mijn nieuwe paardje komt volgende week.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

mijn nieuwe paardje komt volgende week.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 00:18

ik heb een nieuw paardje erbij.
een 6 jarige merrie ( wat heb ik toch met merries, heb alleen maar merries Haha! )
genaamd ann magic wolf, een mooie palomino van 1.50 m. kleindochter van topsail cody.
gevonden op internet, direct helemaal weg ervan maar zoals gewoonlijk als ik paarden zoek vind ik ze in beieren Huilen (zuid duitsland) hoe ik dat toch altijd voor elkaar krijg. maar goed met de trein daarheen, lekker weekeindje weg. paardje gekeken en toen nog meer kapot ervan wat een lief-ie Lovers dus kijken hoe zou ze dan van zuid naar noord duitsland moeten komen, oplossing een transportbedrijf hoef ik niet helemaal naar zuid duitsland met mijn oude vrachtautootje en weer terug waarna ik helemaal kapot ben ( het is zo'n 12 uur rijden enkele reis) en geen bergen, dat is voor mij ramp nr. 1.
dus afspraken gemaakt voor de keuring. annie gekeurd annie afgekeurd licht onregelmatig. ze had een paar weken ervoor een trap van een ander paard gehad. ik teleurgesteld en afgesproken dat ze 10 dagen later nog eens naar de DA zou ter herkeuring, en ik kreeg vandaag ( op pakjesavond) het goede nieuws alles OK Hyper! . volgende week vrijdag komt ze, en ik kan het bijna niet afwachten.

nog een paar fotootjes van haar. hiermee zal ik het nog een week moeten doen.
deze is van afgelopen zomer.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 00:20

heey wat leuk gefeliciteerd

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

redpebbles

Berichten: 456
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: blesdijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 01:08

Wat leuk Rina. Weer een mooi paardje bij je verzameling. Volgens mij krijg jij het ook steeds drukker. Zo word hobby, werk. Veel plezier met haar. Wat kan ze al???

Goede kwaliteit Paints en Quarters te koop op de Sylvester Ranch. Voor meer en andere informatie zie onze website http://www.sylvesterranch.nl

Nieuws: MAGIC POWER SPECIAL: AQHA Champion !!! viewtopic.php?f=53&t=505823

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 02:01

Wat een leuke en ook aparte merrie, rina! (Wat zou een veulen van haar en Pebbles mooi zijn!!! Haha! ) Ik denk dat ik binnenkort maar weer een klein reisje naar Duitsland, net over de grens, moet ondernemen. Ook nu Sue zo'n stuk volwassener is geworden en tja, ik wil deze merrie ook wel graag in het echt zien. Beter nieuws dan dat ze goedgekeurd is kan je bijna niet krijgen op 5 december *LOL*
Blijf je haar trouwens Annie noemen of krijgt ze een, sorry, paardachtigere naam? Scheve mond

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 02:13

Gefeliciteerd, ik vind Annie juist erg leuk, maar dan wel op z'n Engels uitgesproken.

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 02:14

Ik denk dan aan minstens een red roan Haha!

Sammy_Jo

Berichten: 1447
Geregistreerd: 12-03-03
Woonplaats: Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 08:50

Leuk hoor Gefeliciteerd !!!!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 21:21

Mooie merrie, Rina!
Van harte! erg he, nog een week wachten, dat duurt altijd zo lang Bloos

Gera: Ik vond je vorige avatar een stuk prettiger

Let horses whisper in your ear and breathe on your heart

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:27

vera schreef:
Gera: Ik vond je vorige avatar een stuk prettiger


Ben blij dat ik niet de enige ben.... Knipoog Haha!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~


_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:49

Gefeliciteerd Rina,ziet er heel leuk uit! OK dan!
Ben jij dat op de foto??

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 01:33

dank jullie allemaal voor de reacties. ik ben erg blij met m'n nieuwe en ja de verzameling wordt nu wel een beetje groot Bloos maar ja ik wilde daisy echt met pensioen sturen en feline staat nog steeds op rust en dat gaat ook nog zeker tot augustus volgend jaar duren.

en ja het blijft annie Haha! , ik heb al een sue en een daisy dus een annie kan er wel bij.
ja dat wachten mensen wat duurt het lang Bloos maar goed ik kan aftellen..... nog 6 dagen.

en nee jessie dat ben ik niet, ik stond achter het fototoestel Tong uitsteken die vrouw heeft het paard voorgereden toen ik er was om haar te bekijken.

en idd gera ik vond je vorige avatar mooier, we willen bunny (oops sorry jagger) terug Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 02:34

Mijn avatar komt ook absoluut terug. Ik heb hem er alleen enkele dagen geleden op gezet en ben sinds die tijd niet meer thuis geweest en kan dus mijn oude avatar even niet meer uploaden... Maar dit was echt een tijdelijke avatar dus.. back to Jagger *LOL*

Francisca
Berichten: 512
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 10:49

Mooi merrie Rina, gefeliciteerd!

One moment can change everything.

United Stables That's US

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 09:34

Mooi meisje hoor! Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar verliefd op ben geworden. En wat betreft dat ver weg vinden wat je zoekt, Pluis komt ook uit de buurt van Hamburg en da's toch ook een behoorlijk stukje tuffen vanuit bijna Zeeland.

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

bugsy

Berichten: 369
Geregistreerd: 16-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 10:35

Wat een knappert
Hahaha, zelfde kleur als mijn Cooky, mooi hè Haha!
Heel veel succes met haar OK dan!

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 21:35

Heel tof paardje Rina,
Gefeliciteerd.
Is ze al geshowed? en in wat voor onderdelen dan? Waar ga jij haar in uitbrengen? Wanneer kunnen we haar bewonderen op een show? Nee, we zijn niet nieuwsgierig!

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!

Reenarulez

Berichten: 1194
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:14

mooi paard gefeliciteerd Hyper!

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:31

GEFELICITEERD !
Ik vind palomino zo mooi! Daar zou ik ook wel een ritje naar zuid-duitsland voor over hebben.
veel plezier met haar !

Paints & Quarters, western riding magazine
http://www.paintsandquarters.nl
Level Up, horsemanship magzine
http://www.level-upmagazine.nl

Valerie16
Berichten: 629
Geregistreerd: 31-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 14:25

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Babsie_Flash

Berichten: 4745
Geregistreerd: 12-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:23

Heel mooi paard! Heel veel plezier met haar!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-03 23:44

PeppySan schreef:
Heel tof paardje Rina,
Gefeliciteerd.
Is ze al geshowed? en in wat voor onderdelen dan? Waar ga jij haar in uitbrengen? Wanneer kunnen we haar bewonderen op een show? Nee, we zijn niet nieuwsgierig!


nee jij bent niet nieuwschierig Knipoog lijkt maar zo. maar ze is nog nooit geshowd, en lijkt aanleg voor reining te hebben. wat daarvan uit gaat komen weet ik niet, is afwachten. ze heeft dit jaar een veulen gehad, en sinds ze van haar veulen af is ze alleen basisgereden. wanneer ze voor het eerst meegaat naar een wedstrijd ????????????? geen idee er staan op het moment volgens mij ook niet echt veel wedstrijden meer op de kalender misschien dat ik haar meeneem naar marum de 28 (onderlinge wedstrijd) en waarschijnlijk naar de training de 20e Haha!

ach ja farichta wat van ver komt is het lekkerst Tong uitsteken zegt men toch altijd. en ach wat is dan 1500 km in het totaal Bloos maar goed ik ben allang blij dat ik het niet hoef te rijden. nee ik moet wachten, nog 3 dagen Haha!

als ze er is zal ik direct foto's maken en plaatsen

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 09:52

Citaat:
en ja het blijft annie , ik heb al een sue en een daisy dus een annie kan er wel bij.


... ik heb ook zitten zwammen tegen rina dat ze annie (ann magic wolf) "wolfie" moet noemen, want dat vind ik zo leuk Lips are sealed .... maar zoals gewoonlijk Knipoog luistert ze niet naar mij.... hahaha en das maar goed ook.

Ze is idd erg mooi en een beetje familie van mijn kleine stoere hengstje, die ook helemaal daar ver vandaan komt. Ik kom van 't weekend kijken naar de 'schoone dame' hoor rina! Haha!

*****

Mutzje
Berichten: 400
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:00

prachtig paardje! Haha!

juval

Berichten: 13172
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:12

wat een mooie merrie, heel veel geluk ermee!!

[IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

walk
Berichten: 52
Geregistreerd: 17-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 00:47

Is annie al geariveerd in sustrum,ik ben wel nieuw schierig om hem in levende lijven tezien.
groeten van uit drenhte


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot, SemrushBot en 40 bezoekers