Wie weet in de buurt van Ermelo een goede tandarts

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Wie weet in de buurt van Ermelo een goede tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-03 08:38

Ik wil dat het gebit vam mijn paard weer eens nagekeken wordt, maar weet iemand van jullie wie ik dan het beste kan laten komen? Of maakt het niet zoveel uit uit welke regio ze komen.

En hoelang duurt het meestal als je een afspraak maakt voordat ze komen?

Oke alvast bedankt.

Michèle


tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 14:18

Doet jou dierenarts dat niet?
Onze dierenarts controleert elk half jaar de tanden van de paardjes

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 02:32

Bedankt, Ook voor de reacties die ik via pb heb gehad. Ik heb toch inderdaad mij eigen da er naar laten kijken en die heeft een wolfstand getrokken en haken weggevijld vorige week dinsdag. Sinds maandag zit ik er weer op en ik moet zeggen deze afgelopen twee dagen heeft ze heerlijk gelopen.
DA bedankt OK dan!


Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-03 11:11

Ik moet even wat kwijt over diereartsen die paardengebitten controlere. Misschien heeft die van jou michele wel veel verstand van paardegebitten maar de meeste dierenartsten namelijk niet specifiek dus daarom is een paardentandarts beter!

Jasmijn 29-04-2011
<3 Jasmijn <3 Mampina
Brusje op komst!

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 14:01

Dat klopt en ik had wel een tel.nr. gekregen van iemand maar kreeg die beste man niet te pakken en aangezien ik er toch wel wat haast bij had, toch maar de da gebeld. Maar deze da doet het ook echt veel vaker en heb tot nu toe alleen nog maar plezier ervan gehad. en mijn paard waar het uiteindelijkover/om gaat heeft er ook niet echt veel problemen mee gehad zoals ik kan nagaan.

En ik denk dat er ook een heleboel tandartsen zijn die ook niet allemaal even kundig te werk gaan. Dan liever een goei DA, dan een slechte tandarts


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 bezoekers