*whaahaaahhh Abby wil een ander baantje*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

*whaahaaahhh Abby wil een ander baantje*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 15:08

Frusty Frusty Frusty

Ik werk als documentair informatiekundige in een eenmansbibliotheek bij een groot automatiseringsbedrijf. Dat betekent dus dat ik alle voorkomende werkzaamheden op het totale werkgebied van documentaire informatievoorziening in mijn eentje doe; van financiële administratie voor mijn afdeling tot aan het onderhoud van de website. Daarnaast ondersteun ik alle offertes met het aanleveren van referenties of andere gegevens die niet met de inhoud van die offerte te maken hebben. Prima werk, maar soms...
Binnenkort moet het bedrijf een offerte uitbrengen (gebeurt -gelukkig- wel vaker Haha! ) en de klanten vragen soms de meest bizarre dingen waaraan wij moeten voldoen willen wij de offerte gegund krijgen. Nu wil een klant van ongeveer 80 ICT-functies weten hoeveel medewerkers wij hebben en op welk niveau die medewerkers inzetbaar zijn (junior, medior, senior). Aangezien het systeem waaruit ik die gegevens moet halen, niet in staat is het antwoord in een keer (dus met één zoekvraag) te geven, betekent dat dat ik 80 x3 = 240 zoekvragen moet doen. Omdat we op dit moment nog twee van dergelijke systemen naast elkaar hebben (door fusie en systemen zijn nog niet geïntegreerd) mag ik het daarna voor het andere systeem ook nog dunnetjes overdoen.
Huilen Huilen Huilen
Laatst bijgewerkt door abby op 01-12-03 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt


Liesje89

Berichten: 9925
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:21

ik snap er egt helemaal nix van
Echt niet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:25

Abby, als ik jou was zou ik groentenboer worden, lekker jongleren met appels en peren Haha!.

Liesje89

Berichten: 9925
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:30

en dat rijmt, is altijd leuk Tong uitsteken

Ik zou lkkr op de markt gaan staan met die appels en peren! Lekker SCHREEUWEN! Neej, heur! Groenteboer (of boerin heh, we doen niet aan discriminatie Tong uitsteken ) is een heel tof beroep! Iedereen die je niet mag, kun je bkogelen met groentes enzo Tong uitsteken

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:44

Het wat betere verstand op nul en wachten tot de computer er iets uitpruttelt werk, of wordt het toch iets ingewikkelder? Vooral ook fijn dat je het twee keer moet doen, hoe bedoel je werkverschaffing?! Sterkte dan maar...


Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:50

postbode, verdient goed *LOL*

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:05

beetje knutselen met SQL, hardstikke leuk Knipoog Je werkt niet toevallig voor mijn vorige werkgever? Daar was dit soort info ook zo makkelijk boven tafel te krijgen *not*

flettie

Berichten: 8652
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Osterwald (Dld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:47

Ik doe mee!!!!
Werd vandaag ook even helemaal kriegel op mijn werk........ Het is bij ons echt zo'n chaos af en toe Niemand weet precies welke vrachtwagens er besteld zijn, er is geen duidelijk contact met de verschillende expediteurs, van mij wordt verwacht dat ik en de importzaken doe en de exportzaken (terwijl ik dus ook nog een collegaatje heb die dat ook kan maar 'druk' is met haar klanten) en dat ik ook nog goed mijn klantenzaken bewerk en .... en ..... en......
Daarnaast werd mij bij het begin gezegd dat er af en toe wel eens overgewerkt moest worden...... Op papier heb ik een baan van 40 uur, in werkelijkheid werk ik gemiddeld wel 50 uur per week.
Tijd voor mijn paardje? erg weinig Tijd voor mijn vriend? Eigenlijk ten koste van mijn paard Tijd voor vrienden? Nope En in het weekend ben ik vaak zo bekaf dat ik veel slaap en me tijd besteed aan Fayette en Roy omdat die anders helemaal geen aandacht krijgen.
Nee, vandaag werd het voor mij duidelijk dat ik bij dit bedrijf geen jaren blijf werken...... ben stiekem zelfs al weer aan het rondkijken naar wat anders.


Goh, wat lucht dat even op zeg OK dan!

Dunla B+12 L1+18, L2+11, M1+19, M2+6

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 09:25

als ik dit allemaal zo hoor ben ik blij met mn supermarkt-baantje

oke ik werk soms vanaf 7.00s ochtends en soms moet ik een avond werken, maar over t algemeen gaat het meestal allemaal wel vrij goed&georganiseerd, en ik hoef geen dingen met de computer te doen(ja oke soms wat prijswijzigingen invoeren of reclame platen maken, maar das leuk)

ik zou denk ik met zo'n baantje erg goed om me heen kijken naar iets anders!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 09:55

e_l_m_o schreef:
postbode, verdient goed *LOL*



Nou dan weet ik niet waar ze mijn geld stoppen? Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie