happy day

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
creazygansta
Berichten: 2
Geregistreerd: 24-11-03
Woonplaats: breda

happy day

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 18:47

Ik had op marktplaats een advertentie gezet omdat ik graag een verzorg paard wou hebben. Nou had ik na de eerste dag al meteen 5 reacties gehad waarvan ik er 3 uitgehaald had, Omdat de ander gewoon weg te ver waren.
Dus ik was vandaag gaan kijken bij 1 van de adressen. Ik vond het er echt erg leuk. daar hadden de 4 paarden staan. Waarvan 1 afstamming jazz van 6 jaar die hij zelf in de z1 mee reed. dan nog een z2 paard van zijn vader. En een jong paard die ze zadelmak aan het maken waren en dan kwam er nog een schimmel teug.
De 2 jonge paarden zou ik dan eventuweel na een tijdje gaan rijden.
echt heel leuk allemaal dus.

toen kwam ik thuis kreegik nog een telefoontje ben maar meteen naar die mevrouw toegegaan en ff gereden ging allemaal best leuk een 5 jarige ruin die had ze pas een maand en zag overal spoken ik vond best wle grappig en leukpaard. Alleen was waarschijnlijk maar voor jaar. Maar ze had ook nog 1.5 jaar oud veulen. En voor 2 paarden had ze waarschijnlijk geen paard . Dus als alles goed ging zou ik dus kunnen blijven.
Alleen moesten er nog 2 ander mensen maar ik stond op PRE Haha!

ik vond echt alles super leuk vooral omdat ik had verw8 dat ik geen reacties zou krijgen Verward

Dus ikke nu echt helemaal blij


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:03

Leuk voor je, ik hoop voor je dat jij het wordt. En dan maar heel goed luisteren, want je kunt er een hoop van leren. Leuk trouwens dat je ook mocht rijden...misschien mag je dan ook een keertje een wedstrijdje doen?

Je suis Charlie.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 20:13

ooh leuk voor je hee!
en ook nog gratis???!!!
en als je mag rijden is het helemaal gaaf.
Ik krijg binnenkort waarschijnlijk ook weer 4 verzorgpaardjes maar dat is nog afwachten.

.


creazygansta
Berichten: 2
Geregistreerd: 24-11-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 22:41

Jep helemaal gratis. Allen bij de eerste nog niet meteen rijden. maarja das begrijpelijk. Bij de eerste meer mee helpen en zo, vind ik al gaaf. Waarschijnlijk naderhand als hij een idee van mij heeft. Maar ik zou daar 2 paardjes kunnen gaan rijden eventueel. een z2 paaard als het goed is. en een jonge schimmel die wat verder is doorgereden.
maar dat allemaal als hij weet wat wat ik kan en hoe ik reageer enzv.

En bij de 2e ga ik rijden op een 5 jarig paardje dat overal spoken ziet echt mijn typ. Dus ik zou eventueel kunnen combineren.
Ik heb echt super veel zin zowel in de eertse en 2e.
Bij de eerste ga ik denk echt super veel leren.
want ik heb hem zien rijden met zijn 6 jarige jazz z1 was echt om te kwijlen .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Manadeluca, Marlou91 en 76 bezoekers