buitenrit schoorl (NH) met cowgirl en jet

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 16:26

Vandaag hadden we bosrit in schoorl. Om half 12 hadden we afgesproken op de parkeerplaats aan de bergerweg: Cowgirl, Jet en ik zei de gek. De parkeerplaats was voor mij wel even schrikken. Voor het eerst met Max op stap en dan parkeren langs zo een drukke weg uitladen en opzadelen. Schrik 2 was dat we nog een minuut of 10 langs diezelfde drukke weg op het fietspad moesten om bij een brede berm uit te komen. Max kan nog wel eens rare sprongen maken dus ik had wel even de schrik in de benen. Natuurlijk was hij in het begin hartstikke fris. Maar goed, we zijn zonder kleerscheuren bij het bos aangekomen. Op zich een hele mooie rit, jammer dat er veel modderige stukken bijzaten. Als een echte dressuurprikker was ik bang voor de pezen…maar die kunnen natuurlijk wel wat hebben. Max bleef een beetje onhandig lopen in het bos. Hij probeerde steeds op de harde kanten te lopen en dat lukte niet altijd. Pas toen ik voorop ging werd max relaxter. Oortjes naar voren en lekker stappen. Alleen toen we gingen draven kon Felix van Cowgirl het niet bijhouden. (de benen van max zijn ook bijna 2x zo lang als die van felix, geen wonder dus*D ). Ik heb de laatste berg omhoog voor Max uit gelopen omdat ik het zo zwaar voor hem vond, dat heb ik geweten. Echt zwaar dus Haha! . Al met al heb ik op mijn eerste keer buiten met Max genoeg meegemaakt: langsrazende autos, fietsers op 50cm afstand, langs een ski-borstelbaan gereden (wat een lawaai), loslopende honden, overstekende mountainbikers etc. In totaal hebben we 3 uur gereden. Morgen zullen zowel Max als ik wel spierpijn hebben, maar het was de moeite waard.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 16:59

Ja was gezellie.
Hopelijk volgende keer meer deelnemers Haha!

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:11

Ja, het was onwijs leuk, Marlou was drukkig en bleef drukkig, maar ze was wel te rijden. We hebben alledrie erg genoten, heerlijk weer, af en toe wat blubber, af en toe wat mul zand, maar heerlijk die boslucht weer eens opsnuiven. Volgende keer meer deelnemers?

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:25

Fijn dat het zo leuk was.Volgende keer ga ik ook mee.Welke route hebben jullie nou gereden?

Liefs layla d

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:28

Citaat:
Ik heb de laatste berg omhoog voor Max uit gelopen omdat ik het zo zwaar voor hem vond, dat heb ik geweten.


Haha, was ik dus net zo gek als jij... ik heb de halve rit voor mijn IJsco uitgesjouwd... voelde me erg banketstaafig...

Fijn dat jullie het leuk gehad hebben! Volgende keer hoop ik wel van de partij te zijn!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 19:18

Jammer dat ik het vergeten was. We hadden het zo druk met de opening van de bak dat ik de hele week niet online ben geweest Huilen
Vond het berichtje van Jet vandaag pas, maar ik ben blij dat jullie het leuk hebben gehad. Volgende keer ga ik ook mee hoor!

Groetjes Carina

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 19:00

Volgende keer ga ik zeker mee!!! Haha!

Rivjenn

Berichten: 4021
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 15:37

heel erg, maar ik was het helemaal vergeten!!
en dat terwijl Rivjenn gewoon in Bergen staat!
Ik rij daar dus altijd en ik heb jullie zondag geeneens gezien!
Gelukkig sta ik superdicht bij het bos!