Simone weg.... snik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Simone weg.... snik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 17:48

Vandaag is het paardje wat ik sinds mei voor een fokker reed en deze maand zou gaan uitbrengen verkocht Verdrietig

Twee weken geleden was er al een meisje voor haar wezen kijken. Echt het perfecte meisje voor Moon! Lekker met haar tutten, kan ontzettend goed sturen en heeft ambities! Ze was afgelopen zomers 5e op de pony kampioenschappen z1 met haar pony en traint bij Bart Bax!

Vandaag werd ze dan gekeurd. Ik heb vanmorgen nog lekker lopen tutten, zonder zadel door de bak gecrossed (hoezo lastige jazz-en? ) Gelukkig was op de keuring alles in orde en daarna hebben ze haar meteen meegenomen.... Wel even slikken, maar ze krijgt het daar ontzettend naar haar zin, dus ik ben toch wel heel blij voor haar. Gelukkig staat het meisje in mijn msn-lijst dus kan ik elke dag vragen hoe het gaat Knipoog Haha!

Afbeelding

Iedereen even met zijn hoofd schuin Haha! Ik krijg hem niet recht! Blond

Afbeelding

geen


Noble-Girl

Berichten: 2020
Geregistreerd: 08-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 17:51

Wat jammer voor jou Verdrietig het is een leuk paard!
Maar wat fijn dat ze een goed tehuis krijgt,
en dat je contact kunt houden met elkaar OK dan!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 17:53

Jammer zeg, maar zoals je zelf al aangeeft krijgt ze het super daar, dus scheelt het al een hele hoop. maar dan nog kan ik me voorstellen dat het best een beetje pijn doet, was zeer zeker een heel erg leuk paard..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 17:54

youngster schreef:
Jammer zeg, maar zoals je zelf al aangeeft krijgt ze het super daar, dus scheelt het al een hele hoop. maar dan nog kan ik me voorstellen dat het best een beetje pijn doet, was zeer zeker een heel erg leuk paard..


Ja, dat ze heel goed terrecht komt scheelt een hoop! Het is zeer zeker een heel leuk paard en een giga knuffel. Maar ik verveel me niet hoor. Ik rij haar half zusje ook en die vraagt ook veel aandacht. Die houdt houd alleen niet van knuffelen Verward Haha!

geen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 18:07

Inmiddels had ik al per telefoon van je vernomen dat ze helemaal goed was op de benen. Super natuurlijk.

Begrijp dat je er moeite mee hebt, maar tja.............je weet dat ze uiteindelijk allemaal verkocht worden, de een duurt wat langer dan de andere.........maar weg gaan ze! Je mag daar natuurlijk wel verdrietig om zijn, maar je hebt Selma nog...........kwalitatief nog beter en ook een erg leuk paard om te rijden!

En voor Moontje blijft het natuurlijk super, ze krijgt alle kansen die ze nodig heeft.

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 18:08

Ja dat is allemaal waar! Ben ook wel heel blij voor haar. Ik hoor net dat terugreis heel goed is gegaan en dat ze lekker naar buiten staat te kijken in haar nieuwe box. En ze vanavond al aan Bart wordt voorgesteld Haha!

geen

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 18:45

Wat vervelend zeg... Helaas gaat het zo
Wel mooi dat ze nu een fijn thuis heeft en dat je altijd nog kan communiceren met de nieuwe eigenaar
Sterkte Ach gut

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:37

Tja je weet dat ze weggaat, maar toch... het blijft wel effe slikken als het dan echt zover is! Ach gut

Maar met Selma nu te rijden zal je het druk zat hebben, dat helpt wel. Maar zij mag dan misschien nog meer kwaliteit hebben, voor de band die je met een dier krijgt maakt dat geen donder uit (denk ik dan hoor). Al denk ik dat Selma ook wel een knuffel kan gaan worden, in mijn ogen wordt zij nog steeds met de dag liever Lovers .

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 12:34

Hey das jammer voor je he, inderdaad. Al weet je dat een dier weg gaat, afscheid nemen is nooit leuk of makkelijk.
Is dit trouwens het Jazzje wat je ook op de clinic in Amersfoort reed?


Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 12:36

Koortje schreef:
Hey das jammer voor je he, inderdaad. Al weet je dat een dier weg gaat, afscheid nemen is nooit leuk of makkelijk.
Is dit trouwens het Jazzje wat je ook op de clinic in Amersfoort reed?


Nee Moon is een ander, deze wilde ze eerst wel meenemen... maar ja toen kwamen er dus kopers....

De Jazz die mee was op de clinic is Selma, waar ze dus nu mee verder gaat.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, FCSA, flikkalover, knockout1, Pellelilly, Sandyislief en 120 bezoekers