wedstrijd midden in de week

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 20:28

Nou, vanmorgen weer op concours, voor de tweede keer weer deze week, geheel tegen m'n principes in. Ik rijd normaal vrij weinig wedstrijden en haal gewoon altijd een winstpunt, dan hoef je niet zo vaak hè Haha!
Ik moest rijden in Dwingeloo, op de hippische week, en alleen mensen met bomproofe paarden gaan daar heen (hè Gerrie), want ze zetten daar een tribune neer, mooie vlaggetjes, een hele zooi reclameborden (zelfs een draaiende zuil! iieeh), een flinke zooi hindernismateriaal om de baan heen en wat luitjes in een hokje (de ringmeester) en bovendien nog een videoman.
Maar......ze liep!!!!Ik heb vantevoren lekker de tijd genomen, ze hebben drie keer omgeroepen dat ik mocht starten Cool (zei er iemand iets?), ben gewoon een paar keer de baan rond geweest, waar je gelukkig IN mocht omdat eromheen niet kon.
Naar de tribune met mooie glimmende blauwe stoeltjes heeft ze niet eens gekeken, ze had het te druk met de cameraman en het hindernismateriaal. Ik kreeg haar iig keurig de hele baan door, had ik niet verwacht, absoluut niet verwacht, al helemaal niet na de ervaringen van de laatste tijd.
M'n schouderbinnnenwaarts ging de mist in omdat ze iets zag en tegen m'n been inviel, zelfde als zondag.....ik had haar in het losrijden daar nog wel extra scherp op gemaakt. Als ik iets meer druk zet als ik binnenrijd, lijkt het wel alsof ze meer spanning krijgt. Logisch aan de ene kant natuurlijk......en m'n middengalop ging de mist in omdat ze dacht Hee!!nog een reclamebord! Ik denk ik nóet gewoon wegrijden nu, dus geprobeerd en ja hoor, zat ik binnen de kortste keren ergens in het midden van de bak.....maargoed, da's dan een 4, geeft niks.
Veel dingen gingen ook wel, ik had een acht op de uitgestrekte stap, de travers ging lekker, het tweede galopgedeelte ook wel, maar ik de galop was ze net wat te gespannen, oortjes erop, halsje erop.....je kent het wel. Ik kon niet echt lekker inwerken. Maargoed, het viel me al 100% mee dat ze überhaupt de baan doorging.

Uiteindelijk had ik 164 punten en was ik tweede, nr. 1 had 165 grrr!
Volgende keer écht Z1!!
En ik was nog op tijd terug zodat ik ook nog naar college kon. Nou heb ik nóg niet gespijbeld!


_________________
'To fail just means that you haven't succeeded yet'

Orri Bedankt!!

die typfouten er maar weer uitgehaald....moet toch eens m'n berichten gaan doorlezen voor ik ze plaats...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rieja op 2001-10-24 20:41 ]</font>

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:30

das dan super! helemaal na die slechte ervaringen van pas!!

gefeliciteerd!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:32

Wauw, netjes hoor!!! Gefeliciteerd!!! Party!! Party!! Party!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:33

super echt heel netjes gedaan! spannend hoor Z!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:15

Fijn dat het zo goed ging!
Anders had je beter naar onze boktmeeting kunnen komen }>

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:46

Goed gedaan joh!
Ik had willen komen ,maar het zat hier wat tegen Boos!
Nu op de winst in de Z !
Dwingeloo vind ik inderdaad een concours meer voor springen als voor dressuur ,en wat te denken van dat ***afstapje voor je de ring in moet Misselijk

Ik heb er eens om middernacht moeten starten,nooit meer Misselijk
Genoeg concoursen hier ,gelukkig maar Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 23:07

Hartstikke gaaf zeg! Miga was gewoon toe aan een wat meer proffessionele entourage... Haha!

you go girl! Party!!