Ik heb op het NK Quarter Continental westernboots gekocht. Bij zo'n standje van een vrouw die uit duitsland komt (dus niet bepaald om de hoek). Nou laten de hakken van allebei de laarzen los. Zijn zij nog niet helemaal los maar er zit al een hele spleet is. Ik heb ze alleen gebruikt voor het rijden. Hoe moet ik dit nou aanpakken? Even naar die winkel rijden is niet echt een optie. Maar ik neem wel aan dat er garantie op hoort te zitten. En het kan toch niet dat laarzen van 169 euro binnen een paar weken kapot zijn. Weet iemand wat ik hiermee aan moet?
Had je de laarzen bij Mieke Wasser gekocht? Ik zou haar even bellen, misschien is ze binnenkort weer op een wedstrijd in Nederland. Heb je haar nummer?
Dat kan heel goed zijn maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet. Ik heb wel een kaartje van haar gekregen maar die heb ik niet meer, omdat ik niet dacht dat ik daar ooit heen zou gaan. Best stom eigenlijk. Zou ik ze niet naar de leverancier op kunnen sturen?
Hoi, als het Mieke Wasser is geweest, die komt geregeld naar NL omdat dr halve familie hier woont. Heb wel eens in de meern bij dat wegrestaurant een paar boots omgeruild. Bel dr gewoon, leg het verhaal uit en misschien dat je ook zoiets kunt regelen? succes
Tja dat is het nou juist. Ik ben er wel bijna zeker van dat ik het bij haar heb gekocht, ik heb haar kaartje niet meer. Dus voor ik wat ga doen wil ik wel zeker weten dat het de goeie is.
Mieke wasser was dat ik zou naar haar terug brengen want de leverancier neemt ze toch niet aan van jou (uit ervaring van de winkel van mijn ouders) Tel nr: 0049 2857 1744 succes
Mocht je iets "live" willen regelen, ik zie net dat ze ook op Paard Ahoy aanwezig is.
=^.,.^=
De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...
En ik krijg een gedeelte van de laarzen terug gestort. Ik moet zeggen echt een geweldige service Jullie ook nog bedankt voor de mailadressen en telefoonnummers