borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bolletje
Berichten: 2120
Geregistreerd: 30-05-03

borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 00:48

wie van jullie heeft er een borstvergroting gedaan? ik heb zelf in juni een borstvergroting gedaan en na een week zat ik al op mijn paard , ik had 3 dagen echt pijn en had eigenlijk gerekend op 6 weken niet rijden , maar nu wil ik weer gaan springen maar ben bang als ik er af donder dat er probelemen kunnen ontstaan , ik ben zelf 18 en nog vrij jong dus , ik heb mijn borsten laten vergroten omdat ik er aan is getoond uit testen dat ik nooit borsten zou krijgen en ik zat er erg mee dus heb ik me laten opereren , vroeger deed ik allerlij gekke dingen bv zonder zadel naar buiten aan een halster en een touwtje in de rengalop , maar nu ben ik een stuk voorzichtiger geworden ik droeg ook geen bh en nu voel ik echt als ik zonder zadel rij dat me borsten op en neer gaan ik voel me ook stukken zekerder , maar wil nu ook gaan springen maar mijn pony denkt dat ie een topspringer is en springt enorm hoog over een hindernis heen en ik ben bang als ie te hoog springt ik eraf donder op me bortsen wie heeft hier ook ervaring mee , voor de rest rij ik ook lekker buiten dan gaat ie op het strand ook helemaal uit zijn stekker maar met bokken enzo blijf ik wel makkelijk zitten , alleen met springen wil die na of voor de hindernis weleens een noodrem maken en ben echt bang dat ik dan op de hindernis val met mijn borsten nu heb ik sileconen die niet kunnen lekken of scheuren , maar ben toch bang wie heeft er hier ook een borstvergroting of verkleinig gedaan en kunnen hun ervaringen hier opschrijven

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 09:00

ikzelf heb geen borstvergroting gedaan hoor maar in zoiets lijkt het me wel aan te raden dat je de tijd die de dokter vraagt om niet te rijden ook hanteerd!! het is toch iets onnatuurlijks in je lichaan en dat heeft tijd nodig om aan te passen, doe je dat niet kunnen er volges mijn problemen van komen..
1 iets kan ik je nog aan raden, wil je gaan springen koop een hele goede stevige sportBH, toen ik vroeger springwedstrijden reed droeg ik het ook, ik ben niet klein bedeeld maar het werkte uitstekend!!

lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 09:55

ik vind zoiezo een bodyprotecter geen raar idee.......
het bescherm en je borsten,en alles wat er achter je ribbekast kapot kan gaan..

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:34

bodyprotector zou inderdaad in jouw geval behoorlijk uitkomst bieden denk ik...

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 11:32

Volgens mij kun je je nickname beter veranderen in bolletjes Clown

Maar ff serieus nu. Waarom vraag je geen advies aan de chirurg die jou geopereerd heeft? Die zal toch wel aan kunnen geven wat je wel en niet kunt doen.

En wat de rest zegt: met springen een bodyprotector dragen en verder een sportbeha. Op zich denk ik dat je bolletjes best wat kunnen hebben hoor Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:49

Oei, ik had die 6 weken niet rijden zeker aangehouden. Protheses moeten voegen in je lichaam, inzakken enz. Met teveel beweging kunnen de protheses niet goed inkapselen.

Ik heb verder geen ervaring met borstvergroting, gelukkig ook niet nodig

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 13:06

Het lijkt mij dat je er gewoon mee moet kunnen rijden. Maar ik zou met springen zeker even wachten totdat de dokter zegt dat je weer mag rijden.
Naar wat voor cupmaat ben je dan gegaan?

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:14

Ik zou toch even aan de chirurg vragen hoe dat zit hoor, als het misgaat ben je de l ul! Maar inderdaad, welke cupmaat heb je? Grote B? Kleine C? Ik vind het wel dapper trouwens, dat je het gedaan hebt, ik zou het best eng vinden denk ik!