HeHe!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

HeHe!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 13:23

He he eindelijk,
na 6 maanden gestapt te hebben loopt mijn monster weer goed.
Hij is 6 maanden geleden geschopt in het weiland door een ander paard en had daardoor een peesklap.
Maar nu loopt hij dus weer goed, maar ik laat eerst nog even mijn dierenarts langskomen voor dat ik weer in de bak ga rijden.

Kan wel merken dat er een tijd weinig is gedaan met canta want hij lijkt wel een soort springbok buiten.

En ja het is banketstaaf voor het beessie maar de wijze les die ik hieruit heb geleerd is dat hij simpelweg niet meer buiten kan staan met andere paarden!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 13:30

Gelukkig loopt hij weer goed, mag je nu weer heel langzaam gaan opbouwen?

Jans16

Berichten: 884
Geregistreerd: 06-07-03
Woonplaats: bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 17:57

fijn hoor dat hij weer goed loopt!!

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 18:07

Cantaor, is hem helemaal niet meer buiten zetten niet een beetje drastisch? Ongelukken gebeuren, maar om je paard dan maar 24 uur per dag op stal te laten staan...
Natuurlijk is het heel vervelend wat er gebeurd is, maar hij had ook een ongelukje tijdens het rijden kunnen hebben, en dan zou je toch ook niet zeggen dat je daarom maar nooit meer gaat rijden?

Wel heel fijn dat het weer helemaal goed met hem gaat! OK dan!

Linde

Berichten: 88
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Bergeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 16:40

Volgens mij bedoelt ze dat ie wel nog naar buiten kan, maar niet met andere paarden.

iniak

Berichten: 532
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 00:18

Wat fijn voor jullie zeg OK dan! mijn paard heeft ook een peesklap (gewoon, tijdens buitenritje opgelopen.....) en we staan ook al 6 maanden 'stil'. Over twee weken weer 'n nieuwe peesscan en dan hoop ik op goed nieuws Het is echt aanmodderen met zo'n beestje dat vooruit wil en niet begrijpt waarom 'ie niet mag rennen Huilen In elk geval geeft zo'n verhaal weer moed, het komt met geduld vaak wel weer helemaal goed. Enne....niet te snel weer beginnen hoor, voorzichtig aan want je bent zo weer terug bij af. Ik zal wel niet de eerste zijn die dat zegt Haha! geniet er in elk geval van dat jullie er weer opuit kunnen

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 13:00

Bedankt allemaal voor jullie aardige berichtjes.
Enne ik wil gewoon niet meer dat canta met andere paarden in de wei of in de paddock komt omdat hij al een stuk of 4 keer is geschopt door verschillende paarden.
Het is gewoon echt een etter met andere paarden en ik begrijp ook wel dat ze hem zat worden en dan gaan slaan. Maar het is wel vervelend want er kan hem ook makkelijk iets overkomen wat nooit meer goedkomt en mijn monster is pas 6 jaar oud.
Natuurlijk er gebeuren op buitenritten enzo ook vaak zat ongelukken, maar het is gewoon een feit dat ik ongelukken opzoek door Canta bij andere paarden te zetten.
Ja het is mijn eerste paard en je leert alles met vallen en opstaan zullen we maar zeggen.