is michael jackson schuldig of niet?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

michael jackson schuldig of niet?

ja
22 (26%)
nee
30 (36%)
geeeen idee!
31 (37%)

Totaal aantal stemmen: 83


Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

is michael jackson schuldig of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 18:30

heey!
zoals jullie denk ik al weten.
is Michael jackson beschuldigt van het sexueel misbruiken van een jongetje.
maar hij beweerd dat dat niet zo is.
wat denken jullie??


Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:31

Geen idee, ken hem niet verder dan zijn naam of liedje's.

Zou kunnen, zou ook om het geld te doen kunnen zijn!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:31

Tja, ik heb nog niet veel gehoord dus ik kan eigenlijk ook niet echt zeggen of ik hem schuldig vind of niet.
Maar ik geloof het toch eigenlijk niet.

    Dance to express, not to impress.

Charaz

Berichten: 24263
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:33

Denk het wel, die geheime kinderslaapkamer, het is mij allemaal iets té toevallig

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:33

Ik denk dat ze WEER achter zijn geld aanzitten!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-03 18:35

newforestlover"]
Denk het wel, die geheime kinderslaapkamer, het is mij allemaal iets té toevallig
[/quote]
dat denk ik nou ook...

[quote="griebels schreef:
Ik denk dat ze WEER achter zijn geld aanzitten!


maarr... hier ben ik het ook wel mee eens...

ik denk dus van de ene kant wel, de andere kant niet Tong uitsteken

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:36

Daar zou ik niet over willen oordelen. Wat ik wel weet is dat hij hoe dan ook heel vatbaar is voor dat soort beschuldigingen. Of het nu waar is of niet - er hoeft maar 1 ouder geld te ruiken om een circus zoals nu te starten.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:39

Ik heb geen idee, ik was er niet bij en heb dan ook voor optie 3 gestemd.

Ook ik denk dat er geld achter zit. Hoewel het me niets zou verbazen als het allemaal waar blijkt te zijn. Die MJ leeft in een bepaald soort eigen wereldje waar hij zijn eigen waarden en normen heeft gecreëerd. Ik ben dus erg benieuwd.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:43


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:46

Ik vind het erg moeilijk te zeggen. Jackson houdt er wat vreemde ideeën op na over wat goed is en wat niet goed is. Maar of hij bewust sexueel misbruik heeft gepleegt..? Waar rook is is vuur, zeggen ze altijd.
Maar het kan behoorlijk lonend zijn om een beroemd figuur als hij aan te klagen. Ik weet het dus niet.
Maar voor mij is hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is.

* To Belg, or not to Belg *


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:53

Ik weet het niet, en ik denk dat niemand hier op bokt het echt zeker weet. We wonen aan de andere kant van de wereld en horen alleen de versie zoals de pers ze voorschrijft.

Iig vind ik toch dat er bij 'wacko' iets niet juist is in de bovenkamer. Het is ook wel algemeen bekend dat hij graag kinderen heeft, het is dus niet onmogelijk.

Maar aan de andere kant niet vergeten dat hij ook een klein fortuin heeft. Veel mensen zijn ook gewoon achter zijn geld, een klein leugentje verspreiden, Michael in de rechtbank, schuldig en zelf ben je een paar miljoen rijker terwijl hij eigenlijk helemaal niets heeft gedaan.

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Nona

Berichten: 295
Geregistreerd: 29-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 18:55

nee hij heeft het niet gedaan, als je hem zag met dat interview, toen heeft ie zelfs al toegegeven dat ie niet eens sex kon hebben met ze vrouw en dat ze geincimineerd is zodat ze kids konden fokken, laat dan staan dat ie het met kinderen kan doen. ik vind het echt zo zwak hem daarvoor aan te klagen, het enige wat hij doet is extreem veel om kinderen geven omdat hij in zijn hoofd nog kind is. niet vreemd als je kijkt naar zijn jeugd.

Marilyn Manson was extreem cool gaaf te gek hip vet stoer geil sexy lief leuk knap en ik ben met hem getrouwd *LOL* Haha! Haha! Haha!

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:13

Ik denk dat hij het wel gedaan heeft. Hij heeft jaren geleden een gezin omgekocht met heel erg veel geld, als het niet waar zou zijn zou hij dat niet doen.Maar ik heb ook niet alles gevolgd.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:21

Ik heb echt geen idee hoor, ik weet het niet.
Ik vindt het alleen raar dat hij een paar jaar terug een jongen een schikking heeft gegeven, dat doe je toch niet zomaar.
Het is moeilijk om zomaar iemand een schuld in de schoenen te schuiven en net als hier boven al is gezegt als iemand geld ruikt dan is het gauw met je gedaan.

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:21

Hij is er al zo vak van beschuldigd, en nog steeds haalt hij heel nobel kinderen in huis, waar mee hij in een bed slaapt, maar nee... er gebeurt niks...

Heel geloofwaardig
Die vent is wel zo ziek, gestoord en doorgedraait...
Alleen uit op zijn geld? Welk geld, hij heeft miljoenen schulden!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:23

Het lijkt me sterk dat ouders gaan zitten verzinnen dat hun kind sexueel misbruikt is en vervolgens hun kind erin betrekken Aan de andere kant; dat soort figuren heb je natuurlijk wel.

Toch vind ik die Jackson er wel het type voor en net als wat al eerder gezegt wordt; het is net iets te toevallig

Nog even een reactie op 'dat kleine fortuin van Jackson'. Het schijnt dat hij niet eens zo veel meer heeft...

Freckles
Berichten: 613
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:29

Ik denk dat het allemaal om geld draait.
Wanneer je als ouder zeker denkt te weten of het zekere vermoeden zou hebben
Dat Micheal sex met kinderen zou hebben of gehad zou hebben laat je je kind toch niet daar heen gaan
En laat je dan wel je kind gaan ben jezelf als ouder verantwoordelijk als er wat gebeurt dus volgens mij hebben die ouders dollar tekens in de ogen

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:33

Nona schreef:
nee hij heeft het niet gedaan, als je hem zag met dat interview, toen heeft ie zelfs al toegegeven dat ie niet eens sex kon hebben met ze vrouw en dat ze geincimineerd is zodat ze kids konden fokken, laat dan staan dat ie het met kinderen kan doen. ik vind het echt zo zwak hem daarvoor aan te klagen, het enige wat hij doet is extreem veel om kinderen geven omdat hij in zijn hoofd nog kind is. niet vreemd als je kijkt naar zijn jeugd.


Hier ben ik het mee eens

    Dance to express, not to impress.

wendytj4h
Berichten: 312
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:45

hmm ik weet niet wat ik ervan moet denken.
Als ouder laat je je kind daar toch niet heen gaan als hij al vaker is aangeklaagd. Dan ben je toch ook niet helemaal honderd..

Btw: volgens mij heeft hij alweer zijn neus laten doen...:S

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:47

Wat een nutteloos topic! Clown Alsof wij kunnen bepalen of die gozer schuldig is! Haha, als je de roddelbladen leest is hij zeker schuldig.
Ik heb besloten om niet te stemmen op de poll Cool

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 19:51

Nona schreef:
...toen heeft ie zelfs al toegegeven dat ie niet eens sex kon hebben met ze vrouw en dat ze geincimineerd is zodat ze kids konden fokken, laat dan staan dat ie het met kinderen kan doen...


Seksueel misbruik hoeft niet altijd 'hem er in stoppen' te betekenen (om het maar even plastisch uit te drukken). Ik reken daar ook betasten, zoenen e.d. toe. En daar kan een kind ook behoorlijke trauma's van oplopen (een volwassene overigens ook, als dat tegen zijn/haar zin gebeurt). Dat soort dingen vind ik dus ook niet goed te praten. Ik zeg niet dat MJ dat heeft gedaan, maar het is wel mogelijk.

BTW je bedoelt vast 'geïnsemineerd'. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 20:03

Volgens mij is het nog steeds zo dat iemand onschuldig is tot het tegendeel bewezen is.

Aan de andere kant: het mopje van "Het is bruin en zit in een luier? De hand van MJ" is ondertussen ook al bejaard. En dat zegt misschien ook iets.

Ik ga wel afwachten wat de pers mij voorschotelt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, DotBot, S_Figo, SannevZ en 27 bezoekers