foto van merk chamberlain? of ervaring ermee?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

foto van merk chamberlain? of ervaring ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 15:52

ik kan nergens iets over dit merk vinden.
bij een ruitersportzaak bij mij in de buurt worden de springzadels van 1100 euro nu voor 450 euro kaal verkocht,

heft iemand een site of een foto ofzo van dit spul, of heeft iemand ervaring?

groetjes [naam]


Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 15:54

Hihi,..is een topic niet genoeg Schijnheilig Tong uitsteken

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 16:02

ik heb er twee singels van (ook van het Gareel vandaan Knipoog) en die bevallen prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 16:04

toevallig enig idee of ze ergens op een site staan of hoe dat de zadels eruitzien en hoe ze bevallen?

toch wel appart als ze ergens meer als de helft vanaf doen.

groetjes

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:45

Het enige wat ik weet is dat het een eigenmerk is van het gareel.
In mijn stage periode was het net nieuw. Maar inmiddels is de lijn flink uitgebreid. Er zitten hele mooie zadels bij. Ik krijg het idee dat t merk nu flink begint door te komen en degene die ik er over gehoort heb, zijn er heel enthousiast over!!

En tja, als je zelf zadels laat maken, dan kan je daar behoorlijk mee stunten. Maar voor meer als de helft?? Gewoon even vragen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:39

ja echt. van 1100 euro voot 450 euro!! maar wel kaal. dit stond in het mailte

beste klant ,

opruiming springzadels.

chamberlain dublin 1 en 2

Deze springzadels kosten normaal 1100,00

Actie prijs euro. 450,00 incl. btw kaal.

Deze zadel worden niet gepast en er word niet
op ingeruild.

leverbaar in 17 en 17.5 inch, en in zwart en london
en tabaccokleur


mvg


groetjes [naam]

Ann

Berichten: 13239
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:06

Hmm, je moet wel zeker weten dat het zadel past, ze komen dus niet met een passervice Clown

Gillian

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:31

Chamberlain is geen eigen merk van het Gareel, ik heb het ook bij Emmers in Belgie gezien. Vonneke, ik heb helaas niet meer info voor je.

Ratjetoe
Berichten: 1525
Geregistreerd: 07-03-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:56

He Vonneke,

waar voeren ze deze aktie, hebben ze ook een website waar meer info op staat? Ben nog op zoek naar een springzadel (en misschien wel 2 voor deze prijs! OK dan! ) en dit klinkt toch wel heel aantrekkelijk, ook al worden ze kaal verkocht!!

Ooh, zie net dat jij ook niet weet hoe het model er uit ziet (weer te snel gelezen Bloos! ) ik hoop dat iemand ons verder kan helpen!
Laatst bijgewerkt door Ratjetoe op 17-12-03 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:57

Het Gareel in Schijndel, geen website.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 14:22

ik kan je ook helemaal niets over deze zadels vertellen en heb er ook niks over op internet kunnen vinden.

het is iig een goede aanbieding!!

misschien dat ik met de kerstvakantie toch maar is even ga kijken.

groetjes [naam]

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:43

Lielle schreef:
Chamberlain is geen eigen merk van het Gareel, ik heb het ook bij Emmers in Belgie gezien. Vonneke, ik heb helaas niet meer info voor je.


Dit is wel een eigen merk. Toen ik stage liep hebben ze het eerste zadel op de markt gebracht. Nu inmiddels zijn dit er heel veel.
En wat emmers betreft, volgens mij doen ze hier zaken mee. Gareel is nl. ook groothandel(en import en export, Vandaar)
Verder hebben ze nog een kledingbedrijf in Belgie van oa Dio(er is ook chamberlain kleding, maar of dit iets met elkaar te maken heeft???)

Maar het gareel heeft nog meer eigen merken zoals oa Michelle

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:44

Lielle schreef:
Chamberlain is geen eigen merk van het Gareel, ik heb het ook bij Emmers in Belgie gezien. Vonneke, ik heb helaas niet meer info voor je.


Dit is wel een eigen merk. Toen ik stage liep hebben ze het eerste zadel op de markt gebracht. Nu inmiddels zijn dit er heel veel.
En wat emmers betreft, volgens mij doen ze hier zaken mee. Gareel is nl. ook groothandel(en import en export, Vandaar)
Verder hebben ze nog een kledingbedrijf in Belgie van oa Dio(er is ook chamberlain kleding, maar of dit iets met elkaar te maken heeft???)

Chamberlain is niet het enige eigen merk, zo hebben ze oa ook nog michelle en ik geloof zelfs dat ze een eigen lijn met goedkopere rijbroeken hebben(vergelijkbaar met mondoni)

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 22:17

Je moet trouwens maar es opletten, de meeste zadels zijn gecombineerd uit onderdelen van de duurdere merken.

Heb gistere even een chamberlain dressuur zadel van 2 jaar oud bekeken, ziet er nog keurig uit!!

kjoedie

Berichten: 205
Geregistreerd: 20-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 10:46

Ik heb het chamberlain springzadel gekocht en ik vond het er in de winkel al mooi uitzien. De kwaliteit van het leer ziet er prima uit, lijkt zeker geen karton, de kleur dat mooie roodbruin is ook erg mooi. Al vertelde ze wel in de winkel dat het door het gebruik steeds donkerder zal worden. Over hoe die blijft in de loop van de tijd kan ik natuurlijk niks zeggen Ik vind het zadel lekker zitten. Ook fijn voor het springen dat je een kuitwrong hebt. Maar het zit wel heel anders dan ik gewend ben, met mijn vertrouwde dressuurzadel. Maar dat zal wel een kwestie van wennen zijn Haha!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:06

Bart Bax wordt gesponserd door het Gareel, en heeft 2 van die drssuurzadels van dat merk, ik heb er een keer opgezeten en die zadels zaten echt als gegoten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 86 bezoekers