Trailer huren?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Trailer huren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 17:16

Hallo allemaal,

ik wil heel erg graag weer wedstrijden gaan rijden. Ik heb alleen 1 probleem, ik heb zelf geen trailer. Wie heeft er voor mij een trailer te huur?? Of misschien weet je iemand die zijn trailer verhuurt? Ik wil er uiterraad voor betalen maar het moet wel een leuke prijs blijven.
Mag ik jou trailer huren?? laat het even weten.....

alvast bedankt OK dan!

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:59

Heeey, leuk dat je weer wedstrijden gaat rijden Lachen Helaas heb ik zelf geen trailer die je kunt lenen, maar hier in de buurt zijn wel bedrijven waar je trailers kunt huren.
Misschien bij jou ook wel? Lachen

droebel

Berichten: 882
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:15

Bij Freddies ruitersportzaak in Nieuwegein verhuren ze volgens mij een trailer. en ook bij De paardenschuur in Wijk bij Duurstede.

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 18:28

Misschien dat je bij je manege wel een trailer mag lenen? Wel de kwaliteit goed controleren!! Je wilt natuurlijk niet dat je paard door de bodem zakt! Wat helaas maar al te vaak gebeurt.......

Esje75

Berichten: 302
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:45

het probleem bij de paardenwinkels is, dat ze toch wel duur zijn hoor, ik wil ook wel een trailer huren maar ik vind 30 euro toch wel veel geld voor een wedstrijd.

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 20:03

Volgens mij kun je de trailer van Mariette huren, maar dat weet ik niet zeker hoor! Zou wel zo handig zijn... Anders inderdaad bij Freddy's in Nieuwegein.

rhijnauwen

Berichten: 5044
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 22:48

tequila schreef:
Volgens mij kun je de trailer van Mariette huren, maar dat weet ik niet zeker hoor! Zou wel zo handig zijn... Anders inderdaad bij Freddy's in Nieuwegein.

volgens mij wordt die trailer niet meer verhuurd , Freddy's, ko vd Berg, of bij de overburen van de stal waar je staat

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 11:09

Ja ik weet dat je bij freddy`s een trailer kunt huren maar dat is zo duur allemaal. IK ben dan in totaal zo`n 60 euro kwijt voor een wedstrijd. Beetje veel!!

Wilma1983

Berichten: 1061
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:28

Waarom plaats je geen advertentie gezocht op marktplaats....? Ideeeeee

Sannie1980

Berichten: 1744
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 19:45

bij de paardenschuur zou ik hem niet huren, dat heb ik pas ook gedaan voor mijn merrie. Het zou een anderhalf paards zijn en dat was ie ook wel maar hij was wel erg kort, als ze er recht instond dan stond ze met haar achterbenen nog half op de klep. Die klep moest toch dicht natuurlijk dus ze stond helemaal in een gedraaide stand. Die neem ik dus maar niet meer!