Help gelnagel probleempje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Help gelnagel probleempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 19:54

Ik zet zelf gelnagels. Ik heb hier ook een cursus voor gehad. Maar sinds een tijd knetteren die dingen er na 1 a 2 dagen er al vanaf bij mij. De gellaag laat gewoon los. Ik heb bijna al het mogelijke al geprobeerd. Bij andere bij wie ik gelnagels zet, blijft het wel zitten Boos!

Heb ik dan van die klote nagels?? Heeft een van jullie dat probleem ook? En weet je of Acryl dan beter blijft zitten??

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 20:16

Misschien ligt het inderdaad aan je eigen nagels.
Moet je je nagels van te voren schoon maken? het kan ook zijn dat ze vettig waren of zo, dat het gewoon los laat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 20:18

Fairie schreef:
Misschien ligt het inderdaad aan je eigen nagels.
Moet je je nagels van te voren schoon maken? het kan ook zijn dat ze vettig waren of zo, dat het gewoon los laat.


Nee ik was altijd eerst grondig mijn handen(nee ik gebruik geen zeep), ik desinfecteer ze daarna met Nail Prep. En dan pas plakken. Alle materialen zijn ook schoon... Dus het zal wel aan mijn eigen nagels liggen Huilen

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 20:19

Sorane"]
[quote="Fairie schreef:
Misschien ligt het inderdaad aan je eigen nagels.
Moet je je nagels van te voren schoon maken? het kan ook zijn dat ze vettig waren of zo, dat het gewoon los laat.


Nee ik was altijd eerst grondig mijn handen(nee ik gebruik geen zeep), ik desinfecteer ze daarna met Nail Prep. En dan pas plakken. Alle materialen zijn ook schoon... Dus het zal wel aan mijn eigen nagels liggen Huilen
[/quote]

Ik denk het ook... Schijnheilig *LOL*

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 20:41

Je kan misschien eens proberen eerst je nagels wat op te ruwen met een vijltje voordat je gaat plakken. Dan is het een grovere ondergrond om aan te hechten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 20:44

Mayo schreef:
Je kan misschien eens proberen eerst je nagels wat op te ruwen met een vijltje voordat je gaat plakken. Dan is het een grovere ondergrond om aan te hechten.


Dat moet altijd. Ik heb het al in verschillende mate geprobeerd. Grof vijltje, minder grof vijltje. Ik word er helemaal gek van Huilen

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 20:46

gewoon geen gelnagels meer plakken kost alleen maar geld

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 20:47

happyhorse schreef:
gewoon geen gelnagels meer plakken kost alleen maar geld


Tja das makkelijk gezegt Haha! Weet je hoe verslavend het is als je het zelf kan? Knipoog

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 21:02

Sorane"]
[quote="happyhorse schreef:
gewoon geen gelnagels meer plakken kost alleen maar geld


Tja das makkelijk gezegt Haha! Weet je hoe verslavend het is als je het zelf kan? Knipoog
[/quote]
Misschien dat dat het juist is, dat je ze zelf zet. Misschien is het handiger om het iemand anders te laten zetten bij jou omdat je met twee handen steviger werkt!

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 23:16

Je handen niet wassen van te voren....
Je nagels zijn nog vochtig en daardoor KAN de gel eraf komen.
Droog ze eerst even onder de warmtelamp voor je gel opbrengt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 02:30

CarS schreef:
Je handen niet wassen van te voren....
Je nagels zijn nog vochtig en daardoor KAN de gel eraf komen.
Droog ze eerst even onder de warmtelamp voor je gel opbrengt....


Je moet je handen ABSOLUUT wassen van te voren. Maar NIET met zeep.
Je moet de natuurlijke nagel eerst wat bijvijlen, dan behandelen met een nailprep spray. Dat is een middel wat alle bacterien dood. Je nagel mag nooit te droog zijn. Anders dan droogt het nagelbed uit, en dan ben je verder van huis!!
De gel komt ook nooit rechtstreeks op de natuurlijke nagel. Eerst komt er een bonderlaag onder. Dat is een laagje die zorgt dat de gel beter blijft zitten. Tevens zorgt die bonderlaag dat als je perongeluk iets te ver hebt doorgevijlt OF je hebt een wondje in het nagelbed, dat de gel niet opgenomen kan worden in de huid onder het nagelbed.

Dus echt altijd eerst je handen wassen. Als er bacterien onder die nagel komen dan kun je de meest gruwlijke infecties krijgen. Ik zal eens kijken of ik wat plaatjes daarvan uit mijn cursusboek kan inscannen.