Wie er zin heeft: Kerstshow te Dalen (zo Drenthe)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Wie er zin heeft: Kerstshow te Dalen (zo Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 12:59

Zoals ieder jaar eigenlijk, is er ook dit jaar weer een kersshow van de rijvereniging de Grootveldruiters, te Dalen.

Dalen ligt in de buurt van Coevorden, dat de meeste mensen die een beetje uit de buurt komen wel zulllen kennen.
Ieder jaar is hier van alles te zien,
meestal zitten er een aantal "vaste" nummers in zoals:
pony-spring nummer
paarden-dressuur nummer
iets met een achttal/carroussel/viertal, oid
kindernummer
mennummer

en dit jaar? veel nummers weet ik niet,
ik weet dat er iets me lange lijnen werk word gedaan,

en ik doe zelf mee aan een country line dance nummer, waar ik wat westernrijden zal laten zien met mijn 21-jarige Fjordenmerrie.
Omdat er een groep in het midden staat kan ik niet zo heel veel doen, en 10 min een beetje rondrijden is dan lang, dus heb ik er van alles bij verzonnen: wat kan je allemaal wel niet doen met je paard!

Daarnaast heb ik ook dit jaar weer mijn eigen nummer, met mijn 4-jarige welsh-K pony Sjors.Met hem doe ik aan vrijheidsdressuur, en zal dit dan ook laten zien op de show: zitten, liggen, steigeren, buigen, etc.
Deze show belooft dit jaar echt wat leuks te worden! En als het publiek rustig genoeg is, gaat ik niet alleen zonder zadel, maar gaat ook mijn hoofdstel eraf!!

Wie o wie heeft er zin wat bokkers te meeten op 20 december om 19.30u te Dalen?
twee komen er waarschijnlijk al.


Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:32

Ik heb geen id war het ongeeer ligt, misschien dat ik wel kan komen, is het voor ouders ook leuk??

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 13:37

Ja hoor! Voor iedereen!
We doen gewoon van alles, laten van alles zien, de bak is versierd er staat apparatuur (lichten + boxen voor het geluid), een tribune, je kunt eten + drinken kopen, het is altijd heel leuk.

In de kantine zitten de meest lui die zitten te zuipen, daar gaat 't bier heftig over de toonbank, maar op de tribune is het altijd gezellig.

"t is natuurlijk niet te verglijken met bv een GOA voorstelling, maar misschien is 1 van jullie wel eens in Bronniger of Exloo geweest, op de show. Zoiets doen wij ook.

Onze club bestaat uit alleen maar mensen met eigen paarden. Sinds kort is er een iemand ie wat kleine pony's heeft gekocht, waar kleine kinderen op rijden, maar dat stelt weinig voor, in princiepe hebben alle andere leden eigen paarden.

Als het goed is komt de Daler lelie vandaag weer uit, dan ga ik hem vanmiddag even halen en vraag ik een vriendin wel of die hem wil scannen, daar zou meer info komen te staan + een foto van mij, ben benieuwd welke!

Alja

Berichten: 25580
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 20:53

ik kom zeker weten!!!!!!!!

ONDERSCHRIFTLOOS

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 11:15

Ik zal en informeren of mn ouders willen rijden, zo ja, dan neem ik nog een paar bokkers mee zoveel als er in de auto passen Haha!

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 11:43

Leuk, leuk!!!

Dit word gezellig!!!!!!!!!!!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:11

Ik denk dat ik ook wel kom, lijkt me wel lachen! Ken helemaal geen bokkers uit Emmen en omgeving (ja, op 1 na...) dus lijkt me leuk!

Ik heb nog 3 plaatjes over in mijn jeepje, dus mochten er mensen zonder vervoer zitten...

Het is vrijwel zeker dat ik kom, moet alleen even een andere afspraak verzetten, maar dat gaat wel lukken denk ik...

helga

Berichten: 627
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: emmer compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:18

klinkt heel gezellig.
nou is dalen niet zo groot, maar wat is het adres???

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 14:12

Citaat:


De manege ligt naast de grote weg (Coevorden-Emmen zeg maar)
Als je de afrit af gaat (vanaf Emmen) onderaan links, dan de eerste weg links, ik denk dat er daar in het weiland geparkeerd word, maar het wijst zich dan vanzelf,
waarschijnlijk staan er net als ieder jaar weer mensen die je helpen waar je moet parkeren, om de boel een beetje overzichtelijk te houden.

Citaat:
Ik denk dat ik ook wel kom, lijkt me wel lachen! Ken helemaal geen bokkers uit Emmen en omgeving (ja, op 1 na...) dus lijkt me leuk!

Ik heb nog 3 plaatjes over in mijn jeepje, dus mochten er mensen zonder vervoer zitten...

Het is vrijwel zeker dat ik kom, moet alleen even een andere afspraak verzetten, maar dat gaat wel lukken denk ik...


Leuk! Ik heb er zin in! Jammer dat Sjors nu zo ontzettend aan het puberen is: hij is niet te genieten: dus hoop er maar het beste van...
't duurt nog even, misschien is hij dan wel wat gemoedelijker..

Het word lekker druk..
Ik zal voor iedereen nog even vragen wat de entree is,
daar ben ik nog niet achter.

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 14:18

Ik kan misschien wel komen kijken, maar volgens mij was de kerstrit in paterswolde ook dan, maar moet ik maar even kijken, misschien kunnen de ouders van Sting heenrijden en mijn ouders terug ofzo

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

KayleighOud

Berichten: 38
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:30

Ik kom ook op de fiets als dat kan..heb nog plaats achterop... Schijnheilig

Of misschien dat m'n vriend met de auto mee wil, dan kunnen we uit Coevorden ook nog 2 mensen meenemen, als iemand dat graag zou willen tenminste...

* Met m'n gedachten ergens anders, ben ik altijd overal...*

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:38

Hoe laat begint het eigenlijk?? (of moet jij met sjors Haha!:D)

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:09

Merel schreef:
De manege ligt naast de grote weg (Coevorden-Emmen zeg maar)
Als je de afrit af gaat (vanaf Emmen) onderaan links, dan de eerste weg links, ik denk dat er daar in het weiland geparkeerd word, maar het wijst zich dan vanzelf,
waarschijnlijk staan er net als ieder jaar weer mensen die je helpen waar je moet parkeren, om de boel een beetje overzichtelijk te houden.


Ja, dan weet ik waar het is. Je kan het al zien liggen vanaf de weg (al helemaal als je de afslag voorbij zou rijden). Jullie zitten dan toch op hetzelfde bedrijventerrein als die ruitersportzaak Agramon?

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:10

Ohja dan is de kerstrit, sorry, dan meld ik me hierbij af Boos!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:21

Hey, een vriendin van me zit bij de Grootveldruiters en woont in Dalen.

'Paint' it 'Black'

Foogul

Berichten: 986
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 00:00

Ik ben er ook! Sterker nog: ik geef een show weg! Nou ja, ik niet alleen, samen met nog 7 Lipizzaners. We vormen dus een achttal en rijden een proef op muziek.

We zijn al hard aan het oefenen geweest en gaan de komende weken nog even extra ons best doen om een spetterend optreden neer te zetten OK dan! . Laura_e zit ook in ons achttal.

Ik zou zeggen: kom allemaal ff kijken en laten we er een gezellige avond van maken!

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 14:24

Ja klopt! Ik heb het gelezen ja,
ben benieuwd, wat jullie gaan laten zien, als het enigszins lukt ga ik wel ff kijken.

Jaja, die vriendin die ken ik: (Ellen) loonie op bokt, zij zal mij gaan helpen tijdens de show.

Ik moet als 2e, dus waarschijnlijk iets van 19.35 u.
Jammer dat jullie niet kunnen, omdat de boktrit er dan is:
het kan ook niet daarna? Ik weet niet hoe lang dat duurt...
En je moet Sjors (tenslotte familie van Zilvia) toch eens in het echt gaan meeten!

En dan nog Agramon: die bestaat zover ik weet niet meer als ruitersportzaak, meer op veilige werkkleding nou of zo, en gloof nog wel omheiningen, maar geengaranties hierop: geloof.

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:58

ik denk dat als we met de kerstrit zoals het nu lijkt 11 uur beginnen dat ik daar zeker wel kan zijn Lachen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:09

Merel schreef:
Ja klopt! Ik heb het gelezen ja,
ben benieuwd, wat jullie gaan laten zien, als het enigszins lukt ga ik wel ff kijken.

Jaja, die vriendin die ken ik: (Ellen) loonie op bokt, zij zal mij gaan helpen tijdens de show.

Ik moet als 2e, dus waarschijnlijk iets van 19.35 u.
Jammer dat jullie niet kunnen, omdat de boktrit er dan is:
het kan ook niet daarna? Ik weet niet hoe lang dat duurt...
En je moet Sjors (tenslotte familie van Zilvia) toch eens in het echt gaan meeten!

En dan nog Agramon: die bestaat zover ik weet niet meer als ruitersportzaak, meer op veilige werkkleding nou of zo, en gloof nog wel omheiningen, maar geengaranties hierop: geloof.


Ellen is niet mijn vriendin hoor Haha!. Misschien wel lief maar niet degene die ik bedoel Haha!

'Paint' it 'Black'

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:33

Merel schreef:
En dan nog Agramon: die bestaat zover ik weet niet meer als ruitersportzaak, meer op veilige werkkleding nou of zo, en gloof nog wel omheiningen, maar geengaranties hierop: geloof.


Dat zou ik me anders best goed voor kunnen stellen. Die winkel was altijd leeg, heb er nooit een andere klant gezien.

Hopelijk kan je zelf ook nog een deel zien van de show, zou wel leuk zijn...

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:32

Jee, is die winkel er niet meer? Ben er een tijdje geleden nog geweest. Goh dat wist ik niet.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 19:54

Ohw, okee, verkeerder dus: ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, maar wie dan? Schijnheilig

Tja, die winkel, op zich kwamen er wel mensen, maar die meeste mensen vond je 10 x zo vaak in Onimex.

Ik zal nog even informeren hoe veel de entree kost: heb nog geen contact gehad, vandaar.


Leuk dat de mensen van de kerstrit ook mee kunnen! Kan je eindelijk familie van jouw Zilvia meeten he, tha-niekje?

Ja, het belooft gezellig te worden!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:21

Javmo schreef:
Jee, is die winkel er niet meer? Ben er een tijdje geleden nog geweest. Goh dat wist ik niet.


Hey Javmo! Ga je ook mee? Lachen joh!

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 08:11

En ik ben er dus ook zoals gemeld Haha!


radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:24

als ik vervoer heb kom ik


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 bezoekers