Ben ik nou een ongelooflijke preutse trut of....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:19

ik zie een prachtige britney in bikini hoor Lovers je weet niet wat je mist!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:19

we missen NIX

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:24

nog steeds een immens mooi geil kruisje enzo... echt om te Kwijl Kwijl heerrrrrrrrlijk...

*LOL*

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:25

wow ik moet er niet te lang naar kijken hoor!!! Kwijl Kwijl Kwijl heb nog nooit zo'n lekker kruisje gezien!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-01 16:28

Afbeelding ben benieuwd of Britney t nu wel doet...
Ff over Brit:
Ik vind het wel knap dat ze nu aan de top staat en daar kan blijven... alleen denk ikd at ze t meer aan andere dingen te danken heeft dan aan dr talent (..) Ik vind Brit in de clips mooi, maar in een interview op MTV met gewone belichting en make-up was ze echt een gemiddeld meisje hoor. Als ik een paard pondjes kwijt ben, 200x onder de zonnebank ga, een privé visagiste krijg en een hele crew die voortdurend bezig is met mijn uiterlijk dan zal ik er ook zo uit kunnen zie hoor! Pling D'r liedjes zijn dus door anderen gemaakt en zingen kan ze niet geweldig; Christina Aq. is wat dat betreft veeel beter.

Lisette: Ik vind zelf Sex and the City geweldig en om Married with Children kan ik ook hard lachen... maar bij Def Rhymz zie ik dus echt geen humor... enkel een irritant, schreeuwerig kleinzielig ventje die op de een of andere onverklaardbare manier populair is. Ik zap inderdaad dus ook bij zulke clips maar snap gewoon niet hoe zoiemand dus op1 kan komen (met ook nog een half gejat lied)

Sommige mensen zeuren direct als je op Britney/lil Kim oid zeikt dat je jaloers bent.. nou ik zou er best wel zo uit willen zien maar dan liet ik toch echt al die pakjes mooi in de kast hangen en dan was er echt niemand in de wereld die mij in een slip op tv bepaalde bewegingen zag maken... arg!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-04-04 16:36 ]</font>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:29

waaaaaah laura bij jou is t kruisje nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder!!!!!! Lovers Lovers Lovers Kwijl Kwijl Kwijl Party!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:34

ja, moest gewoon boven de wc gaan hangen voor mijn Kwijl .
Ik ben het ook wel met je eens. Mensen die er voor gewerkt hebben en ook nog eens een beejte serieuze muziek maken heb ik meer respect voor trouwens. Mensen die iets meegemaakt hebben (Tina Turner ed) en dan nog écht aan de top staan, die zijn wat waard. Tja, Britney heeft het allemaal iets te gemakkelijk gehad.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:39

nou zietik m...
EXCUSE ME, maar dit vind ik dus zo'n commerciele foto, om allemaal kleine jongetjes over te halen vooral flink op britney te *piepen*, en maar flink wat cd's te verkopen... bah... doe dan een ECHTE vrouw..
TINA TURNER, MELISSA ETHERIDGE, AMANDA MARSHALL, ANOUK, CELINE DION, JEWEL, ILSE DELANGE....

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:40

Wij hebben hier op het plattelamnd geeneens kabel of schotel dus ik heb alleen Nl.1,2,3 en Dtsl. 1,2.3. Ohja, en TV Drenthe maar da's helemaal Koe .
Ach, ik kijk nooit tv, alleen series die ik volg soms.
Dit gaat wer nergens over.....

Heej laui, zijn jouw tentamens ook al afgelopen?? Is het allemaal goed gegaan?

grtx, Rieja

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:41

nou werkelijk fantastisch!!! NOT! blegh ze staat er echt zo bij van "kijk mij lekker zijn". ieieieieeiieeieieieeihhh

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-01 16:43

Hoe kan je zo min mogelijk kleren aan hebben maar toch bedekt zijn....?! De nieuwste rage in Hollywood LOL
WBT dat plaatje: is niet die van PJ maar een andere... vinden jullie die poppen/kinderkamerachtergrond nou niet hypocriet?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:45

rieja: alles flex hier, moet over 2 weken nog 2 tentamens, en maandag nog 1, dan op naar het CSE, en maar *bibberen*.. Sta er toch wel redelijk goed voor, voor wiskunde een 4.35. Als het maar een 4 blijft. En mijn examen moet dan min n 3 zijn... dan slaag ik(als de rest van de vakken voldoende zijn, en mijn compensatie werkt) En bij jou?

Maaik: helemaal mee eens!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:55

Hej laui,

Hier gaat het okay, tot nu toe nog geen onvlodoende (maar heb vorige week ene tentamen wisA en Eco1 gemaakt waar ik zo m'n twijfels over heb.....) maar wel een 10 op Nederlands, het mondeling over de boeken, een 9 voor duits en voor Engels en Frans een 8.5. Heb toch niet voor niks die 52 boeken gelezen.
Ik heb echt drie stressweken achter de rug maar hoef nu alleen het CSE nog maar. Volgende week kunnen ze het echt vergeten, ik ga nu echt even niksdoen. het CSE duurt nog 6 weken en ik ga me er wel doorheen slaan. Ik heb in rpincipe maar vier leervakken, de rest zijn talen en daar kan je behalve oefenopgaves weinig voor doen.

succes hè! Rieja

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 16:59

ik zit hier echt met het verkeerde vakkenpakket... ach, ik ben wel blij dat we niet echt van die stressweken hebben gehad, 1 week 6 tentamens, verder niet echt gestressed. Voor Nederlands had ik voor mijn mo alles gelezen, kreeg ik tcoh maar een 8,5 voor m'n lijst, en 8 voor lezen/spreekvaardigheid. Voor engels had ik een 9 voor m'n lijst (alles tig jaar geleden gelezen) en 8 voor spreekvaardigheid enzo. Daar sta ik trouwens een 8 voor (luistertoets verdingesd). En verder niet 1 zes volgens mij, allemaal 7ens en 8en, dus ik heb niets te klagen. ik doe er ook vrij weinig voor eerlijk gezegd. en wiskunde kan ik gewoon niet, ik heb me erbij neergelegd. straks nog een SO en dan daarna nog CSE... vinnut allang prima...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 20:08

Oke, weer helemaal off topic maar wel bij het begin kloppende... *LOL*
Ik heb een Diddle beker met mijn sterrebeeld en een beker met rood en Diddle op de rand, drinkt gewoon hoor... *LOL*
Zelf kijk ik graag naar Sex&theCity, Will&Grace, Providence, Charmed.. niks mis mee *LOL*

Party!! Britney is een huppelkut met een silliconen talenknobbel en een wonderbra Party!!

*LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 20:12

Manon, je slaat de spijker op zijn kop...
Die achtergrond vind ik gewoon triest. Ze zingt ook met zo'n babytemmetje... blech, doe normaal.. Rough (melissa etheridge)...

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-01 21:32

hehe nee Sex and the City RULEZZ.. maar dan niet voor mn 11 jarige ZUSJE!!! Ik schaamde me al rot toen ik het beneden aan het kijken was met mn ouders erbij (hihi en mn pa achter de krant dus niet aan t lezen) Tsja misschien is de jeugd wat sneller tegenwoordig ofzo, ik schaamde me al dood als iemand zag dat ik de Vrijen enzo afdeling in de Fancy aan t lezen was... Ik hoop alleen dat kinderen van die leeftijd nou niet gaan denken dat alles zo gaat als in die serie (heel grappig maar heeeel overdone hehe)

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 22:55

Ja, Sex & The City is geweldig!!

En Britney Misselijk Misselijk Misselijk
Iedereen die mooi wordt opgemaakt, naar de plastische chirurg gaat, etc kan er knap uit zien, dus zo geweldig is ze niet.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-01 22:55

Lachen Vergeet niet bekeken vanuit een standpunt waar je soms als 'oudere' vrouw dubbel bij kunt liggen vanuit herkenning (for the record ik ben 24 jaar), maar hoe identificeerd een 11 jarig meisje dat misschien net wel/niet ongesteld geworden is Verward Bijvoorbeeld een aflevering waar Charlotte bij de lesbiennes 'vriendinnen' maakt en waar het uiteindelijk (wat Carry en Melissa.....)al zeiden ook om sex draait.
"Do you eat pussy"....zoiets dergelijks... Bloos werd daar onder meer gezegd, ik zie niet wat een 11 jarige zich daarbij aan interesse heeft Verward

*LOL* Over muziek, ik hou wel van stevige meiden muziek....
Sheryl Crow, Skunk Anansie, Manhole, Garbage, Anouk, Madonna, Anastasia, Judith, Da Brat, Missy Elliot, Destiny's Child, Bjork, Krezip, K's-choice, Hole, Dido, L-7...
*LOL* qua mannen....
Marilyn Manson, Nine Inch Nails, Fun loving criminals, Leonard Cohen, Eminem, Busta Rhymes, Primus, Victims Family, Beastie Boys...maar ook Morbid Angel
en so on en so on *LOL* *LOL*

Greetz. Party!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 00:17

*LOL* Jura we hebben precies op hetzelfde tijdstip gepost *LOL*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 00:20

Hahahaha wat een telepathie!! *LOL*

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 12:19

Haai Laui,

we zijn wel lekker OFFtopic bezig hier he...naja.
Ik heb van de tentamens nog lang niet alles terug. ik schrijf alle cijfers wel effe op als ik alles heb.
Als ik het zo zie sta jij er wel goed voor! Ik ook wel hoor, maar het is dus nog even afwachten hoe ik de vorige tentamens gedaan heb.

grtx, Rieja

Citaat:
Op 2001-04-04 16:59, schreef Laui!:
ik zit hier echt met het verkeerde vakkenpakket... ach, ik ben wel blij dat we niet echt van die stressweken hebben gehad, 1 week 6 tentamens, verder niet echt gestressed. Voor Nederlands had ik voor mijn mo alles gelezen, kreeg ik tcoh maar een 8,5 voor m'n lijst, en 8 voor lezen/spreekvaardigheid. Voor engels had ik een 9 voor m'n lijst (alles tig jaar geleden gelezen) en 8 voor spreekvaardigheid enzo. Daar sta ik trouwens een 8 voor (luistertoets verdingesd). En verder niet 1 zes volgens mij, allemaal 7ens en 8en, dus ik heb niets te klagen. ik doe er ook vrij weinig voor eerlijk gezegd. en wiskunde kan ik gewoon niet, ik heb me erbij neergelegd. straks nog een SO en dan daarna nog CSE... vinnut allang prima...


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 15:54

vandaag een 5.3 voor bio terug, sta een 6.24 (grom, 1 hondertste en het zou al zoveel schelen). Bij ons ronden ze dus gewoon af, naar 1 tiende, en dan wordt je examen cijfer op n geheel cijfer afgerond...
Ik moet er nog 3 maken, en dan ga ik voor de examens. Heb zo weinig zin, doe echt te weinig, vooral voor wisb... Tja, kan die vent niet uitstaan, en als ik het niet haal boeit het me eigenlijk weinig, ik weet wat IK waard ben, dat papier zegt me vrij weinig (wat een toekomst perspectief, dat wordt nog wat later in mijn leven, ach zolang Joe Cocker voor me zingt vinnik het prima).
Naja, heb er wel hoop op dat ik het ga halen. Sta 1 onvoldoende, en dat is dan nog een dikke 4, 1 vier met compensatie (heb ik tot nog toe nog wel) en ik ben geslaagd.

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 16:00

Ik vind TMF en MTV nog wel gaan, MTV Extra is trouwens echt een gave zender, veel interviews, en van die programmas als road trip. Hier in duitsland heb je pas een klote zender... VIVA 1, niet verwarren met VIVA 2 want die is wel goed, maar VIVA 1 zendt de heledag van die lopende band muziek uit als ATC, No Angels. Daar wordt je pas knetter gek van.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-01 16:38

Zijn MTV Extra en Base en alle VH zenders in D. wel free-to-air dan? Sinds eerverleden week kan ik ook Viva Polski ontvangen, best grappig. Deejay TV (italiaan via Hotbird) is ook wel tof, maar Viva 2 is inderdaad gewoon dezelfde zooi als MTV en TMF. In NL kan je volgens mij alleen nog maar MTV central krijgen via sat. Sinds Anaal + (canal + LOL)ook abonnementen verkoopt voor alle MTV´s en VH´s is alles geblokt.