/26048-arabische- ... rondwerker

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:30

Nee toch Verward volgens mij was het wel een ruitersportzaak die ik aan de lijn kreeg hoor Verward Of ik ben heel erg aan de war op de late avond Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-03 23:33

Belker schreef:
Een camping Haha!
Ik ben er ook ooit geweest en de routebeschrijving was naar de camping *LOL*


Ah, dan begint me iets te dagen... De eigenaren van de Eventing Shop hebben een (trainings)stal halverwege Zweeloo en Schoonoord, met daarbij een camping. Ik gok dat ze dan nu hun winkel aan huis hebben o.i.d. Ik zal ze idd eens bellen, toch handig om te weten of ze uberhaupt nog een bezoekadres hebben of dat alles nu via de website gaat.

Die glimmende hoesjes (door sommigen ook wel 'capcondooms' genoemd) heb ik vanmiddag nog zien liggen bij RuiterSlot in Bornerbroek. Riƫl Klumper in Almelo heeft ze volgens mij ook, daar heeft mijn zusje 'm vandaan.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 23:57

Nee ze mogen niet weg gaan! Ik wil binnenkort een crosshorloge bij hun bestellen!! haha

Maar het kan idd dat ze hun winkel bij hun stal hebben nu. Ik ben wel is in de 'oude' winkel geweest toen het erg goed was toen waren ze nogal druk met elkaar afwisselen in de winkel omdat de ander dan bevroor in de stallen... haha

Aline

Berichten: 293
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:31

Ze zijn verhuisd.
Ze zitten nu in Borger en hun winkel heeft een andere naam gekregen.
Weet zo snel niet meer hoe de winkel nu heet.
Het 0599 nummer dat hier ook al ergens genoemd werd is ook van Borger, dus dat zal dan het nummer van de winkel zijn lijkt me.
In hun vorige pand in Schoonoord zit nu een makelaar...

Aline

Berichten: 293
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:43

Hier het adres van de nieuwe winkel:
The Eventing Shop
Torenlaan 4
9531 JJ Borger

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-03 18:15

Dank je Aline, altijd handig om te hebben voor als ik weer eens in de buurt ben! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:22


Brabantse Fries ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flinty, Flowerhorse7, MiekeFS en 88 bezoekers