Domingo verkocht :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Domingo verkocht :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 21:07

Zondagmiddag, was me aan het klaarmaken om naar stal te gaan.
Word ik ineens gebeld door een vrouw of ik mijn shetlander nog had, van alles over hem gevraagd en of er nog geintreseerden waren.
Toen wilde ze wel komen kijken, het werd vandaag of morgen, want ze moest uit brabant komen en het was al 1 uur.

Ik al helemaal huilen in de auto, dat het nu toch wel erg dichtbij kwam.
Op stal aangekomen me dingen gaan doen, wordt ik weer gebeld dat ze nu willen komen kijken en dat ze de trailer gelijk meeneemt. Toen begon ik helemaal te huilen omdat ik nu besefte dat dit wel 's de laatste dag kon zijn dat ie van mij was!

Na 3 kwartier zie ik een joekel van een terreinwagen het erf op komen rijden met 4 mensen in de auto, ernaartoe gelopen toen stapten er 2 hele lieve meisjes uit 1 van 6 en 1 van 3.
Mezelf voorgesteld, mijn eerste indruk was gelijk heel goed!

Toen heb ik ze meegenomen naar de stallen en gezegd dit is hem nou, toen deed hij zijn hoofdje omhoog en de moeder van de meisjes was gelijk verkocht en vooral toen ze de stal open deed en het meisje naar binnen ging en hij echt heel lief bleef staan en natuurlijk niet beet, zoals toch wel de meeste shetlanders doen!

Toen heb ik hem opgezadeld en zijn we naar het binnenbakje gegaan en heeft ze eerst wat gestapt daarna gedraaft en toen aan de longe gelongeerd.
Ze was er helemaal weg van en haar ouders ook. Ze heeft hem toen zelf weer mee naar stal genomen en hij liep natuurlijk keurig netjes mee.

Ik moest natuurlijk om de haverklap huilen, want het begon steeds meer tot me door te dringen, vooral toen ik het meisje zag rijden en haar moeder samen met mijn buurvrouw zat te praten over toen hun jong waren en een shet hadden, dat dat hun leukste paardentijd was geweest.
Maar de moeder was echt heel lief en trooste mij ook.

Toen hij afgezadeld was, deken opgedaan nog een goede dikke knuffel gegeven en even afscheid gaan nemen van zijn beste vriendinnetje daar op stal. Dat was voor mij best moeilijk, omdat Domingo de enige was die bij haar kon staan, ze is bang voor paarden, omdat ze door mensen is opgevoed zo'n 8 jaar lang en daarna pas met paarden in contact is gekomen.

Daarna ben ik met hem naar de trailer gelopen en heb hem natuurlijk zelf ingeladen en nog een laatste kus gegeven.
Toen de klep dichtgedaan en toen ze wegreden hoorden ik hem nog helemaal hinniken Verdrietig


Die avond hebben zij mij nog gebeld, dat hij goed is aangekomen en erbij staat alsof hij er al jaren staat.
Hij kan heel goed opschieten met hun fjordje en heeft het er erg naar zijn zin.
Hij staat lekker aan huis in een paradijsje samen met een fjord en een paard van 1.75.

Het meisje waar hij nu van is, is echt een heel lief, geduldig en rustig meisje en kan heel leuk rijden voor haar leeftijd.

Gisteravond heb ik ook nog een mail ontvangen met het precieze adres en omschrijving hoe ik daar moet komen en dat ze me van de week foto's stuurt.


Het was heel erg moeilijk, maar ben nu erg opgelucht en voor hem is het gewoon beter!
Het is een half uurtje rijden bij mij vandaan, dus ik kan hem zo vaak opzoeken als ik wil en ik ga misschien dit weekend al langs, omdat alle spullen er ook nog niet zijn, omdat het allemaal binnen een paar uur is gegaan eigenlijk.


mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:10

ben ik blij om.. weet hoe moeilijk het is ma rgelukkig dat het goed gekomen is en heel veel sterkte en denk maar zo hij heeft het goed:)

Just Beleve and HOPE

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:17

Ja het is echt vreselijk moeilijk Huilen Ik weet het. Ik heb nog dagen gehuilt en mis Elise ook nog erg.
Maar ze had net als bij jou wel weer super eigenaren gekregen en dan schild wel voor je gevoel!

Heel veel sterkte ermee!!! *dikke knuf* Ach gut Maar je he we een practige herrindering en je mag vast nog wel vaak langskomen? Lachen

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:19

ja dat denk ik ook hoor je beestje gaat het goed hebben !!! kus

Just Beleve and HOPE

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-03 21:19

Avanti schreef:
Ja het is echt vreselijk moeilijk Huilen Ik weet het. Ik heb nog dagen gehuilt en mis Elise ook nog erg.
Maar ze had net als bij jou wel weer super eigenaren gekregen en dan schild wel voor je gevoel!

Heel veel sterkte ermee!!! *dikke knuf* Ach gut Maar je he we een practige herrindering en je mag vast nog wel vaak langskomen? Lachen

Ik mag komen wanneer ik wil!
En het is ook maar een halfuurtje dus ik ga denk ik elke vakantie als die mensen niet gek van me worden Haha!

juval

Berichten: 13092
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:21

ach meisje.... moeilijk hoor, maar ik denk dat je echt de goede beslissing hebt genomen en dat je pony het daar heel goed zal krijgen.
sterkte!

In memoriam, Zoëy : [IM] Zoëy, onze gouden stippelpony

don't bite the hand that feeds you

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:43

Jeetje meid. Bloos! Ik snap dat het moeilijk is om afscheid te nemen. Huilen Wel leuk en fijn dat je mag komen wanneer je wilt en dat ze een goed tehuis heeft! Ik zou echt iedere vakantie komen!! *LOL* Huil maar lekker uit hoor. Ach gut Lovers

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 21:50

Ohw ik wist helemaal niet dat Domi ook te koop stond Scheve mond Maar gelukkig kun je hem nog heel vaak zien Lachen
En gelukkig heb je er ook een heel leuk paardje voor terug Lachen (of loop ik nu achter en heb je die ene van de foto's toch nog niet?)

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 22:39

Heel veel sterkte! Maar die mensen uit Renesse waar je het eerder over had? Is dat niks geworden?
En waar in Brabant staat ie? Misschien wel dicht bij mij Haha!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 14:28

Sterkte, maar je weet iig dat hij nu echt super terecht komt!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 14:31

jammer dat ie weg is..maar vind dat je een goeie keuze heb gemaakt..je hebt geluk dat ie goed terecht is gekomen en dat je hem vaak mag komen opzoeken ! sterkte !

Karaat_the_newforest op Instagram

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131848
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 14:55

Ach gossie, wat ontzettend naar voor je dat je je shetje "kwijt" bent.
't Is nooit leuk om afscheid te nemen en ik kan me voorstellen dat het allemaal erg snel gegaan is.
Aan de andere kant: als je al weken vantevoren weet dat hij op een bepaalde dag weggaat, dat is ook verschrikkelijk.
Gelukkig heb je een goed adres voor hem gevonden, ze zullen vast en zeker goed voor hem zorgen.

Misschien staat ie wel bij mij in de buurt, weet je zo in welke plaats hij staat ?

Veel sterkte de komende tijd Ach gut

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 19:09

domi Lovers
hij gaat zo te horen een super tijd krijgen daar!
en als je x gaat ik wil wel graag xtje mee om hem te zien!!

dikke knuf Ach gut mies

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 13:41

Scheve mond ben der stil van Scheve mond

MIes sterkete deeze weekjes je zal hem wel missen maar dnek maar da t die het super heeft gehad bij je OK dan!
en dat die het nu lekker heeft met zijn nieuwe baasje en je weet dat je hem kan opzoeken dus als je hem mist kan je er al tijd ff heen *LOL*

domi rulllez Lovers

DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 15:14

Miesie sterkte met dit verlies balen hoor!!! maar hij heeft een goed huisje
en dat is ook toch weer een troost !!!!
toch veel succes met je verlies!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Laj1, MiVita, Slmt9, tienus63 en 33 bezoekers