Wat een rotstreek!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Wat een rotstreek!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 16:00

WE hadden vanmiddag Sinterklaas op school, met de brugklas waarmee we op kamp zijn gegaan. Eerst naar de aula, een zelfgemaakt filmpje gekeken enzo. En toen naar de klas, kados uitgepakt etc.
Kwamen we beneden (Tha_Niekje en ik) stonden er allemaal brugklassers te huilen in de gang. Het bleek dus dat er een jongen van school werd gestuurd, waarom is ons niet helemaal duidelijk geworden, maar het zal wel een reden hebben. Hij had het te horen gekregen via een SINTERKLAAS GEDICHT, de school had een gedicht voor hem gemaakt, die hij is de klas dus voor moest lezen, daarin stond dus dat hij van school werd gestuurd!
Ik vind dit echt zo stom van school, je geeft dan toch een brief mee voor de ouders, zoiets vind ik echt niet kunnen!!!!! Boos! Boos!


_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 16:02

ik vind het dus echt niet kunnen dat je dat zo doet alsof het een geintje is ofzo
ik vind het eieglijk gewoon belachelijk zoiets doe je dus echt niet zo
maar op een nadere manier

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 16:03

nee idd, das wel HEEL banketstaaf. fijne sinterklaas......

:brr:

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 16:08

Waarschijnlijk heeft de school al een aantal waarschuwingen gegeven hoor, maar die hoort niemand natuurlijk. Then again, als je het zo bont maakt dat je van school gestuurd wordt, moet je ook maar een ruggegraat kweken en je straf aanvaarden. Wel rot is het voor de klasgenootjes, want die konden er niets aan doen.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 16:09

Dat dacht ik dus ook, ik ken dat jongetje niet persoonlijk, maar zoiets zeg je EN niet op zon manier EN niet met Sinterklaas!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 16:18

Pfff, dat vind ik wel heel banketstaaf, om ff in een gedicht te vertellen dat je je boeltje mag pakken en op mag rotten. EN dan ook nog voor de klas voorlezen, stuur die jongen en die ouders een brief, of beter nog, vertel het ze persoonlijk in een privegesprek. Maar dit vind ik echt niet kunnen!

Never stop dreaming
31-08-2015 & 26-08-2018 <3

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 16:21

Nou ja zeg!! Dit vind ik echt triest hoor!! Bloos! Wat zielig voor die jongen zeg!! Huilen Ben het helemaal met Tamara eens!! Wat een rotreek is dit zeg. Boos! Bah daar hou ik dus echt niet van. Klinkt misschien beetje dom maar hier kan ik zo kwaad om worden! Boos!

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 16:25

jeeeejjjj hoe belaglijk zeg!!
ik vind het prima als je het verteld maar dan niet op zo'n manier

luv_lot

Berichten: 453
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:07

gaat dat niet eerst via de ouders Verward kon die school ook echt niet even tot een andere dag wachten Boos! Boos! Boos! wow! dan heb je even een leuke Sinterklaas zijn daar trouwens geen regels voor? Scheve mond

Heb een eigen forum, is nog rustig, interesse?:
http://lima.messageboard.nl/5566

Mellow

Berichten: 6456
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:13

zo die school is wel heel diep gezonken.
geven daar kleuters les ofzo?
weet je zeker dat het zo ging?
lijkt mij dat ze het wel wat professioneler aanpakken lijkt mij.
(dat mag je hopen tenminste)

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:53

Nou, dit is dus een verhaal wat ik niet geloof! Dat kan gewoon niet!


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:58

In principe vind ik het niet kunnen... die dingen doe je beter in een brief gericht aan leerling en z'n ouders, niet en plein publique in een Sinterklaasgedicht...

Maar aan de andere kant is er een klein duiveltje wat op m'n schouder zit en wat zegt: 'je word normaalgezien niet zomaar van school gestuurd, er gaan waarschuwingen aan vooraf, en als die leerling van school wordt gestuurd zal hij het ook wel verdienen... dus moet hij er ook maar tegen kunnen als het zo publiekelijk gedaan wordt... Is een voorbeeld voor al die andere die het nogal eens graag te bont maken.'

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 18:00

Ik heb dit ook maar gehoord, zoiets was het, ik kan het ook niet geloven, maar er gaan geen 20 huilen om een grap!!!

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 18:00

idd het lijkt me erg ongeloofwaardig, want het lijkt me dat een schooll zoites niet doet..
als het wel zo is jammer voor die jongen hij zal het er zelf wel naar gemaakt hebben

ONDERSCHRIFTLOOS

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 18:22

Dat vind ik idd ook niet kunnen!!!
Bahbah...

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 18:47

erg ongeloofwaardig, ik geloof niet dat een school zoiets zou doen!
weet je zeker dat het geen geintje is van een klasgenootje?

cathrien

Berichten: 12
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 22:51

Ik werk zelf in het onderwijs maar dit kan absoluut niet! Wie heeft dit bedacht? Die moet toch wel een uitbrander krijgen. Slecht voor de naam van de school en zeker ook voor die betreffende leraar of lerares die dit bedacht heeft.

je bent nooit te oud om te leren!

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 22:52

Nee, want de lerares had hem getrokken, en die zou zoiets niet voor de grap doen, en als het voor de grap was dan had ze het daarna wel gezegd!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 06:39

Een dergelijk voorval zou ik (door ouders laten) melden
aan het schoolbestuur.
Hart van Nederland er op afsturen lijkt me ook wel leuk. Haha!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 07:50

Nou dat vind ik echt belachelijk hoor! Dat d ei school zoiets doet!
Het is toch normaal dat ze dan een brief sturen naar de ouders?! Verward Dit vind ik echt nergens op slaan

Amulet

Berichten: 4064
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 09:50

haha kom op nou toch, Sting jij weet net zo goed als ik dàt àls je bij ons van school gestuurd wordt, je het wel heel bont gemaakt moet hebben. En die ouders hebben ook ongetwijfeld bericht gehad, dat weet ik haast wel zeker, want zo is het bij die van vorig jaar ook gegaan.

Haha ik vind het wel grappig eigenlijk, z'n eigen stomme schuld.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 10:06

Ik kan me haast niet voorstellen dat die jongen dit zelf nog niet wist. Ik neem aan dat er met zijn ouders over gesproken is, want iemand van school sturen doe je niet zomaar... Evengoed blijft het een vreemde zaak om zoiets via een sinterklaasgedicht bekend te maken.
Wie heeft dat gedicht gemaakt, vraag ik me dan af...

* To Belg, or not to Belg *

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 10:46

Sting schreef:
Nee, want de lerares had hem getrokken, en die zou zoiets niet voor de grap doen, en als het voor de grap was dan had ze het daarna wel gezegd!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 11:17

dat is echt banketstaaf!! en dat mag niet eens! ze moeten het aan de ouders doorgeven! Boos!

Liefs, Mathilde xx

_Marjon_
Berichten: 10656
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 11:27

dat vind ik echt niet kunnen! echt een stomme naaistreek van school.. lekker banketstaaf voor die jongen Boos! en weet hij toch ook wel waarom hij precies van school is gestuurd?

Mama van Gwen 7-2-15 & Abby 14-6-23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amber_anne, claudtje, Cloud, Diddykong, Duhelo, Ellen_ov, evita2, gerlindie, HELder, Jorex, JoyenUnory, Maanon_, Melanie_D, MiVita, Mondy, r0bijn, rien10, SentiBot, Slmt9, stella92, Steppe, Switch2016, Zoe_85 en 82 bezoekers