hebben er vandaag nog mensen wedstrijd gereden?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carina

Berichten: 2783
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-10-01 20:41

zoja, welke klasse, waar en welke juri had je? hoeveel punten had je en heb je winstpunten,
hoevaak rijden jullie wedstrijden en met wat voor een paard, deed je springen of dressuur?

een hele hoop vragen dus Haha!
ik vraag dit gewoon uit nieuwsgierigheid hoe vaak jullie wedstrijd rijden enz enz...

debbie Cool

Sometimes angel, sometimes devil, but always me...


Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 21:09

ikke ook met me haflinger. Ik deed mee in de B, en ik moest nog 1 wp om L1 te mogen starten, en dat is gelukt. Ik ben dus best wel blij nu!!

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 21:18

Ik ook, niet officieel hoor (je had geen startkaart nodig).

Ik heb met dressuur B gedaan,
springen 50 cm
cross zwaar

Was wel leuk hoor, het ging superslecht.
Met dressuur wilde hij ineens heel hard rennen Lachen en op het laatst schrok hij ineens van een bordje waar hij tig keer langs is gelopen.

Springen ging ook niet zo (vond het niet erg hoor). Had ook niet zoveel geoefend en had 3 weigeringen Clown Werd er niet uitgebeld, mocht doorgaan Lachen Toen ik binnenkwam, iedereen zo aaahh... (hij was de kleinste pony op de wedstrijd) en bij de 1e hindernis (bijna weigering) het publiek oo....

En met de cross heb ik gewoon een heel rustig drafje gedaan. Ze hadden me per ongeluk ingeschreven bij zwaar, en daar deden ook heel veel grote paarden mee. Dus ik met Lexje (1.15) heel rustig draven en alle alternatieven nemen (je kon kiezen tussen een hindernis of een balkje).
Ik werd iets van 3 of 4 keer ingehaald en heb er iets van 15 min. over gedaan en de gem. tijd van 6 minuten Clown

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 21:29

Had vandaag een dressuur wedstrijd.. Zie verslag bij verslag v/d dag.. Scheve mond\

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 21:44

Mijn zusje (Lautje) en haar beest hebben vandaag in Barchem de cross gereden. Hoe het gegaan is vertelt ze zelf wel, want dat wordt een heel leuk verhaal... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 21:55

Citaat:
Op 2001-10-28 20:44, schreef Karin:
Mijn zusje (Lautje) en haar beest hebben vandaag in Barchem de cross gereden. Hoe het gegaan is vertelt ze zelf wel, want dat wordt een heel leuk verhaal... Lachen



Ben benieuwd.... Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Little_Sun op 2001-10-28 20:56 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 22:23

mijn vriendin (boogie*girl) had wedstrijd
de B

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 09:10

Ik een keertje niet. Vorig weekend wel een aanstaande weekend ook weer.
Ik start vaak om de week of om de 2 weken ligt eraan wat er in de buurt is en of ik nog ergens een show rijd.In de maand november start ik maar 1 keer maar ga ik ook nog 3 dagen naar paard&koets voor shows.Ik rijd met een groninger. De volgende wedstrijd start ik de groninger hengst expiriment in de B op zaterdag en mijn groninger ruin Lodewijk op zondag in de M1.
Springen durf ik absoluut niet *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 09:14

Ik heb gisteren gesprongen met Pablo. Het was de eerste keer B voor hem, voor verslag zie hieronder. Verder rijd ik L2 dressuur met hem.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 14:44

OK, namens Lautje dan: ze heeft nog ff geen tijd om haar verslag op Bokt te zetten, maar ze hebben gisteren hartstikke fijn gecrosst in Barchem en ze zijn daar 2e geworden! Party!!

Ameretto was echt in topvorm en hij sprong alles. Bij de keuring was z'n hartslag exact 80 (wat prima is) en hij was ook na de cross niet moe te krijgen. Net Jos Verstappen: "Ah, nog één rondje?" Haha!

Verslag komt dus nog! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 14:48

En ik heb voor het eerst gestart met Agenda, gelijk in de ZI. Ik had net 2 puntjes te weinig, maar voor de eerste keer starten niet verkeed.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, amandananana, Ania, Jet, josien_m_, midori, Muronia, Nef1985, vilheide en 68 bezoekers