met shetties door et dorp...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

met shetties door et dorp...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 23:19

vandaag hebben we maar even gek gedaan...
mirzam en ik gingen met de shetties naar et dorp..
op de fiets..ponys ernaast... Cool
mirzam ff de kruidvat in..jeetje wat een bekijks in dat dorp zeg Haha!
is toch helemaal niet raar... Schijnheilig
erna en malibu gedroegen zich geweldig !!!
wie heeft er ook wel eens van die echte penny acties Haha!:D *LOL*

Karaat_the_newforest op Instagram


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:25

Mijn man Haha!
Die ging met onze fjord naar de keuring toe (wandelend) toen hij terug liep vanaf de keuring had hij dorst gekregen en liep over de dorpstraat heen........daar zit een heel klein ouderwets melkboerwinkeltje.....
Hij de deur open gedaan en een colaatje gevraagt met de pony aan zijn hand *grin*.......maar hier keken ze daar niet echt raar van op Lachen

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:25

Ik haal m'n kinderen af en toe op met onze shetlander mee Haha! Komen al die kleine koters dan kijken en vragen om even op het pony'tje te mogen zitten

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdagingā€¦ & een kans om te genieten.

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:31

ik ben met een vriendin met onze ponys door de MAC DRIVE gewandeld om een lekkere koele milkshake te halen in die warme zomer.

hihi,je had die mensen moeten zien kijken in de auto's!

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:55

Bij ons in het dorp staat er regelmatig een grote pony vastgebonden bij de C1000. Ben er nog steeds niet achter van wie ie is...
Staat er altijd wel erg braaf, een vosje met westernzadel op en maar kijken naar de ingang Haha!


Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 14:19

haha cool man Haha!
vind altijd kei stoer...wij lopen er alsof het de normaalste zaak van de wereld is..maar andere mensen kijken naar je alsof je een misdaad hebt gelpeegd Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:30

MarijeR schreef:
Bij ons in het dorp staat er regelmatig een grote pony vastgebonden bij de C1000. Ben er nog steeds niet achter van wie ie is...
Staat er altijd wel erg braaf, een vosje met westernzadel op en maar kijken naar de ingang Haha!


Lachen... *LOL*

Toch blijf ik het riskant vinden. Kijk maar uit!

N00tje

Berichten: 7734
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:34

Bij ons zijn ze gewend dat er regelmatig of een vosbonte en een vosshet door het dorp gaan, en af en toe een hele shet-gang (6 shetjes ofzo Haha!) dus hier kijken ze er niet meer raar van op Haha!.
En JA! ik heb vaak zat penny-acties Haha!

Doe wat je niet laten kunt... Maar laat wat je niet doen kunt...

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:41

ik ga oowk wel eens naar een plaats waar je normaal nooit een shet tegen komt... BV de stad:P:P *LOL* *lol* alleen is het niet een beetje gevaarlijk een pony aan de fiets meeh te nemen?!!

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:54

Oh ik dacht dat ze uitgebroken zouden zijn Haha! Maar daarbij dacht ik denk ik iets teveel aan onze vorige shet, dat was echt een duveltje Extreme duivel

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 15:01

Cloverdale schreef:
ik ga oowk wel eens naar een plaats waar je normaal nooit een shet tegen komt... BV de stad:P:P *LOL* *lol* alleen is het niet een beetje gevaarlijk een pony aan de fiets meeh te nemen?!!


alles is gevaarlijk..
iedereen heeft hier zo zn menig over natuurlijk..er kan altijd iets gebeuren..
mijn shet is zo mak als een lammetje...reageerd nergens op..natuurlijk is dit geen excuus maar goed..het is tot nu toe altijd goed gegaan..zelfs met bochten maken loopt ze niet tegen me fiets op..ik steek me hand uit en ze weet welke kant ze op moet Haha!

Karaat_the_newforest op Instagram

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:27

Oh wij brengen onze paarden ook altijd aan de fiets door het dorp naar de wei, no probelmo. Cool

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 20:23

Wat leuk, dat dat zomaar kan, ik zou het toch een beetje link vinden, maar als ze het braaf doen!! Haha!

Hollander
Berichten: 263
Geregistreerd: 04-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 14:20

Ik ben niets anders gewent dan steets door mijn dorpje te rijden..vinden de mensen prachtig. ook staad mijn pony regelmatig in de gang Haha! als ik niet uit kijk staad hij in de huis kamer is 1x gebeurt vet lachen mijn moeder in paniek (hij heeft niks stuk gemaakt hoor rook er alleen een dag lang naar paard bij ons binnen Bloos )

You are in my hart voor ever, I alway's think about you!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 15:01

Hollander schreef:
Ik ben niets anders gewent dan steets door mijn dorpje te rijden..vinden de mensen prachtig. ook staad mijn pony regelmatig in de gang Haha! als ik niet uit kijk staad hij in de huis kamer is 1x gebeurt vet lachen mijn moeder in paniek (hij heeft niks stuk gemaakt hoor rook er alleen een dag lang naar paard bij ons binnen Bloos )

Humor!

Even serieus: mag je zomaar met een paard overal op straat rijden? Zijn daar geen wetten of iets dergelijks voor? Ik kan me voorstellen dat het niet op prijs gesteld wordt als je met je paard dagelijks door een (drukke?) dorpsstraat rijdt, voor de veiligheid van de mensen. Politiepaarden zijn ervoor getraind, die kun je rustig tussen de mensen rijden. Maar eigen paarden? Verward

Hollander
Berichten: 263
Geregistreerd: 04-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 15:10

Elles"]
[quote="Hollander schreef:
Ik ben niets anders gewent dan steets door mijn dorpje te rijden..vinden de mensen prachtig. ook staad mijn pony regelmatig in de gang Haha! als ik niet uit kijk staad hij in de huis kamer is 1x gebeurt vet lachen mijn moeder in paniek (hij heeft niks stuk gemaakt hoor rook er alleen een dag lang naar paard bij ons binnen Bloos )

Humor!

Even serieus: mag je zomaar met een paard overal op straat rijden? Zijn daar geen wetten of iets dergelijks voor? Ik kan me voorstellen dat het niet op prijs gesteld wordt als je met je paard dagelijks door een (drukke?) dorpsstraat rijdt, voor de veiligheid van de mensen. Politiepaarden zijn ervoor getraind, die kun je rustig tussen de mensen rijden. Maar eigen paarden? Verward
[/quote]

Het is niet zo super druk bij ons in het dorp alleen op woensdag dan is er markt maar dan ga ik ook niet dan vind ik het zelf veel te druk.
Maar de mensen hier vinden het niet erg zolang ie niet op straad peopt Haha! anders weten ze me te vinden.
En de politie woond bij mij om de hoek en die vind het ook prachtig..
Zolang ik mijn pony onder controle heb mag ik er rijden.
Mijn pony loopt al vanaf zijn 4de elke dag hier door de straat hij loopt ook vaak mee met optochten voor de kar met getromel enzo dus hij is echt wel mak.

You are in my hart voor ever, I alway's think about you!

Hollander
Berichten: 263
Geregistreerd: 04-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 15:14

volgens mij mag je door het dorp rijden zolang je het beesie maar ondercontrole hebt!

You are in my hart voor ever, I alway's think about you!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 15:53

jah lijkt mij ook..maar een beetje mens met verstand gaat er ook niet met een onrustig paard doorheen lopen..lijkt mij dan he..voor de veiligheid van de mensen...

Karaat_the_newforest op Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: othelloster, Vagabondo, Vetra, Vlindy en 36 bezoekers