al die verkiezingen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

al die verkiezingen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 12:26

Op In the Picture kan je dit lezen bij de regels:
Mickey schreef:
Gelieve geen verkiezingen plaatsen (...)

Alleen de verkiezing pony en paard van het jaar 2004 mogen.

Veel bokkers vinden de verkiezingen niet prettig en daarom wil ik het bij deze twee laten. Dus niet nog een verkiezing voor ieder ras apart.

Daarbij komt nog eens dat er op deze manier veel andere topics sneller zakken naar pagina 2 of 3 terwijl ze op dezelfde dag geplaatst zijn. En je begrijpt dat dat ook niet leukt voor de topicstarter is.


Nu is het echter Algemeen dat ondergesneeuwd wordt door verkiezingen allerhande. Idd, volgens de letter niet tegen de regels zoals in ItP gesteld, want het is een ander forum en het gaat niet over de paardenrassen apart.
Nee, het gaat over huisdieren allerhande! Ik dacht dat Bokt in de eerste plaats toch nog steeds een paardenforum was.
Natuurlijk vind ik het fijn dat er bij Algemeen ook een beetje ruimte is om ervaringen ed uit te wisselen over andere huisdieren, en dat steun ik ook, maar verder hoeft het voor mij echt niet te gaan.

In my opinion hebben deze verkiezingstopics totaal geen informatieve of toegevoegde waarde whatsoever, en voor mij mogen ze dus gerust allemaal, zonder uitzondering, de MestHoop op.

Graag de mening van andere bokkers hierover, en een reactie van de moddies (Bart?)

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 12:39

Ik zat er net ook al aan te denken. Misschien is het een hype, wat ik dus denk, maar als het over 2 weken nog niet weg is, ga ik me er aan ergeren. Ik verwacht dat bijna niemand dan nog in die topics zal kijken, behalve de mensen die daar een beest tussen hebben staan...

Persoonlijk vind ik dus dat die topics nog 1 of 2 weken de tijd zouden moeten krijgen. Zijn die mensen ook weer gelukkig, en daarna is de lol er van af, dus dan mogen ze wat mij betreft wel weg...

... And we like all the fluffy animals.


leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 12:47

dan mogen er op zn minst regeltjes over opgesteld worden vind ik, want anders zitten we over een paar maanden weer met hetzelfde probleem
(voor mij hebben ze trouwens tijd genoeg gehad Knipoog )

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:01

Kan het niet ergens anders staan, die verkiezingen? In algemeen ook: bokt cavia, hond, kat, geit Verward Kan er niet een speciaal forum komen voor dieren behalve de paarden? Verkiezing van paard en pony vind ik tot daar aan toe!

En wanneer gaan we kiezen wie de leukste boktoma/ opa/ tante/ neef/ enz is? Zo kun je wel een forum vullen!

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:10

Ach, waarom zou je je ergeren?
Plenty topics om je mee te amuseren toch?

Er wordt ook gemiept over (paarden)topics die zich
maar eindeloos blijven herhalen.
Nou, dan zijn deze topics (ook mijn kopje thee niet,
hoor) in ieder geval een afwisseling/aanvulling erop.

Enne... als alle bokkers tevreden zijn, stuur mij dan ajb
even een kaartje? Haha!
Laatst bijgewerkt door Botervlieg op 30-11-03 13:44, in het totaal 1 keer bewerkt

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)


Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:22

Leen, ik vind dat je groot gelijk hebt. Ik erger me ook groen en geel!
En ja, ze mogen van mij verboden worden, je ziet door de verkiezingen Bokt niet meer

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:23

Heb het gevraagd bij TeM, op Rassenpraat mogen ze wel. Alleen tja, waar laat je al die honden, katten e.d. Verward

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:41

En hammies Haha! Och, ik vind dat het wel wat leuks heeft. En verder verveel ik me toch te pletter dus plaats ik echt overal berichtjes bij ( en daar ik zelf ook een boel dieren heb Schijnheilig )

Sunny-power tussen de paarden
dressuur L1, springen B & SGW B

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:45

liberty schreef:
Alleen tja, waar laat je al die honden, katten e.d. Verward

Op de mesthoop?!

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:00

ik vind de topics zelf wel leuk (iedereen wil toch horen leuk en lief zijn of haar huisdieren zijn Haha! ) alleen best wel storend tussen algemeen enzo.

ik dacht eraan om te vragen of er een tijdelijk forum voor gemaakt kon worden wat begin volgend jaar gewoon weer weg kan, staat alles netjes bij elkaar en heb je er bij algemeen geen last van Lachen

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 14:15

Op rassenpaard heb je er genoeg. Haha!
Voor een paar weken mag het toch wel. Ik erger me er eigenlijk helemaal niet aan. Er zijn namelijk wel topics waar je dat wel doet. Haha!

Lijkt me een goed idee IcePrincess. Dan hebben de mensen die er aan ergeren geen last van, want dan hoeven ze niet in dat forum te kijken. Lachen

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 17:49

Ik vind de verkiezingen van Bokt-paard/pony 2004 en miss/mister-bokt 2004 wel leuk maar verder ook niet. Zo kunnen we wel blijven doorgaan.
verkiezing leukste naam *LOL* of verkiezing leukste huis

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:29

Of leukste broertje (die van mij iig niet Boos!), zusje, liefste buurvrouw, leukste politicus.... enz enz enz

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:02

Helemaal mee eens, ik dacht ook dat het niet meer mocht.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:10

Een tijdje terug was er idd ook zo'n invasie en toen is er op een gegeven moment ingegrepen. Ik erger me er nu ook al aan eigenlijk.... Scheve mond

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:11

Heel rassenpraat staat er zowat vol mee...
Vind het echt irritant.
Plaats dat er een goede discussie komt over bepaalde rassen is er niet...

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 22:14

Ik erger me er ook aan, verkiezing bokt- paard/pony, miss/mister 2004 ok, die zijn wel leuk *LOL* maar die andere, nee daar erger ik me inmiddels aan

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 23:38

inmiddels heb ik ook al verkiezing cavia playboy en cavia babe VAN DE WEEK gesnignaleerd op algemeen

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 23:53

De verkiezingen op algemeen:

cavia playboy van de week
cavia babe van de week
bokt kat verkiezing 2003
*alle honden* verkiezing (bokthond 2003)
*Opgeven voor Boktcavia 2003!*
en de babe en playboy dan?
...::: Bokthamster 2003 :::...
+boktkonijn+Jack Russell verkiezing!?
zijn dit geen honden dan?

En op Rassenpraat kom ik al helemaal niet meer... 17 van de 29 berichten op de 1e pagina gaan al over mooiste ....... (en ik dacht dat verzameltopics niet mochten?)

Mijn mening: allemaal veel te veel dus.. strax krijgen we voor ieder honden/katten/konijnen ras een apart topic op Algemeen en Rassenpraat mag weer onderverdeeld worden in apart forum voor mooiste ...? Ik denk niet helemaal de bedoeling en ik vind dat het nu wel erg uit de hand is gelopen..

"And sometimes I think the people to feel saddest for are people who once knew what profoundness was, but who lost or became numb to the sensation of wonder -- people who closed the doors that lead us into the secret world"

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 08:42

Laat ik nou net vanmorgen precies hetzelfde gedacht hebben over alle verkiezingen die geplaatst zijn op algemeen. Voor mij hoeven die verkiezingen ook niet. Ik zie het nut er niet echt van in behalve dat je ego gestreeld wordt als je dier een keer genoemd wordt (niets mis mee overigens, want het is altijd prettig om in de belangstelling te staan Knipoog ) Maar hoe kun je nou voor een bepaald dier stemmen die je hoogstwaarschijnlijk nog nooit gezien hebt en dus alleen maar kent van een foto? Maar goed… dat zal wel aan mij liggen Haha!

Overigens ben ik het er wel mee eens dat er verkiezingen zijn voor paarden van bokkers. Echter zal ik dan alleen stemmen op een paard wat ik ken omdat je daarbij een compleet beeld hebt. Dan is de uitslag dus ook een stuk eerlijker IMO

Dus… om een lang verhaal kort te maken: voor mij hoeven die verkiezingen op algemeen niet, want waar houdt het op?

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 08:52

Tja, en aan de andere kant kan je overal wel over zeiken. Ik heb me in het begin ook afgevraagd 'is dat nou nodig'. Maar aan de andere kant. Als je alle topics op bokt gaat bekijken kom je tot de conclusie dat misschien 2 van de 10 topics serieus en interessant is. Beetje lol moet ook kunnen hoor.

'Paint' it 'Black'

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 08:55

Ik zie dan ook uit naar het guppie 2004 van bokt. Haha!

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 09:25

Ok, een beetje lol moet kunnen. Dat ben ik helemaal met je eens, daarvoor zitten we tenslotte op bokt Haha! maar geef toe, als je op algemeen kijkt op dit moment kom je nauwelijks nog andere topics tegen. Dan kun je misschien zeggen ‘ga dan naar de volgende pagina en kijk of daar interessante topics staan’ maar we weten allemaal dat we die neiging niet hebben. We willen graag in 1 oogopslag zien of er interessante topics staan op algemeen. Misschien komt mijn aversie tegen dergelijke verkiezingen wel gewoon omdat ik van mijzelf weet dat ik het liefste paard heb en de meest brutale kat Haha!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 09:29

Lijkt me onmogelijk maarten. Want ik heb al de liefste kat, het liefste en mooiste paard en ik ben ook nog eens zelf de liefste Haha!.

Maar..... dit soort dingen zijn wel tijdelijk. Komen 1 of 2 x per jaar voor. Meestal een week of twee. Nou dat vind ik minder erg dan die ongelooflijk domme topics over Slof, in de krul rijden etc.

'Paint' it 'Black'

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 09:30

Oh, en guppie 2004 hoeft niet verkozen te worden. Ik weet toch al dat ik dat ben Haha!

'Paint' it 'Black'


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gaby, OmgiliBot en 1 bezoeker