Verslag laatste selectiewedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Verslag laatste selectiewedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 23:42

In Heeze had ik vandaag mijn laatste selectiewedstrijd, het was wel spannend, ik stond 2e, er was 1 meisje dat nog gelijk kon komen te staan met mij als ze vandaag 2e werd, de laatste wedstrijd zou doorslaggevend zijn, dus dan zou ik 3e staan... En er mochten maar 2 mensen door Scheve mond Dus ik moest goed mn best doen Schijnheilig Mijn proef ging wel lekker, niet echt flitsend maar wel netjes. Het resultaat was ook goed: 3e met 160 punten! Dat was dus mijn 7e winstpuntje in de M2 Lachen
En daarmee ben ik reserve kampioen geworden!! En dus afgevaardigd naar de Brabantse kampioenschappen! Ben er echt blij mee


Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:45

Hej gefeliciteerd en succes op de Regiokampioenschappen!!

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:51

Gefeliciteerd!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 11:17

Gefeliciteerd, Ellen.
Ik hoop dat het op de Brabantse Kampioenschappen ook zo goed gaat.

Geen onderschrift.

jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:03

hé goed zo joh! ik heb nog wat punten in te halen zo te horen, haha, maar heb waarschijnlijk ook minder dressuur dan jouw gestart. (hier kun je overal maar 1 proefje rijden zoals je weet).
ik mag ook naar de limburgse toe, tenminste daar ga ik van uit, ik moest 3 van de 5 selecties rijden, heb er al 3 gereden, 1 x 1ste en 2 x 2e, maar diegene die 2 x voor mij stond die gaat over naar het Z1 dus heb ik 1,1,1 staan, das ook wel zo handig!
nu ook ff op de brabantse goed je best doen, dan mag je naar de nederlandse Haha!.
wanneer zijn de brabantse kampioenschappen eigenlijk?

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 12:43

Ja bij ons is het ook steeds maar 1 proefje Scheve mond De kampioenschappen zijn 24/25 januari in Wanroij, daar zijn ook de Nationale kampioenschappen op 6 maart. Als we nou allebei goed ons best doen komen we elkaar daar misschien weer tegen Knipoog Zou leuk zijn!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 15:52

Jheeej.. Ik wist het Tong uitsteken
Gefeliciteerd Party!!
Goed gedaan hoor! Heel veel suc10 (:P) op de Brabantse Kampioenschappen. Zet hem op Knipoog Party!!


jaggie

Berichten: 4274
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: omg Venlo/Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 21:05

achja klopt dat heb je daar bij jou ook wel vaker 1 proefje rijden hè, ik vind het echt bagger, maar achja ik kom nog wel naar brabant 2 proeven rijden, want vant de zomer natuurlijk wel Z1 starten hè!
bij ons in limburg zijn de kampioenschappen 8/9 februari in Beek.
ja zou wel leuk zijn als we beide naar de Nederlandse mochten, maar tsja dat zullen we dan wel zien.

www.stephaniekox.nl africhting, instructie en verkoop
www.kox-concepts.nl (vastgoed) adviesbureau


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sanne_com, Sydney_Zorro en 7 bezoekers