Mijn eerste L proef

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 00:29

Vanavond had ik mijn eerste proefje op L niveau en dit was bovendien mijn eerste wedstrijd op Pjelk. Naar mijn idee ging het heel slecht want ik had talloze kleine foutjes als: niet genoeg middendraf, na de middengalop niet in arbeidsgalop maar in draf terug gevallen, nauwelijks halsgestrekt een stukje draf toen ik uitgestrekte stap moest doen. Allemaal bijzonder slecht dus maar wel goede punten waren dat ik Pjelk op de linkerhand WEL uit de middengalop terug kreeg in arbeidsgelop (enn niet in draf Haha! ) en dat hij twee keer op rechts in de goede galop aansprong ( dat is ook vaak erg lastig) en bovendien ging het wijken , vooral voor het linkerbeen, ook helemaal niet gek. Vanavond heb ik de video nog even gezien en naar mijn idee was hwt proefje heel slecht gegaan maar op de video leek het toch niet zo raar. Morgen is de prijsuitrijking. Ben benieuwd.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 01:00

De dag erop pas prijsuitreiking?!

ze laten je wel in spanning zeg. Ik dacht dat de prijsuitreiking altijd een half uur na de laatste start moest zijn. maar goed.

Nog even afwachten wat het resultaat is. Als je zelf maar tevreden bent he?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 09:42

als het voor je eigen gevoel goed is en dat was het toch gedeeltelijk
ben benieuwd wat je bent gewordne

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 11:18

Gisteravond was de diplomauitreiking. Het prowefje reed ik nl voor het laatste diploma bij ons op de manege, diploma D. Ik was erg benieuwd naar mijn punten maar NIEMAND kreeg een protocol! Erg raar want een meisje dat ik ken had de punten van de diploma`s B< C EN D opgeschreven. Ik snap niet dat ze al die lijsten ingevuld wilden hebben om z e dan vervolgens niet eens aan de ruiters te geven. Naja, misschien komt het nog. Van dat meisje hoorde ik trouwens wel dat de jury gezegd had dat `die Fjord` (Pjelk dus Haha! ) vast niet kon wijken maar dat kon ie dus lekker wel. Even goed zelfs als een paard wat na mij kwam en al een paar jaar officele wedstrijden rijdt (L of M).