Stage lopen bij de Trapper Ranch

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 22:46

Vandaag zijn mijn klasgenoot en ik gaan kijken bij de Trapper Ranch in 'Het Friese-Drenthse Wold'
We gingen vroeg weg, om half 10 stonden we op Amst' Centraal even uitzoeken welke trein we moesten hebben.
Eerst de trein naar Amersfoort en daar over stappen op de trein naar Assen (op de zelfde trein, maar dan voorin) Een heel gedoe dus!
Eenmaal daar aangekomen (rit van 2 uur!!) bellen we Bob op dat hij we er zijn en hij regelde dat Henny ons ophaalde.
Na een halfuurtje zien we een persoon die maar rondje an het rijden is op de parkeer plaats en dat blijkt dus Henny te zijn Haha!.
In de auto was het al heel erg gezellig en de zenuwen werden gelijk wat minder.
Toen we bij de ranch aankwamen werden we gelijk besprongen door 2 enthausiaste Border Collies
Lachen
Ze liet ons de blokhutjes zien en de caravan waar wij in kunnen als de blokhutten bezet zijn.
De caravan ziet er wel geinig uit, maar is erug vochtig van binnen maar daar zou gelijk wat aan gedaan worden.
Eerst nog lekker eten en bijkletsen en daarna even naar de paarden.
We keken op ons horloge, het was ong.half3 en moesten wel vroeg weg want de O.V kaarten zouden na 7 uur niet meer gebruikt kunnen worden.
We hadden nog wel genoeg tijd om te rijden vond Henny, dus we hebben gelijk even les gekregen op haflinger Appie!!
Nou dat western rijden is niet niks Frusty
Maar we kwamen er al snel achter dat Appie ons een beetje zat te bedonderen, hij liep namelijk elke keer heel toevallig richting hek Haha!
Daarna was het toch wel tijd om te gaan en hebben we de grote reis weer terug gemaakt.
Ik ben nu 1,5 uur thuis en en heeeel erg Gaaaap
dus ik ga weer tukken.
Ohja, hun site: http://www.paardvakantie.nl
Truste Dromen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:40

He leuk, informeer eens wat de mogelijkheden zijn voor een volgende boktrit in het Noorden Haha!
We zijn gister met een stel bokkers wezen meeten bij manege Knollegruun in Schoonloo en een boktrit is zeker voor herhaling vatbaar.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:41

Ja leuk, de trapperranch is toch in de buurt van Smilde? We komen ze wel eens tegen in de bossen van Appelscha en Smilde...

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 17:09

Omdat ik daar ook in het bos wil gaan rijden wil ik hier eigelijk een paar westernlessen nemen, zal ik dat doen??
Ik kan daar ook les krijgen, maar ik heb het liever nu hier lessen dan daar, want dan kan ik gelijk mee het bos in.
Zal ik of zal ik niet.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 19:44

Ik zou het doen ja, kun je direct volop beginnen als je stage begint.