Ik ga rentenieren...

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sall

Berichten: 6654
Geregistreerd: 20-05-03

Ik ga rentenieren...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 17:16

Ben helemaal binnen!
Vandaag op de ruilmarkt in Beverwijk geweest. Stonden in de binnenbak, waar 'stands' gemaakt waren.

Ik heb erg gelachen en het was gezellig, maar echt verkopen... nee.
Moet toch de volgende keer meer mensen met me mee slepen denk ik.
Maar er lopen nu hopelijk toch een paar blije mensen rond met een knappe Cap en een uitrijdeken en er is nu ook een pony met een erg mooie vliegendeken.

En mijn bandages zijn allemaal naar pennymeisjes gegaan... ik heb er voor de zekerheid wel bij vermeld, dat ze er wel lappen onder moesten doen Haha!

Toch een beetje voorlichting erbij...

We kregen nog een mooie show van een volslanke haflinger en een shetlander die vrijdheids Verward dressuur aan de hand deed (of zoiets)...

Leuk om weer wat mensen in het eggie te zien, jammer genoeg weet ik nou nog niet van iedereen wie-wie is...

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:23

Ik was ook een beetje teleurgesteld in de verkoop.
Ik ging met alles weer naar huis Huilen .
En ik had nog wel een heleboel nieuwe spullen Verward .

Typisch nederland: kijken kijken niks kopen Haha!

Volgende keer nog meer advertenties ophangen op maneges en andere stallen.

Verder was het heel leuk en gezellig en zag het er keurig geregeld uit OK dan!


Mijn spullen komen op Bokt met foto!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:03

Ik redde het helaas niet om langs te komen Huilen

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:10

Zelf heb ik 2 boeken en een video verkocht, de rest staat weer fijn thuis Haha!
Inderdaad, het was WEL gezellig en da's ook wat waard toch? Moet zeggen dat ik vooraf behoorlijk de bibbers had want dit was de eerste keer dat we zoiets op de manege deden, gelukkig is het achteraf toch leuk gebleken ook al viel het aantal kopers wat tegen, in elk geval voor herhaling vatbaar. En ja: volende keer wordt er zeker meer en uitgebreider geadverteerd
In eerste instantie had ik bij de bouw van de "tafels" zoiets van: dat gaat nooooooit wat worden, maar ik moet zeggen dat me dat erg mee is gevallen. In ieder geval een betere oplossing dan tafels huren, want dat is nogal kostbaar. Wat de tafels betreft wil ik trouwens (mag wel even he?)Timmerfabriek Heiloo bedanken voor het beschikbaar stellen van de platen.

Sall

Berichten: 6654
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 19:15

Nou, ik was erg onder de indruk van de tafels hoor! Ze waren super... Bedankt Timmerfabriek Heilloo!

Idd volgende keer moet er meer reclame gemaakt worden!
Er lag mooi spul, maar je moet natuurlijk wel net iets in die maat nodig hebben...
Ik heb trouwens onwijs mooie western spullen gezien! Mooie zadels en hoofdstellen...
Jammer genoeg rij ik geen western...

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:17

Ja, het was inderdaad wel leuk! Maar ik had verdikkempie niet eens mijn stalgeld eruit met het geweldige inkomen van 0,50 cent!

Sadie

Berichten: 996
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: NOP

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:26

Ik vond het ook erg gezellig.
Toch nog een singel kunnen verkopen en m'n vriend een halster + touw.

Hoewel ik een hekel heb aan foto's ben ik wel benieuwd naar de kiekjes die geschoten zijn Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:31

Ik had een omzet van 4 euro 75.................. kosten eraf trekkend heeft het me 20 euro gekost .................. hihihuhihi Maargoed het was inderdaad errug gezellig. Sanne heeft zich opperbest vermaakt, met voornamelijk het bezighouden van andere bokkers

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:32

Helaas was ik er niet bij... Volgende keer beter.. Ben benieuwd naar de fotoos ...

keep calm, I'm engaged!!! <3

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 19:49

Jaja, hier ben ik dan Haha!
Ik vond het best een geslaagde dag. De sfeer was erg gezellig, alleen jammer dat er niet veel verkocht is. Misschien ook wel logisch aangezien we niet echt veel reclame hebben gemaakt.
Het was natuurlijk de eerste keer en leuk om eens te proberen. Wat mij betreft kan het zeker vaker georganiseerd worden. En de volgende keer gewoon bij maneges/penionstallen folders ophangen.

Ik ben op het moment iets te druk op de pc, maar hoop morgen de tijd te hebben voor wat foto's *LOL*

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 20:25

hallooooo... Tsja. toen ik eindelijk m'n bed uit kon komen Schijnheilig Ben ik toch ook maar even langs gekomen!
Ben er he-le-maal zelf heengereden (!!) (ik heb net sinds donderdag m'n rijbewijs), en na 1x een parallelweg genomen te hebben, 1x gekeerd moeten hebben, 1x bijna gekeerd maar doorgereden omdat er een auto achterop kwam, toch gevonden! Haha!
Helaas was ik er dus iets laat, waardoor de grootste 'drukte' al geweest was.. en nee, ik heb ook niets gekocht Bloos . Ik was er om 3 uur.. en ben even langs dr kraampjes geweest om te gluren op de blaadjes wie iedereen was .
Degene die ik gezien heb: Sall, Gijsenkim (nou ja, kim gedeelte met dochter), cowgirl volgens mij ook, en Antoinette natuurlijk! Maar zelf was ik heeeeel incognito (in m'n zwarte jas en sjaal -brrrrrr), dus ik denk niet dat veel mensen mij hebben gezien Knipoog
Zag er wel erg gezellig uit! Volgende keer sta ik vroeger op! Haha!

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 22:43

Ik heb mij ook prima vermaakt hoor alleen voor de goede sfeer was het al leuk om aanwezig te zijn op een zeer regenachtige zondagmiddag.
Wij hebben toch nog voor 37,50euro kunnen verkopen en inderdaad de rest gaat op eenmaal,andermaal of marktplaats.
Nog even complimenten en dank aan de manege -eigenaren die voor zo weinig geld hun accomodatie beschikbaar hebben gesteld en aan degene die dit georganiseerd hebben OK dan!


Mijn lijfspreuk:
Als ik iets doe, dan doe ik het goed, anders begin ik er niet aan !

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:50

Wij (Talida en ik) vonden het ook geweldig, wij waren wel behoorlijk tevreden over onze verkoop. Talida heeft 2 zadels verkocht en ik kon 1 zadel weer mee naar huisnemen. Verder een staldeken, neusriem, thermobroek, borstel, sjabrak, bijzetteugels en nog wat rommeltjes verkocht. De rest zit weer in een kratje en wacht op zolder op de volgende rommelmarkt.

Over de tafels waren wij juist ook heel verbaasd dat die zo mooi waren, we dachten al voor de 2.50 per meter kunnen ze dat nooit op maat laten zagen. En dan nog al die mensen die nu niet met de regen in de binnenbak konden rijden.

Iedereen onwijs bedankt!

cobiie

Berichten: 7278
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 08:26

Ik vond het erg gezellig, de organisatie was top.

mijn omzet was 25 euro.
Iedereen die spullen bij mij heeft gekocht wens ik er veel plezier mee.

[o]

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:27

gijsenkim schreef:
Sanne heeft zich opperbest vermaakt, met voornamelijk het bezighouden van andere bokkers


dan stonden jullie naast ons en was Sanne vast degene die kusjes verkocht voor 1 eur! Haha!

Opkomst viel wat tegen, maar heb verkocht wat ik absoluut verkocht wilde hebben, dus ik ben tevreden!

wie stonden er allemaal op het terrein van Corus? Volgens die aardige meneer die het verkeer tegenhield zodat ik alle ruimte had om te keren waren er al meer bij hem langs gekomen die de weg vroegen

Van de zomer bij ons op stal in vogelezang hadden we bedacht (we hebben geen binnenbak) OK dan!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:31

vrees het Bloos Haha! Haha!

Ach ze heeft het naar dr zin gehad........ Haar broek heb ik echter maar gelijk in de vullisbak gegooid, daar ging ik niet eens meer aan beginnen Haha!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:37

Boos! Kon niet komen. Boos!

Sorry!

Het klinkt allemaal heeeel erg gezellig!

Op zoek naar de zon!!!

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:31

ik kon ook al niet komen, maja, volgende keer beter, want ik hoor al dat het voor herhaling vatbaar was, er komt vast wel eens een volgende keer Lachen

Ikke ---> Lovers <--- Robin


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers