Kleine kadotjes voor verlanglijstje sinterklaas

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Kleine kadotjes voor verlanglijstje sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 21:02

Weten jullie iets, iets kleins het mag tot 12.50 ik wet het echt ff niet.. misschien dat jullie leuke ideeën hebben?!
Alvast bedankt voor de hulp Lachen

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:03

Ligt er aan voor wie het is he Knipoog

Zelf zou ik ontzettend blij zijn met dat geld in me spaarpotje Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:06

ja ik had er ook problemen mee.. Ik moest ook een surprise verlanglijstje maken tot 15 euro..
Maar ehm, ik heb oorbellen en ketting enzo erop staan. En een leuke sjaal. Lachen

*geen onderschrift*


Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:07

Leuke dingetjes voor op je kamer? Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:17

een leuke paardenboek dat je graag wilt?

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 21:28

Ik heb net een hele nieuwe kamer met alles er op en er aan.. na de brand was alles verwoest.. alles is dus nu nieuw.
Het is voor mij, maar ik kan niet op mijn verlanglijsje geld vragen.. want we moeten juist een kadotje kiezen..

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:41

Een leuk boek, lekkere spulletjes voor in bad of onder de douche, een leuke kruik (ik wil zo'n visvormige Haha! ) voor nu de winter er weer aan komt, een thermobeker voor je warme chocomel, van die hebbedingetjes van copi, een mooie kandelaar/kaars/kaarsendover, een mooi schrift/dagboek voor op stal om alles bij te houden, een leuke pot of schaal (het liefst met lekkere snoepjes natuurlijk)

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-03 21:47

kaarsen komen er bij mij niet in..heb nog al een traumatische ervaring met vuur Haha! Knipoog
Bedankt voor de tips.. iemand nog iets leuks?

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:50

make-up spulletjes, pennen, leuke riem voor je broek, goedkope broek of truitje, iets wat je spaart, leuke dingen voor je kamer, sieraden verder zal ut niet wete

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 02:00

Mooie glazen vind ik altijd erg leuk om te geven en te krijgen... Heb zelf voor iedereen lopen spitten bij de Xenos...doe je leuke idee-en op voor je lijstje of voor anderen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie