Afscheid van Forrest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Afscheid van Forrest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 21:54

Vandaag was de laatste dag dat ik Forrest mijn verzorgpony kon noemen.
Het baasje kon het allemaal niet meer betalen en had een huurder gevonden die hem voor 6 dagen in de week ging huren. Dus dan is het: Doei, doei Meike.

Als afsluiter mogt ik met hem dan de Sint in halen. We waren hardstikke benieuwd hoe hij het zou doen met de fanfare en al die mensen langs de kant...
Ik vond dat hij het hardstikke goed gaan voor een pony van 5 die nog nooit een fanfare of van die enge zwarte pieten heeft gezien...
We moesten eerst verzamelen op een grasveldje en vanuit daar zouden we dan achter de Sint in zijn auto aanrijden. Voor mij reden 4 andere pony's die veel langzamer waren. En achter mij (moest eigelijk naast mij Bloos ) nog een paard. Forrest wou de pony's voor hem inhalen, hij wou zo snel mogelijk bij de Sint in de auto zodat hij zijn verlanglijstje in kon leveren. Maar dat mogt niet dus hij was helemaal zenuwachtig op de muziek aan het dansen Clown . Op zijn plaats draven, af en toe met zijn voorbenen een hupsje maken, en met zijn achterhand slingeren..
Gelukkig waren we binnen 10 min. op plaats van bestemming en konden we gezellig stilstaan .
Meneer was pas stil toen hij pepernoten kreeg.. Koe

Toen we terug waren hadden we hem op stal gezet met een dekentje want hij was zeiknat. En later terug gekomen. Na nog even wat hebben nagepraat bij onze instructrise.

Het was wel een leuke dag, maar ik moet toegeven toen ik even alleen was bij Forrest moest ik toch wel een traantje wegpinken Verdrietig .

Ik wil hierbij ook Anna bedanken dat ik toch nog van hem heb mogen genieten... Dankjewel! Lachen

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:58

Toch nog leuk dat je zo afscheid hebt kunnen nemen van Forrest Lovers
Fijn ook dat hij braaf was, Forrest is echt een top pony! Je zal m denk ik wel gaan missen.

Kop op hè Ach gut

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 21:59

Sk4t3r schreef:
Toch nog leuk dat je zo afscheid hebt kunnen nemen van Forrest Lovers
Fijn ook dat hij braaf was, Forrest is echt een top pony! Je zal m denk ik wel gaan missen.

Kop op hè Ach gut


Ik zal hem heel erg gaan missen, maar ik mogt nog wel een keer langs komen... Dus dat scheelt.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:03

Je ziet hem dus nog wel zo afentoe.. Lachen Dat geeft vast wel troost.

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 10:43

zeker geeft dat wel steun..
Het is ook anders als bij Silly, zij kondigde niet anderhalve week van te voren aan dat ze dan zou overllijden Verdrietig

BloemBloem

Berichten: 16578
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 10:53

Ach wat rot voor je

Ik ken het hoor, maar dat is het nadeel als je geen eigen paard-pony
hebt.

Sterkte iig

Liesje89

Berichten: 9925
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 10:54

Sterkte ermee, ik ken het. De pony die ik verzorgde werd verkocht, terwijl ik het niet wist... Ik voelde me toen echt klote...

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 11:14

Jeetje, vervelend zeg. Boos! Gaat hij nu voor een half jaar naar een andere stal, of blijft hij wel gewoon staan waar hij nu staat?
Hopelijk kun je nog wel vaak bij hem langs gaan, en misschien gaat dat meisje hem wel niet eindeloos huren?
Als ik jou was zou ik een baantje ofzo gaan zoeken, zodat je als hij terugkomt misschien kunt mee betalen met de eigenaresse, zodat ze hem niet meer hoeft te verhuren. Lachen

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 15:00

Nimue schreef:
Jeetje, vervelend zeg. Boos! Gaat hij nu voor een half jaar naar een andere stal, of blijft hij wel gewoon staan waar hij nu staat?
Hopelijk kun je nog wel vaak bij hem langs gaan, en misschien gaat dat meisje hem wel niet eindeloos huren?
Als ik jou was zou ik een baantje ofzo gaan zoeken, zodat je als hij terugkomt misschien kunt mee betalen met de eigenaresse, zodat ze hem niet meer hoeft te verhuren. Lachen


hij blijft daar gewoon staan dus ik kan nog wel langs gaan. die mensen die hem gingen huren wouden hem misschien over een jaartje kopen als alles goed ging enzo...
en het nadeel is dat als hun zouden stoppen dat ik er dan al te groot voor ben Scheve mond

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 18:37

Wat vervelend Meike...
Het spijt me ook heel erg dat ik niet had kunnen komen

Fijn dat je in iedergeval nog afscheid van Forrest hebt kunnen nemen.
Sterkte meid Ach gut

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 00:45

Hej Meike!

Ja ik vind het echt stinkmodder voor je hoor, maar ik kan er echt niks aan doen..Geld zouden ze moeten afschaffen!
Het is trouwens niet zeker dat die mensen hem kopen over een jaartje hoor, ik wil hem eigenlijk niet wegdoen. Het is alleen zo dat ALS ik hem zou verkopen dat zij dan de eerste optie hebben...
Ik hoop dat je snel een nieuw verzorgje vind! En je mag zo vaak meekomen als je wil hoor als het mijn dag is!

Veel sterkte ermee!

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 08:43

Heel veel succes. En je hebt iig een mooie afscheids-herrinering.. Wat veel niet zullen hebben al hun (verzorg)pony weg gaat...

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 17:58

maartjuh schreef:
Heel veel succes. En je hebt iig een mooie afscheids-herrinering.. Wat veel niet zullen hebben al hun (verzorg)pony weg gaat...


Daar heb ik idd geluk mee!

En Anna ik kom tuurlijk een keer mee.