Wat moet ik nu verder?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Wat moet ik nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 23:53

Zoals sommige misschien gelezen hebben zit ik voor 5 weken in het gips.
Ik kan dus eigenlijk niet meer als wat dom hobbelen op 1 been. Voor de rest zijn er een paar krukken die me ondersteunen, maar dan houdt het ook op. Ik kan hinkelend voeren, hinkelend de stal een beetje opstrooien en de paardjes buiten/binnen halen door gewoon het hek open te gooien en hopen dat ze de goeie kant op gaan. Maar echt werken met bram kan ik niet. Longeren kan ik niet, en rijden natuurlijk al helemaal niet. M'n vriend doet gelukkig in het weekend de hele stal en zou eigenlijk wat licht longeerwerk doen in, maar werk- geen werk ,werkt ook niet echt bevoordelijk voor het humeur van Bram. Afgelopen zondag heeft m'n neef hem gereden. Bram leefde helemaal op, je zag hem echt weer groeien. Het was niet meer als wat ronddraven, figuren en een galopje, maar hij was echt helemaal tevreden toen hij op stal ging. Volgende dag kon hij nog gelongeerd worden omdat mijn vriend er nog was, en toen hield het weer op. M'n ouders zijn allebei bang voor paarden, dus die zullen niks doen. Ik woon hier nog niet zolang dus ken bijna niemand. Het overbuurmeisje zou kijken of ze deze week tijd had om hem eens te rijden, maar die heeft zelf 3 paarden. Ik heb overal briefjes opgehangen waar ik me maar kon bedenken, advertentie's gezet, noem maar op. Geen reactie's helaas. Ik wil het bram niet aandoen om 2 dagen in de week gelongeerd te worden en dan niks meer. M'n vriend erop zetten durf ik niet omdat hij pas een paar lessen heeft gehad en b.v. het lichtrijden nog niet onder de knie heeft.
Met dit weer moet bram echt z'n ei kwijt en hij word zo chagerijnig.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Toch die 2 dagen maar longeren? Hij word er niet vrolijker op, maar ook van het niks doen word hij chagerijnig. Soms staat hij in de wei te knetteren, maar ik zie gewoon dat hij zo niet gelukkiger word... Iemand optie's ?
Misschien dat iemand van bokt behoefte heeft aan een meeting en meteen bram even wil laten crossen? Ik zeg ook maar wat... *zucht* moeilijk verhaal he

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 00:12

Ik heb begrepen van Mikkie dat ze je in de kerstvakantie kwam bezoeken en ze heeft gevraagd of ik ook kon dus ik ga vrolijk mee als je dat goed vind *LOL* Heb er zin in!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 00:20

Ja, Mikkie komt inderdaad. Met haar ben ik al bezig geweest met wat afspreken. Lijkt me leuk als je ook meekomt, ik begreep dat Feetje misschien ook wel mee wilde? Ben echt superblij dat jullie iets voor me willen doen, helemaal top OK dan!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 00:32

Lieve mensen in Landgraaf he Knipoog

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 16:45

Hee hee er zijn ook lieve mensen in Montfoort hoor! Ik kom zaterdag de 20ste naar je toe met rijbroek. Ik zal ook wel even op Brammie stappen als je dat wilt tenminste!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 18:34

Gaat het door!! OK dan! Super!!
Toppie, Ach gut
Gelukkig zijn er nog lieve mensen *LOL*

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 18:41

Gips? Aw arm schaap Tong uitsteken

Melissa en ik zouden ook nog een keer komen meeten he! Als je nou nog in Soest gewoond had was het wat makkelijker geweest, maar we vinden er wel wat op Haha!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 18:44

Je kan eventueel een keer met m'n vriend meerijden op zondag avond terug. Dat je b.v. met de trein zondag ochtend heengaat.
Spreken wel een keertje af!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 20:50

Tja, als je nog in Soest gewoond had...

Maar ik wil best een dagje langs komen hoor! Vrijdags ben ik sowieso altijd vrij, en heb natuurlijk ook binnenkort kerstvakantie.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 00:40

Toppie OK dan!
Jullie zijn allemaal super!

Pb maar als je kan richtje! Dan overleggen we dan wel even. als je nog iemand weet die meewilt, iedereen is welkom Haha!

mirjamm

Berichten: 131
Geregistreerd: 20-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 12:42

ahh been in het gips maar ja kzou wel lang willen komen maar als je in drachten woont gaat dat natuurlijk een beetjemoeilijk hahaha veel sterkte en ik hoop dat je iemand vind

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 13:18

Ik kom mee in de vakantie! Haha!
Zeker aardige mensen in Landgraaf Tong uitsteken