vakantie, wat moet allemaal mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

vakantie, wat moet allemaal mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 01:14

Zucht, heb net de tassen zitten inpakken om welgeteld 5 dagen weg te gaan met man en kids.... Wat een zooi zeg, lijkt wel of ik ga verhuizen. Hebben jullie nog een lijstje bij de hand waar ik even op mag spieken of ik niks vergeten ben?

De ramp met inpakken begon al met de jongste. Kindje is 5 maanden oud en die heb me toch een bagage....
-flessen, luiers,speen, slabbertjes, spuuglappen, rompertjes, kleren voor alle dagen + reserve, hydrofielluiers, melkpoeder en wat fruithappen, beddegoed voor campingbedje, uiteraard ook het campingbedje zelf, kinderwagen met reiswieg, maxi-cosi, wat knuffeltjes en bijtringen, billendoekjes, shampo en nog wat andere toilletspulletjes, slaapzakken,.... en toen was de halve auto al zowat vol.

Nr. 2 (kindje van 3) Kleren voor alle dagen, regenjas, laarzen, fietsje, speelgoed (tasje vol vanalles en nogwat) schoenkado'tjes (goed verstopt) favoriete knuffels en dekentje, voorleesboek, luiers voor 's nachts, zwemkleren, grote handdoeken, elastiekjes voor de haren+haarborstel, uiteraard de tandenborstel+tandpasta, pantoffels, .....

Moet nu voor ons zelf nog maar daar begin ik nu niet meer aan. Morgen staat er toch weer om 6 uur een kindje naast mijn bed met de pepernotenkolder.... Slapen

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 12:40

|Nou ik zou zeggen veel plezier als je eindelijk weegggaaat!!!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:55


Liesje89

Berichten: 9926
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:59

annegti schreef:
schoenkado'tjes (goed verstopt)


SSSSST!!! Wat doe je nou! Er lezen kleine kinderen mee op bokt!!!
Tong uitsteken LOL!

Jaja, want sinterklaas is OVERAL!
Alleen...
Stopt sinterklaas dan niet de kado'tjes in mijn schoen? Doet mama dat?
nee tog Huilen Huilen ?