It's just a fairytale...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

It's just a fairytale...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 00:00

Ok... Voordat ik hier neerzet wat er nu gebeurd is, wil ik nog even het volgende kwijt:

Ik ben de afgelopen periode behoorlijk wazig geweest is de ogen van sommige mensen, of arrogant, of zelfs agressief... Kortom: bij de meeste mensen kwam ik niet positief over. Mijn excuses voor dat mochten die op zijn plaats zijn hierbij! Ik ben mentaal aan de beterende hand, dus het komt allemaam wel goed. Zal verder niet op details in gaan Lachen Maar graag wil ik hierbij vragen of jullie niet zomaar als mening willen hebben van: Alweer 1? Ofzoiets dergelijks... Dit is mijn leven en mijn keus of probleem...

Echter... Is er nu zoiets moois aan de gang, dat ik de behoefte heb dat met onder andere jullie te delen.


Poosje terug heb ik via internet Tim leren kennen, we konden gelijk al goed met elkaar overweg en het klikte zekers wel. Ik vond het allemaal wel gezellig en had ook totaal geen verwachtingen of bepaalde gedachtes. Het ging alleen wel erg goed allemaal en voor ik t wist, hadden we beiden een erg raar gevoel... Gevoelens voor elkaar onstonden er toch echt! Duurde dus niet lang of een afspraak was gemaakt, dat zou vanavond zijn. Negen uur 's avonds zou hij me ophalen en hij beloofde er een romantisch avondje van te maken. De dagen richting vandaag duurde steeds langer en hij toonde erg veel interesse in alles en was gewoon ontzettend lief. Vanmiddag nog aan de telefoon gehad, toen ik bij Marije (jilleroo) was. We hadden nog veel gelachen en gekletst (hij belde btw). Hij zou nog even het een en ander gaan doen en dan richting Dronten gaan... Negen uur zat ik zenuwachtig te wachten voor de tv en maar geen Tim... als ik belde kreeg ik gelijk voicemail, sms'jes werden niet beantwoord...

Misschien een mailtje ontvangen? Nee ook niet... Om kwart voor 11, zoiets verscheen Tim opeens online...

Ik sprak zijn msn aan en daar bleek Daan te zitten die zich voorstelde als zijn vriendin... Scheve mond Allerlei gedachten spookten weer door mijn hoofd...
Toen vertelde ze dat Tim in het ziekenhuis lag, hij was aangereden toen hij onderweg was naar mij. Zijn auto is totall loss en hij heeft in elk geval een lichte hersenschudding. Op dit moment ligt hij te slapen, maar hij vroeg alleen maar naar mij... Zij moest mij dus op de hoogte stellen, hij maakte zich zorgen over wat ik zou denken ipv hoe het met hemzelf ging...

Ik heb heel fijn met Daan gesproken, ze zei dat ik morgen naar hem toe kon en ze zou het een en ander doorgeven. Ze werd al heel de dag gek van hem, hij had het de hele dag over mij (goh herkenbaar beeld voor Marije? Tong uitsteken ) en had mijn foto heel groot op zijn desktop staan Haha! Ze vond ons wel bij elkaar passen voor zover ze mij over vond komen en we waren allebei net zo etterig haha.

Pff ik heb me nog nooit zo raar gevoeld en t rare is dat ik hieraan vantevoren al zat te denken...


VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:04

whahhaha Haha! lol
god was jij zenuwachtig zeg.... hihi
(ben het wel met daan eens hoor wat betreft enalaatste alinea)
ach hij lijkt me heel aardig (hoezo zijkwijf???? kom maar op )
en mij uitlachen terwijl ik een heuse aanrijding heb? (jaja hij is niet de enige hoewel de mijne toch wel in veel minder ernstige staat Haha! )
lekker op bezoek gaan morgen!!!


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:08

Wat erg dat hij een ongeluk gehad heeft, Leon!
Hopelijk komt het weer helemaal goed, en volgt er snel een nieuwe afspraak!

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 00:09

Ik ga morgen dus naar hem toe Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 00:11

Lachen Ben heel benieuwd hoe dit afloopt... Knipoog Spannend joh, ik verwacht nog wel eens een uitgebreid verslag van je.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 09:15

aah wat erg voor hem Scheve mond

heel veel plezier bij hem iig Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 09:19

Alweer??? Haha!. Nee sorry. Je weet heel goed dat ik hardstikke blij voor je ben. En ik wil de details Haha! .

Goh Marije, was ie bij jou ook al zo? Bij mij zat ie nog alleen maar op msn. Kan je nagaan Haha!

Wens Tim maar beterschap. Oh en voor de meiden die het zich afvragen? Ja, het is dus weer zo'n stereotype abnormaal lekker ding en homo dus Haha!

'Paint' it 'Black'

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 09:25

Jeetje, halverwege je verhaal kreeg ik het idee dat hij je alweer "gedumpt" had voordat jullie elkaar gezien hadden... Gelukkig was het dat niet. Lijkt me een lieve jongen! Veel plezier vandaag!

* To Belg, or not to Belg *

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 09:45

Yorghos schreef:
Jeetje, halverwege je verhaal kreeg ik het idee dat hij je alweer "gedumpt" had voordat jullie elkaar gezien hadden...

Dat dacht ik dus ook heel de avond Scheve mond Zo heb toch staan schelden Haha! hehe

Maargoed, nu dus afwachten op telefoontje van die Daan...

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 09:45

Fasel schreef:
Oh en voor de meiden die het zich afvragen? Ja, het is dus weer zo'n stereotype abnormaal lekker ding en homo dus Haha!


*LOL*

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 10:16

Typisch weer een verhaal voor jou he Leon Haha!

Romantisch joh....in zo'n ziekenhuis...met allemaal dokters enzo eromheen... lekker knus heur Knipoog

Hey veel plezier bij hem *LOL*

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 10:49

snowdon"]
[quote="Fasel schreef:
Oh en voor de meiden die het zich afvragen? Ja, het is dus weer zo'n stereotype abnormaal lekker ding en homo dus Haha!


*LOL*
[/quote]

Ik heb een foto gezien, en idd... Vingers aflikken

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 10:57

Fasel schreef:
Goh Marije, was ie bij jou ook al zo? Bij mij zat ie nog alleen maar op msn. Kan je nagaan Haha!

En bij mij via pb (msn is stuk) Haha!.

Citaat:
Citaat:
Yorghos schreef:
Jeetje, halverwege je verhaal kreeg ik het idee dat hij je alweer "gedumpt" had voordat jullie elkaar gezien hadden...


Dat dacht ik dus ook heel de avond Zo heb toch staan schelden hehe

Maargoed, nu dus afwachten op telefoontje van die Daan...

Ja inderdaad, bied hem mijn excuses maar aan Bloos . Ik heb gezellig "meegescholden" .

En nu maar hopen dat het echt iets wordt en blijft! En die foto's snel doorsturen he Haha!.

VillaNeusjes

Berichten: 6085
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 14:30

hmmz.. je kent de gezegde he fasel? alle leuke hunks zijn of bezet of gay....


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 15:29

Spannend, heel veel succes met je eerste ontmoeting in het ziekenhuis!

Over 2 maanden ga ik trouwen en mijn vriend en ik hebben elkaar ook via internet leren kennen!

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 15:59

Hihi, toen ik het las dacht ik dat die Daan zijn Vriendin was, zeg maar, maar blijkbaar toch niet. En volgens mij dacht jij dat ook... Haha!

Enfin, naar dat hij een ongeluk gehad heeft, maar wel top dat hij je niet had laten zitten ofzo! Hopelijk komt het helemaal goed tussen jullie, maar na het lezen van je verhaal heb ik daar alle vertrouwen in. En dan alvast maar heel veel plezier van elkaar gewenst! Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 17:22

Dank jullie wel Lachen Nou vandaag was ie nog er best klote aan toe, veel hoofdpijn en continu slapen... hij is al wel thuis! Heb hem over de telefoon gesproken en hij belt straks weer. Hij moet vooral veel rusten. Dus we hebben het nog maar even een dagje opgeschoven en als het goed is ga ik morgen dus even naar hem toe.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 17:46

Wat een verhaal! Idd net een sprookje maar wel eng ook hoor, met zo'n aanrijding.... Scheve mond


snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 17:48

Ja ... ik schijn iets te hebben met ongeluk, overkomt het mezelf niet, straal ik het wel over naar anderen Scheve mond

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:08

jilleroo schreef:
hmmz.. je kent de gezegde he fasel? alle leuke hunks zijn of bezet of gay....



Nou dat bedoel ik. Behalve de mijne. Ik lig nog onder het bureau van mijn reactie toen ik zijn fotó zag Haha!. 'OF dit is niet jouw echte foto, OF jij bent homo'.

Hij was een beetje beledigd Haha!

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:08

snowdon schreef:
Dank jullie wel Lachen Nou vandaag was ie nog er best stinkmodder aan toe, veel hoofdpijn en continu slapen... hij is al wel thuis! Heb hem over de telefoon gesproken en hij belt straks weer. Hij moet vooral veel rusten. Dus we hebben het nog maar even een dagje opgeschoven en als het goed is ga ik morgen dus even naar hem toe.


EN DUS KOM JE OOK EVEN BIJ MIJ OP BEZOEK?????

'Paint' it 'Black'

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:16

Wat een verhaal zeg! Scheve mond
Hopelijk gaat het snel beter met hem!

Fasel schreef:
Oh en voor de meiden die het zich afvragen? Ja, het is dus weer zo'n stereotype abnormaal lekker ding en homo dus Haha!

Foto? Bloos Tong uitsteken

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:28

Fasel schreef:
Hij was een beetje beledigd Haha!

Show us!!! Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 19:42

Nimue"]
[quote="Fasel schreef:
Hij was een beetje beledigd Haha!

Show us!!! Haha!
[/quote]
Profiel MrMagic Knipoog

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 19:44

Spirit schreef:
Foto? Bloos Tong uitsteken

Hmmz, zal binnenkort eens vragen of hij dat wel leuk vindt Tong uitsteken

Fasel: Ik zal s kijken of ik bij je werk langs kan komen, wat voor tijden heb je pauze? Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, chocky84, Eapy, fleurtjeuh, GoogleAdsense, Googlebot, Jolynne, Kaetibangsi, Malissaa1, purny, roosjenat, secricible, SUSANNEx, Tigress, verootjoo, xrobbiee en 91 bezoekers