konijntje ligt op sterven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

konijntje ligt op sterven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 21:19

afgelopen maandag is onze cavia dood gegaan, en vanaf toen heeft de konijn amper gegeten en had ze nergens zin in, ze mist haar vriendje(de cavia). toen ik vanavond het hok wou verschonen, zag ik dat de konijn, snuffie, op precies dezelfde plek lag waar de cavia ook is dood gegaan, toen ik haar oppakte zat er echt amper leven in...heb em nu binnen zitten, maar ze beweegt bijna niet meer, heel af en toe, ze heeft nergens zin in zelfs in geen worteltje, of zo'n lekker staafje, ik denk dat ze morgenvroeg niet meer haalt...misschien de avond nog niet...ze is toch al 5 a 6 jaar...
toch wel zielig, dat ze de cavia zo mist dat ze zelf sterft...
Laatst bijgewerkt door _Linda op 29-11-03 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt


Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:24

Het zit wel ineens allemaal tegen. Sterkte. Ach gut
Het kan ook zijn dat ze iets verkeerd hebben gegeten ofzo. Dat ze misschien alle drie iets op hebben, het kan zijn he. Omdat eerst de cavia en nu ineens het konijntje ermee slechter aan toe gaat. En ook dat die andere cavia amper gegeten heeft. Is niet mis. Scheve mond


_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 21:47

en nu is ze dood, ze had net van die stuiptrekkingen, zag kei eng en zielig uit...

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:12

Ah nee. Dat lijkt me best eng om te zien. Sterkte, hopen dat de overgebleven cavia wel gewoon blijft leven. Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, BingBot, Danielleeee_, GoogleAdsense, Kimberly520, Maanon_, noordje, Roadracer en 170 bezoekers