This must be my lucky day! Flinke meevaller gehad!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

This must be my lucky day! Flinke meevaller gehad!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 17:41

Vanmorgen zei mijn moeder nog tegen me: "Zonde dat je nu allerlei andere dingen voor je verjaardag krijgt! Je leren laarzen zijn nu echt wel helemaal op, 't wordt bijna schande dat je er nog mee rijdt..." Ik: "Ja, ik zal binnenkort eens kijken of ik wat geld opzij kan gaan leggen, tot nu toe is dat jammerlijk mislukt."

Vandaag op het werk kreeg ik dus mijn loonstrook en aangezien ik even niets te doen had, keek ik even wat ik deze maand kon verwachten op mijn rekening. Nou, toen werden mijn ogen eventjes drie keer zo groot Wow! .... Er stond een bedrag dat ongeveer 2,5 keer zo groot was als het bedrag wat ik normaal gesproken per maand verdien. (En dat is niet zo veel, ongeveer 28 uur per week in de supermarkt.) Ik dus al verbaasd aan een paar collega's vragen wat we deze maand extra zouden beuren, maar die wisten ook niets te verzinnen, ik was de enige met zo'n bedrag... Lachen Ik dus naar de bedrijfsleider, die het allemaal ook wel grappig vond. Hij gebeld naar de persoon die erover gaat en even later werd ik bij hem geroepen. "Lieve Ilona, je mag het houden, het is voor jou!" Haha!

Ik dus in mezelf *GGGGIIIIIIILLLLLL* "Hoe kan dat dan???" Hij: "Ze hebben een tijd terug je uurloon moeten verhogen, maar dat zijn ze vergeten en daar zijn ze nu dus achter gekomen... Je hebt heel lang te weinig betaald gekregen, dus nu heb je een flinke extra!"

Ik liep dus echt de rest van de dag Haha! Haha! Haha! rond. Geld, geld! Kassa! Geld, geld!

EINDELIJK kan ik nieuwe leren rijlaarzen kopen, na anderhalf jaar met half versleten laarzen te hebben gelopen. Is dat een meevaller of niet? Ik loop al maanden kwartjes om te draaien en zag het al helemaal niet glimmen dat ik binnen een jaar het geld zou hebben liggen, maar nu krijg ik het cadeau! OK dan!

Dat is nou eens echt een leuk verjaardagscadeautje! *LOL*

Ruitersportzaak, here I come!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane



Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:46

Goh, geef mij zo'n meevaller! Fijn voor je joh, zo zie je maar weer, er komt altijd wel een oplossing.
En als je ze eenmaal hebt, zul je de nodige pijn moeten lijden voordat ze zijn ingelopen ....Haha!

Je suis Charlie.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:47

wauw dat is nog eens lekker joh!! Veel plezier met mooie laarzen uitzoeken en sterkte met inlopen Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:49

Dat is wel wat beter!
Een keer kreeg ik ook een bedrag van Wow!
Maar ik kreeg de maand er op niks, ze hadden een foutje gemaakt en er achter gekomen Haha!

succes met inlopen Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:51

En misschien een kleinigheidje voor je moeder omdat ze geld voor je apart wilde leggen?

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:07

Goed zeg!! Helemaal top, veel plezier met uitzoeken in inlopen Haha!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:10

Wat gaaf voor je zeg! Lachen

Plezier met winkelen Lachen

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:11

Lekker zo in deze dure maand!!!! Had mn collega ook. Ze had twee keer haar 13e maandloon niet gehad en kreeg het nu in 1 keer!.

Ook bekend als Kim20!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 18:17

FlairS, mijn moeder wilde geen geld opzij leggen hoor, dat moest ik zelf doen, maar toch, ik zal eens kijken of ik nu eens een cadeautje voor haar kan kopen, dat verdient ze absoluut!
Ethelate, ik heb het daarom eerst maar laten navragen voordat ik het terug moest gaan geven Haha!.
Cassidy, dat pijn lijden heb ik er voor de volle 100% voor over!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 18:31

ahh lekker wil ik oooook!!! Tong uitsteken

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:03

Ik wil dat ook.
Ik kan wel even wat geld gebruiken.
Lekker paardenspullen shoppen...
VEEL plezier met je laarzen inlopen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 19:49

Hey, harstikke leuk voor je joh. Doe mij ook maar zo'n meevallertje Haha! Wanneer ga je om je laarzen?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131846
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:08

Wow, wat ontzettend gaaf voor je !
Achteraf gezien had je er dan welliswaar recht op, maar het is toch mooi meegenomen.
Als je het bij je maandelijkse salaris had gehad, dan was het waarschijnlijk onopgemerkt op gegaan aan vanalles en nog wat (vertel mij wat *LOL* )
Weet je al welke laarzen je gaat kopen ? Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:17

wat cool iloon! da's nog eens een meevaller!
Hoef je tenminste niet meer je kousen in je laarzen te proppen omdat ze erboven uit steken Haha! Knipoog

:evaw:

Machie

Berichten: 15953
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:07

ohh, super joh!
Had ik dat maar!
Ik kan ook wel n extra;tje gebruiken! Baloe heeft nog springschoenen nodig, alleen heb ik natuurlijk weer geen pleuro's Boos!

Doe er wat leuks mee!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 21:18

Machie, pleuro's, da's een goeie *LOL*. Ik heb ze dus ook nooit .
Sjimmy, nee dat hoef ik dan idd niet meer Haha!, ben ik eindelijk van die afzakkende laarzen af, zo half aan je been staat ook voor geen meter...
Oscar, ik ben er nog niet uit welke laarzen ik ga kopen nee. Wel wil ik perse laarzen met een rits erin, dat staat al heel erg lang vast. Dus dat wordt nog even goed kijken en een keuze maken. Zoveel modellen en merken...
Maya, ik weet nog niet wanneer ik ga, zal wel donderdag worden denk ik, er zitten twee dagen werken aan te komen en donderdag heb ik mooi de hele dag. Sjouw ik mam mee voor hulp... Lachen
Haffielover, ik was toch echt niet van plan de paardenspullenverzameling nog meer aan te vullen, ik zet de rest mooi apart, anders ken ik mezelf wel weer. Heb nog veel meer grotere wensen, dus het komt reuzegoed uit. Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Alja

Berichten: 25519
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:26

wat fijn zo`n meevaller zeg..
je zult vats wel xtra genieten van je leren laarsen

ONDERSCHRIFTLOOS

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:36

Lekker is dat he !!
Ik had het afgelopen 2 x ook, dat komt rond deze maand altijd super van pas.
De eerste x omdat we een schaal om hoog gingen en ik toevallig net die maand een schaal omhoog zou gaan, dus in 1 x 2 schalen hoger = 2 maal loon, in 1 maand.
En nu laatst omdat ik meer was gaan werken en dat nog niet recht getrokken was = zeker 3/4 loon extra.

Wel lekker want ik kreeg gister de rekening van de hengstenhouder Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 21:36

Dat denk ik ook wel ja. Ik vind het nog wel een heel raar idee, heb voor mijn gevoel zowat het idee dat ik miljonair geworden ben.... Haha! Ineens geld over in een maand Haha!.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:39

Geniet er maar lekker van!
Per slot van rekening heb je er zelf hard voor moeten werken.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 21:53

Dat hard voor moeten werken staat idd wel vast Haha!. Dus het is echt een heerlijk gevoel, het is niet zomaar, maar ECHT verdiend Party!!.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:57

Zeker beter voor je! En we hebben nog genoeg uit te geven de komende tijd he Knipoog Lovers

*kijkt heel lief*

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:58

Iloon, weet je waarom je mam wil dat je nieuwe laarzen hebt, dan kan ze de jouwnes aan als ze mondrootje weer gaat rijden Knipoog

Maar je ma is wel top hoor! Mijn ma zou me echt niet met de trailer naar wedstrijdrijden Knipoog

:evaw:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 22:00

Hihi, mam verzuipt in maatje 40 denk ik Haha!. Ik ben echt reuzetrots op mams dat ze ondanks haar flinke val, zo weer te paard stapt over een paar weken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:13

Ja toen je aan het losrijden was vroeg ik er nog naar. Maar toen ik iets van zei 'niet stoppen?" Werd ze echt een beetje fel, daar dácht ze niet eens over. Haha! Ze was wel een beetje angstig en ik had nog de tip gegeven om anders eerst aan de longe te draven, zodat jij het paard in draf houdt en zei zich kan concentreren op zichzelf. Dat leek haar wel wat. Maar dat zal ze je dan wel vertellen Lachen

:evaw:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amie89, Arjette15, Eline_S_S, ELNTIE, fleurtjeuh, Flew, fro, GaitMonster, Hhilde, ImkeTarek, Indy_Mouse_9, inge_romeo, Kinke, kosseh, LiDi, Marocje, Mrskiwi, Nathalie18x, rider, Rupser, Sokje_6, verootjoo, xAlice, xPabloBokt, Zebrastreep en 92 bezoekers