Boktrit Schoonloo - verslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 16:39

Gisteravond werd ik gebeld dat ik Muzefee niet mee kon nemen omdat de jeep kapot was. Helaas, maar ja, het is niet anders. Dan toch maar een paardje huren.

Vanochtend nog even lichte paniek omdat Ylva en Sandra (Honeybee) om negen uur bij Joyce zouden zijn en er na 20 minuten nog niet waren. Gelukkig kwam dat wel weer goed.
Nienke kwam om tien over half tien bij mij langs en samen zijn we in de auto gestapt en naar het station getuft. Daar aangekomen even handjes geschud met andere bokkers en toen zijn Nienke en ik eerst even naar stal gereden om mijn cappie op te halen.

In Schoonloo aangekomen werden de paarden verdeeld en YES YES YES, ik mocht op een zwart-bonte (sinds kort) ruin. En lief dat hij was op stal!
Het is een volle zoon van Samber en hij staat te koop. Tja, ik vond het al wel echt een manegepaard. Beetje afgestompd op het been enzo, maar verder wel een plaatje om te zien en hij reed ook heerlijk!
Nadat iedereen opgezadeld heeft, zijn we onder begeleiding het bos in gegaan. Het regende gelukkig niet, maar de paden waren wel erg nat.
Orlando (zoals deze Samber heet) liep de hele tijd met zijn neus door het water. Een beetje drinken enzo.

Al met al hebben we twee uur lang heerlijk gereden door het prachtige bos van Schoonloo!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 18:41

Wat een toeval he, dat jij nu net op die bonte gezet wordt!
Waarom staat hij eigenlijk te koop?
Gelukkig heb je niet op een suf paard gereden waardoor je Muzefee toch 10x liever had meegehad maar kreeg je deze.
Ik vond het ook supergezellig vandaag, moeten we zeker nog eens doen!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 19:12

Ik weet niet waarom hij te koop is. Ja, hij is geopereerd aan OCD, misschien dat dat er wat mee te maken heeft...
En misschien verkopen ze gewoon af en toe wat paarden. Ik weet het niet...