niet goed werkende nieren bij paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tina

Berichten: 1470
Geregistreerd: 12-05-01
Woonplaats: Papenburg ,Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 23:05

bij katinka is uit een bloedonderzoek naar voren gekomen dat haar nieren niet naar behoren werken
Zijn er hier bokkers die ervaring hebben met zoiets???
Wat geven jullie aan voer BV?
alles is welkom
Ik heb alleen maar te horen gekregen dat niet meer in orde komt en dat ik het dieet moet veranderen naar zeer eiwitarm
groetjes tina

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-01 00:16

Een vriendin van mij heeft ook een paard met nier (en blaas)problemen. Het gaat op het moment goed met hem.
Mijn advies:
naast eiwitarme voeding, acupressuur en kruiden. Verder raad ik je aan (voor de voeding en de kruiden) om contact op te nemen met Ge Huibers, die heeft haar ook goed geholpen. De url kun je vinden op paarden.pagina.nl onder medisch.

De acupressuur heb ik bij dat paard gedaan en de resultaten waren verbluffend, bijna eng. Na een paar behandelingen kwam er pus en bloed naar buiten op de plek van de nierdrukpunten, het lichaam herstelde zich daarna en de niergebieden werden zacht. Dit stond niet in mijn boek Haha! (ik heb wel een cursus acupressuur bij paarden gedaan hoor), maar Ge Huibers had het ook al een keer meegemaakt bij het behandelen van de longpunten van een ander paard.

Als je meer wilt weten kan ik je haar telefoonnummer ook geven, laat me maar weten.