Het begint er steeds meer op te lijken!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Het begint er steeds meer op te lijken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 19:30

Jaja, m'n eigen plekje aan huis begint steeds meer op een echt paardenplekje te lijken .
Afgelopen woensdag hebben ze met grof geschut de rijbak aangelegt. Een keurige 20 X 40 met een houtsnipper bodem. die is zelfs nu, na 3 nachten flink geregent te hebben, kurkie droog is! echt toppie! De paddock is nu een superzooitje, aangezien daar alle balken en stenen etc liggen die uit de bak kwamen (er stonden eerst schuilhokken in). Die kan ik nu niet gebruiken, dus ze staan in de bak en het hek naar de miniwei staat open zodat ze in ieder geval wat grasjes kunnen eten!
Vanaf dat we hier wonen lopen er wilde katten rond waaronder 1 jonge. Deze heb ik nu bijna helemaal tam. We denken dat het een vrouwtje is en ze heet Muis. Je kan haar alleen nog niet oppakken, maar voor de rest volgt ze je overal en kan je haar gewoon aaien. Als ik in de bak aan het rijden ben moet ik elke keer om haar heen rijden omdat ze dan in de weg zit. Ze klimt ook elke keer in de bosjes naast de bak waardoor bram zich een ongeluk schrikt. Door die troela heb ik er al een paar keer bijna afgelegen Schijnheilig
. Foto's zijn gemaakt, maar het rolletje is nog niet vol!!!! snel dus foto's!!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:11

Wat leuk!!!
een echt paardenplekkie Kwijl:~:~:~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan, AVdB96, cariena1, Evilou, Hanjan, ImkeTarek, inge_romeo, Lukasje, MeesMo, Padoertje, stefanie33, Thincla en 186 bezoekers