Stampen in plassen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Stampen in plassen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 19:18

Rachel vind het blijkbaar erg leuk om in de plassen te stampen, met 1 poot zo keihard er in stampen en schrapen *LOL*
Wiens paarden doen dit nog meer?
En waarom doen sommige paarden dit, is er een speciale reden voor of doen ze het gewoon voor de fun Cool

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Impuls

Berichten: 325
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:20

nou mijn verzorgpony doet het ook, ik moet er zelfs nog om denken dat ie niet gaat rollen.
en nou was er laatst een plas in de wei. en daar had ie in gerold en ik mocht borstelen Scheve mond

Party!! love is a feeling u feel,that u feel a feeling u've never felt before Party!!

Check mah pro update

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 19:21

Die van mij doet het echt om het stampen, erin liggen doet ze dus niet. Dat doet ze liever in de stront Tong uitsteken

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:33

Sabientje stampte ook extra hard in plassen.
Ook als we op buitenrit gingen en we gingen door de beek merkte ik dat ze veel harder "stampte" dan normaal Haha!

Denk dat ze het gewoon doen voor de fun, dat spettert zo leuk Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 19:36

Ik bedoel eigenlijk meer in een plas staan, en dan als een bezetene er in lopen graven en stampen Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Dennis

Berichten: 31462
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:43

Dennis graaft ook graag in plassen als ik hem z'n gang laat gaan. En 9 van de 10 keer wil hij er dan wel in gaan liggen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:49

Summertje schreef:
Ik bedoel eigenlijk meer in een plas staan, en dan als een bezetene er in lopen graven en stampen Haha!


ja dat doet de mijne ook! Echt leuk vind ik dat *LOL* en als je niet oplet gaat ze nog rollen ook. volgens mij doet ze dat gewoon voor de lol, ze doet het ook in de wei als daar een plas in ligt.

[o]

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:54

verootjoo"]
[quote="Summertje schreef:
Ik bedoel eigenlijk meer in een plas staan, en dan als een bezetene er in lopen graven en stampen Haha!


ja dat doet de mijne ook! Echt leuk vind ik dat *LOL* en als je niet oplet gaat ze nog rollen ook. volgens mij doet ze dat gewoon voor de lol, ze doet het ook in de wei als daar een plas in ligt.
[/quote]
Dolly heeft een hekel aan water, dus die zal nooit vrijwillig ergens in gaan waar het ook maar een beetje vochtig is Knipoog
Toen ik vorig jaar zomer met een lichtblauw zijltje ging oefenen (overheen stappen en draven), vond ze dat we geweldig om in te graven (toen ze er niet meer bang voor was dan he Knipoog )

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:04

Summertje schreef:
Rachel vind het blijkbaar erg leuk om in de plassen te stampen, met 1 poot zo keihard er in stampen en schrapen *LOL*
Wiens paarden doen dit nog meer?
En waarom doen sommige paarden dit, is er een speciale reden voor of doen ze het gewoon voor de fun Cool


Paarden kunnen moeilijk diepte zien en plassen vinden sommige paarden eng omdat ze geen diepte kunnen zien. Paarden gaan dan stampen en schrapen om de bodem te kunnen voelen en te kijken tot hoever ze kunnen.
Ik weet dit niet zeker! ik heb het ook maar gehoord Haha!
Ik dennk dat veel paarden het ook gewoon voor de lol doen Lachen

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:05

Mijn paard gaat dr in racen.... Echt heen en weer en dan als een gek stampen idd en bellen blazen. En het kan nog erger: rollen..... **zucht**.....

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:22

Ik heb het vaker gezien, volgens mij gewoon voor de lol hoor Lachen

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:48

Noor zal het niet gauw doen. Dat kan een echte ijdeltuit zijn....pfff. Het kleinste laagje water loopt ze al het liefst omheen....
Orthos wou ook nooit door water. Z'n eigenaresse heeft 'm toen een maandje op anti-watervrees-cursus gedaan en nu wil hij wel, njah, hij begint met stilstaan, maar snapt het dondersgoed wanneer ik 'm vraag: Heb je het al geprobeerd?? Dan gaat het echt heel voorzichtig stapje voor stapje erdoor!
Maar in het land staat hij te klieren en te schrapen in het water dat er nu volgens mij al bijna een zwembad is ontstaan....

WWW.BVANDENBERG.NL
Kekke design voor een te gekke prijs! - www.abellistic.com - Feel invited!
Geluk is de vrucht van intens werk.

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:29

INkie"]
[quote="Summertje schreef:
Rachel vind het blijkbaar erg leuk om in de plassen te stampen, met 1 poot zo keihard er in stampen en schrapen *LOL*
Wiens paarden doen dit nog meer?
En waarom doen sommige paarden dit, is er een speciale reden voor of doen ze het gewoon voor de fun Cool


Paarden kunnen moeilijk diepte zien en plassen vinden sommige paarden eng omdat ze geen diepte kunnen zien. Paarden gaan dan stampen en schrapen om de bodem te kunnen voelen en te kijken tot hoever ze kunnen.
Ik weet dit niet zeker! ik heb het ook maar gehoord Haha!
Ik dennk dat veel paarden het ook gewoon voor de lol doen Lachen
[/quote]

dat denk ik ook. Als je al 5 keer hebt geprobeerd hoe ver je kunt gaan en al 5 keer hebt gekeken hoe diep het is, weet je het toch onderhand wel? Haha!

[o]

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:31

Jasmijn doet dat nooit Scheve mond DIe gaat er met een boog omgeen!!
Hahaha, vreemd paard Knipoog

isioma

Berichten: 1052
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: het diepe zuiden van Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:37

het paard van mijn dochter id gek op plassen, lekker erin stampen, met een grote grijns op zijn gezicht, dikke pret !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 00:22

Bleef het maar bij wat stampen in een plas water
Nee, met één been in de waterton die je hebt om uit te drinken.... Dat is pas leuk
En dan lachen als je bazinnetje die ton weer kan gaan schoonmaken en opnieuw moet vullen.
Sommige paarden vinden spelen met water gewoon leuk, denk ik.

capopjekop

Berichten: 30642
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 08:09

amber doet dat ook Haha! en als we gaan pootje baden in de waal wilt ze gaan rollen. zo bang als ze eerst was zo cool vind ze het nu Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 23:47

Mijn tinker had eerst enorme schrik voor water, en deze zomer sprong ie uit het niets een in-uitje door het zwembad Bloos! Mijn merrie gaat ook graag rollen in de plassen in de wei.

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 109 bezoekers