ik hem me misdragen ;)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

ik hem me misdragen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 16:00

Vandaag heb ik me tot mijn grote spijt voor het eerst misdragen tav mijn paard Haha!
Het was van dat heerlijke waaiweer waar de bostijgers ook altijd erg van houden. Het begon dus al op het hoekje van het bos. De paal van het hek aan het begin van het bos was in 1 keer eng maar toch niet eng genoeg om ons te stoppen. Eenmaal in het bos was bijna iedere ritsel genoeg voor een stel prikoortjes recht omhoog. He gatver een windvlaag, laten we maar eens aan de kletter gaan. Na 1,5 uur van dat gemiep werd ik steeds geirriteerder dus ben ik maar het dorp ingegaan want daar zitten normaal geen tijgers. Mis dus. Een weitje met ganzen waar we al 100 keer langs zijn gelopen in de zomer was nu in de winter in 1 keer doodeng. Parelli's theorieen van ride with a smile begon ik zo langzamerhand wel te vergeten. De ganzen gingen nog wel maar toen had iemand het lef gehad om een knalrode prullebak middenin een weiland te zetten. Dat hoort niet!! Lois ging stilstaan, prikoortjes erop, flinke nek en staan te briezen als een wilde hengst. Maar vooruit homaar. Ik werd pissig, stapte af en voordat ik er erg in had had ik Lois een schop onder zijn reet gegeven Bloos! . Doordat ik meestal de rust zelf ben was hij gelijk uit zijn prullebakken trance en in 1 keer weer poeslief. Luid mopperend ben ik met hem achter me aan naar het eind van de straat gelopen en me ondertussen schamend dat ik mijn zelfbeheersing verloor. Normaal doe ik nooit zoiets maar hij was ook zo strontvervelend vannochtend.
De tijgers waren na de hand wel over maar er zat nog wel een hele bos spaanse pepers in z'n kont. Bahbah wat kunnen paarden soms vervelend zijn Boos! Dingen als de sinterklaasoptocht en het centraal station doet ie zo, maar een rode prullenbak met waaiweer...
Zo, weer even fijn mijn boosheid weg kunnen bokken en hopen dat meneer van het weekend weer wat braver is Knipoog

Brendageene
Berichten: 1497
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: Den Bommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 16:03

haha af en toe zijn ze idd strontvervelend. En bekijk het maar zo: nu je je paard een schop had gegeven deed ie opeens lief, dus het was best terecht denk ik... Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Brendageene op 11-12-03 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 16:09

af en toe kun je ze toch wel achter het behang plakken... maar dan zie je die blik in hun ogen, en vergeten is het weer.. Knipoog

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 17:04

whaha, lekker idd, die drukke paarden
maar dat ie opeens lief was .. misschien snapte ie zelf ook wel dat t niet normaal was wat ie deed Knipoog

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 20:38

Tja af en toe...
Ach, het heeft iig effect gehad, dat maakt het toch een stuk minder erg Knipoog

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 23:52

haha, ik vind het vooral grappig hoe je 'het voorval ' Knipoog opschrijft!
Je zou er haast met een glimlach aan terugdenken Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 00:01

haha ik had het wel willen zien, zie het nl helemaal voor me, maar had je geen zweepje bij je dan?

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:20

Haha! Logisch dat je zo reageerde... ik zou er ook strontchagerijnig van worden hoor Knipoog Hij zal zich wel dood geschrokken zijn Tong uitsteken Ach tsja... met dit weer zijn de meeste paarden wat frisser Lachen

LeandraTigro

Berichten: 226
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 09:41

en komend weekend gaat het nog veel harder waaien, dus veel plezier, want ik ken het verschijnsel.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-03 14:15

nee ik had geen zweepje bij me want normaal is hij braaf. Domdomdom.
Van het weekend gaat er fijn een billentetser mee ~~}>

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:52

haha ik ken het, Frieno kan ook Yeties zien als het waait! Vorig jaar peerde hij ertussenuit in de bak 'van schrik' naja niet dus, en kreeg een bokstuip. Normaal schreeuw ik nooit maar toen wel (uhh ik riep kappen eikel!!!!! Bloos ) en hij stond in 1x stil whaha!
Vond het op dat moment niet zo erg dat ik mn mond had opengetrokken..
Schijnheilig

Het verhaal aanhorende klinkt het best als een eerlijke actie Haha!

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:02

hahahah Shame on you Natascha ahhahaahha nee hoor dit mag best wel eens !!! maar neem een billenkletser mee de vorige x komt harder aan haahahah !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 19:03

Natascha schreef:
nee ik had geen zweepje bij me want normaal is hij braaf. Domdomdom.
Van het weekend gaat er fijn een billentetser mee ~~}>

Doe je ged, hoef je iig niet af te stappen! Pling

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:25

Inderdaad. Soms halen ze het bloed onder je nagels vandaan. Heb ik ook met mijn beest. Gisteren bijvoorbeeld. Ik wil hem een hoofdstel passen. Gaat ie met zijn neus in de lucht staan en maait ie steeds met zijn kop. (in dit soort situaties kanik het echt geen hoofd noemen). Ik had inmiddels de tweede kopstoot te pakken en dan word ik echt link. En die blik erbij ook! Oren in de nek en lelijk doen, vreselijk. Ik had hem even in de stal gezet en kom later weer terug, gaat ie doodleuk met zijn kont naar me toestaan! Hoe haalt ie het in zijn kop! Respectloos wezen! Dus ik heb hem met een teugel op zijn reet gemept tot hij omdraaide. Werkt prima overigens.

Maar andere dagen verbaast ie me weer omdat het zo'n vreselijke schat is en zo verschrikkelijk braaf is en dan ben ik op slag weer verliefd.

Paarden.....

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:43

ah morgen is ie eht vergeten... Schijnheilig