Verzameltopics op itp.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Verzameltopics op itp.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 19:37

Ik kan me voorstellen dat de verkiezingen ed daar niet mogen, maar waarom mag het topic over maffe katten niet? Voor zoiets is er geen andere plek toch?
Waar moet het dan?


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:38

Verzameltopics zijn gewoon helemaal niet de bedoeling. Ik weet niet precies waarom, misschien staat het wel in de regels op ITP...

... And we like all the fluffy animals.


Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:39

Mickey schreef:
Verkiezingen, Verzameltopics en Fotorequests

Gelieve geen verkiezingen plaatsen, en ook geen topics van rassen die zich kunnen verzamelen. (Want dat komt eigenlijk toch ook weer een beetje op hetzelfde neer...) Eigenlijk komen deze verzameltopics van plaats hier je, leukste, mafste, lekkerste ... foto's op hetzelfde neer.

Alleen de verkiezing pony en paard van het jaar 2004 mogen.

Veel bokkers vinden de verkiezingen niet prettig en daarom wil ik het bij deze twee laten. Dus niet nog een verkiezing voor ieder ras apart.

Daarbij komt nog eens dat er op deze manier veel andere topics sneller zakken naar pagina 2 of 3 terwijl ze op dezelfde dag geplaatst zijn. En je begrijpt dat dat ook niet leukt voor de topicstarter is.

Fotorequests mogen niet behalve als ze erg specifieke fotos betreffen.

Als je met een beetje nadenken en www.google.com binnen 5 minuten 40 fotos gevonden kan krijgen over het gevraagde onderwerp dan mag een fotorequest topic niet.

Vandaar dat ik dit soort topics sluit.

... And we like all the fluffy animals.


Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:50

Anders gaat het volgens mij gewoon uit de hand lopen met al die verzameltopics. Scheve mond

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:02

Mientjeuh schreef:
Anders gaat het volgens mij gewoon uit de hand lopen met al die verzameltopics. Scheve mond

Inderdaad

Als je foto's wilt plaatsen doe je dat gewoon per topic per persoon. Dat houd het ook wat overzichtelijk.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41631
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:52

Aantal van de redenen voor het niet (of in zeeeeeeeeer kleine mate) toelaten van verzameltopics op de foto fora is dat ze meestal niet meer worden dan een enorme lijst met van internet geplukte foto's (en alle bijbehorende copyright problemen).

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 23:57

Dat snap ik. Maar is er dan een plek waar het wel kan? En dan heb ik het niet over rassen of foto's van internet. Maar gewoon foto's van jezelf. Zoals dus die katten. Ik had de reden van slotje trouwens wel gelezen hoor. Haha! Maar er zijn dingen waar ik me meer aan erger als 1 lang topic over 1 onderwerp met eigen foto's. Dus... Kan het dan wel ergens?

En fairie: Als iedereen 1 topic gaat plaatsen met: grappige foto van.... blijft het ook niet echt overzichtelijker van. Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers