Vind ie me nou leuk?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
EvelindeA
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-10-03

Vind ie me nou leuk?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 20:42

Help.. ik vind een jongen leuk.. maar ik weet niet wat hij nou echt van mij vind.. op school bijvoorbeeld zijn we altijd wat aan het 'donderjagen' en stoeien. En dan krijg ik vaak een knuffel van hem en zit ie vaak aan me. Vandaag noemde hij me ook lieverd Pling (in het fries leave) maar toen ik met hem en een vriend van hem mee wou fietsen naar huis, in ieder geval een stukje dan, vroegen ze de hele tijd waarom ik nou mee wilde. Het leek er erg op dat ze me dus niet mee wilden hebben..
Toen ik hem vandaag een mailde stuurde, met als titel 'heey poppie' en aan t eind 'roosje, kusje, kusje, hartje, kusje, kusje, roosje (in smiles dan) kreeg ik zoiets terug als, he 'popke' (tussen aanhalingstekens Verward waarom? waarom?!) en aan het einde alleen, beste..

Iemand raad? Verdrietig

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:45

Gewoon vragen Lachen Deste duidelijker antwoord krijg je terug.

EvelindeA
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 21:09

bedankt, maar daar ben ik denk ik te verlegen voor en zo lang ken ik hem ook nog niet.. pas sinds een paar weken ben ik echt met hem in contact gekomen

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:39

afwachten ?

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:44

Stap erop af en zeg maar eens dat je hem leuk vind .... *moeilijk* maar ik vermoed ten sterkste dat dit kereltje jou ook wel erg leuk vind ... ivm de ozo bekende ik mag niks laten merken antwoorden, maar ondertussen met een omweg vragen .... vind je me leuk ...

Dat is ook waarschijnlijk de reactie die zij wilden uitlokken toen ze vroegen waarom je met hun mee wilde fietsen ....
Het zijn hele rare wezens die mannen ...

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:46

Ooooooooh ik ken het.. Je word er gek van!!! Ik weet het Lachen Gewoon afwachten en hun uit de tent lokken. Haha!

Alinda

Berichten: 1208
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:49

Zoals jij het vertelt, lijkt het erop dat hij je erg leuk vindt.
Jongens doen vaak stoer als hun vrienden er bij zijn dus waarschijnlijk deed hij daarom zo anders.
Af en toe begrijp ik zelf ook niks van jongens maar ik weet wel dat hun stemming heel snel veranderd.
Het kan ook dat hij een soort playboy typ is, al hoop ik dat niet voor je maar jou omschrijving lijkt er wel heel erg op..
Ik wens je veel succes en hoop dat jullie samen nog eens een relatie krijgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:51

Effe afwachten tot HET moment er is, als jullie een keertje alleen zijn. Misschien met uitgaan ofzo?
En tot die tijd.... lekker genieten van die vlinders in je buik!
Veel geluk gewenst! Lovers

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:54

Wij noemen hier elkaar ook gewoon poppie en leave enzo... Tong uitsteken Weet niet of dat wij jullie ook zo is?
En anders denk ik dat ie je ook wel leuk vind jah, maar met vrienden erbij wat stoer willen doen...

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:48

Ik weet niet... volgens mij moet je er niet al te veel achter zoeken. Hij zal je vast wel leuk vinden, maar misschien wil hij ook wel gewoon vrienden zijn.
Toen jij dat mailtje stuurde met al die hartjes en kusjes kan hij wel gedacht hebben: oliebol, het lijkt wel of ze verliefd op me is! en stuurt hij daarom zo'n mailtje terug.
Misschien wil hij wel niet dat je er te veel achter zoekt, en ziet hij jou gewoon als leuk maatje.

Dit dénk ik he.... neem me niks kwalijk, ik kan geen gedachten lezen

LittlePuckie

Berichten: 8
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 16:31

Gewoon afwachten en niet te snel proberen te gaan. Misschien ziet hij je inderdaad gewoon als een (goede) vriendin.. maar hopen natuurlijk dat dat niet zo is! Veel succes! Haha!

EvelindeA
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 16:35

Hartstikke bedankt voor jullie reacties OK dan! ik denk dat ik maar eens zal proberen te vragen wat hij van me vind.. *LOL* maar hij is echt niet een player hoor, hij heeft nog niet zo veel ervaring met meiden geloof ik.. vandaag trouwens zei ik iets vaags van nobody loves me.. toen zei hij: I love you! en kreeg ik een knuffel! *LOL* nu maar hopen dat het echt zo is..! Lovers

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:34

Ben benieuwd waar het op uitdraait, hoop voor jou dat het leuk afloopt! Wat ik hier lees zijn idd 2 dingen te verzinnen, of hij vind je ook leuk maar je mailtje schrok m een beetje af, en hij moet stoer zijn tegenover zijn vrienden. Of het is een player, hoop t toch niet voor je!

Maar onthou, mannen zijn jagers, laat hij maar komen. Zodra jij achter hem aan gaat lopen ben jij niet interessant meer, je komt toch wel. Hij moet juist achter jou aan lopen, wordt je des te interessanter van! Moet je natuurlijk geen type hebben dat het gauw opgeeft. Haha!

EvelindeA
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 20:45

mijn vriendin vertelde dat hij het in de klas de hele tijd over me had Haha! (hij zit bij haar dus in de klas). hoe doe ik dat... interessant zijn en hem achter mij aan laten lopen..? Verward als k hem geen aandacht meer geef zeg maar ben ik toch egt bang dat ie zoiets heeft 'nah laat maar, ze wil me niet'