vervolg op:Zenuwachtig voor aankomend verzorgpaard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maruscka
Berichten: 223
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Bussum

vervolg op:Zenuwachtig voor aankomend verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 11:41

Hoi meiden,

Een vervolg op het topic: Zenuwachtig voor aankomend verzorgpaardje!!

Ik heb inmiddels gereden op Joey, en het ging hartstikke goed. Haha! Wat is het toch een tof en mooi paardje Wow!

Het is best wel een pittig paardje, en de dag voor dat ik er op ging, had de eigenaresse gereden, en toen stuiterde hij door de hele bak heen Scheve mond . Ik was dus best wel zenuwachtig. Maar toen ik er eenmaal op zat was dat gevoel helemaal weg. Het ging erg goed, hij was rustig, schrok wel een paar keer. Maar ik bleef er zelf wel rustig onder, en dat is ook wel belangrijk bij dit paardje, anders gaat hij er meteen gebruik van maken. Hij liep heel netjes, en hij zit zo lekker. Ohh wat heb ik dat gemist, ik wil elke dag weer rijden!!

Hij is nog wel erg jong, daarom moet hij ook nog veel leren.
Ik heb meteen maar gevraagd waar ze op dit morment met hem mee bezig is. Ze is vooral bezig met voorwaards neerwaards rijden, en stelling vragen enzo. Ook wijken en veel overgangen rijden.

Ze was heel erg tevreden hoe het was gegaan, en ze kon niet zien dat ik al een tijdje niet had gereden *LOL*. Oja het enige brakke is, dat ik allergisch ben voor paarden en eigelijk voor alle dieren die haar hebben. Maar ja wel super irritant, want je zit jankend Huilen en krabbend op het paard haha. Maar ik ga vragen of ik pillen kan krijgen van de dokter.

Nou ik ga zaterdag of zondag weer rijden, dus ik hou jullie wel op de hoogte als jullie dat leuk vinden.

Groetjes Maruscka Pling


ruthiiii
Berichten: 340
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: edegem/antwerpen/BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 11:51

hey!! dat allergie ding ken ik! ik moest voor de verzekering eens langs de dokter gaan en die dacht dat ik allergisch was ik "oh nee" maar gelukkig hebben ze(na bloed geprik)ontdekt dat ik het niet ben wieeeh!!

fjordjes are the best!!!! blijf hopen!!

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 13:16

je kunt zonder recept bij de apotheek medicijnen halen tegen deze allergie, werken erg goed
gefeliciteerd met je paardje

Maruscka
Berichten: 223
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-03 15:50

ja ik ben al naar de dokter geweest, en ik heb een jaar geleden ook al een test laten doen bij de ggd via me dokter. Daar kwam idd uit dat ik allergisch ben voor honden, katten, paarden, cavia's enz. En alle bomen en gras soorten. Ik ben vanmiddag naar de dokter geweest en ik krijg aertis ofzo, dus wel met recept. Hopen maar dat het helpt!


anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:04

leuk dat het meteen zo goed gaat!!
en dat je ondanks je allergie gewoon doorgaat!! OK dan!

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:22

wat voor medicijnen zijn dat dan susan???

alweer een jaar samen Lachen

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:22

echt leuk dat het zo goed ging *LOL* (en leuk dat het niet te zien was dat je al een tijd niet meer had gereden OK dan! )
veel succes nog verder enne wel foto`s maken he Cheese!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:23

Leuk!!
Alleen balen dat je voor zoveel allergisch bent, hopen dat die pillen een beetje helpen!!

Zodra je jij en Joey klaar zijn voor een spanderswoud-meeting hoor ik het he Schijnheilig

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:30

wat leuk voor je dat het zo goed is gegaan. Ik hoop voor je dat je de allergie onder controle krijgt, want het zou verschrikkelijk zijn als je daardoor moet stoppen.

Z1+1

Maruscka
Berichten: 223
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-03 12:38

Hoi meiden, ik ga kosten wat het kost niet stoppen met Joey, ik heb de smaak weer helemaal te pakken. De medicijnen die ik heb zijn blauwe ronde pilletjes aertus of aertis, zal thuis eens kijken. Ze werken volgens mij wel goed. Heb ze vandaag uitgetest. Ik ben naar me zus geweest en die heeft twee katten en een hond. En ik had nergens last van! Haha!
Volgens mij werken ze heel goed! OK dan! Zondag maar kijken of het ook werkt bij joey.

Als ik een tijdje in de bak heb gereden en een paar keer naar buiten en het gaat goed, dan zou een spanderswoud meeting heel leuk zijn. Alleen ik heb al gehoord van de eigenaresse dat Joey helemaal niet makkelijk is buiten. Hij krijgt dan weer dat renbaan gevoel terug, en dan is hij niet meer te houden, en is een rustig stapje er niet bij. En hij houd er vooral van om er wedstrijdjes van te maken met andere paarden. Maar ja we zullen zien, ik heb er zin aan!!! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, Jessica_1998, lletam, MairiMacBran, Mark0919, Sintara, sterregoud en 39 bezoekers